• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mengeling: XTC, speed, coke, alcohol -> badtrip

snitsneus

Experimenterende gebruiker
ik weet niet of het in deze map thuis hoord want kzouw niet weten waar ik het anders moet zetten, als het hier niet thuis hoord verwijder of verplaats het dan maar :)

om te beginnen even melden dat dit men eerste maal speed was :)

dus het is vrijdag avond rond 7 uur, ik had afgesproken met men vrienden
om rond half 8 naar mij thuis te komen en eerst een beetje in de feeststemming te geraken en daarna uit te gaan
half 8 mn vriende ariveerden, en we zaten rustig wat te chillen
in mijn kamer, toen kwam mijn broer me even roepen, dus ik ging mee naar beneden en hij gaf me een lijn coke (deze had hij daarvoor al eens beloofd) het was niet zoon goede coke was niet zo erg verdovend ect. paar minuten laten voelde ik men goed en in feest stemming, ongv 10 minuten later was het al over.. , dan zijn we begonnen aan de speed, ik word redelijk snel paranoja enzo, dus heb maar een klein lijntje gelegd en snuifde het binnen, half uur later nog steeds niets gevoeld ofzo, dus dan zijn we maar naar buiten gegaan, onderweg naar onze bestemming ( Plaatselijk frituur ) hebbik nog een lijn gelegd, deze was ongeveer het dubbele van de vorige ( een gewoone lijn dus ) ik snuivde ze binnen en voelde daarna nog steeds niets , dan een half uurtje later in het frituur voelde ik nog steeds niets en begon het beu te worden.. dus bennik naar de wc gegaan en hebbik nog een dikkere lijn gelegd, ging goed binne enzo, dan hebben we daar nog even gezeten.. en daarna naar de discotheek gegaan, ondertusse voelde ik het nog aaltijd niet... dan bennik maar naar de wc gegaan eb hebbik men laatste dikke lijn gelegd, dan bennik beginnen feesten en merkte ik dat ik nog steeds niets voelde, had ondertusse ook al een drankje of 2 op.. dus dan bennik maar 2 pillen gaan kopen van iemand ( groene klavertjes ) khad al eerder gehoord van mensen dat dit wel stevige pillen waren dus wouw het rustig aan doen en heb een halfje genomen, en een kwartiertje later nogeen, ondertussen was het al +- 1 uur, ik voelde nog steeds niets aleen een beetje tipsy van de alcohol.. dan werd ik het beu en hebbik nog een tweede pilletje bij gestoken en verder beginne feesten en drinken enzo.. ik was het dansen even een beetje beu, dan bennik maar op een bankje gaan zitten bij de rest van men vrienden waarvan bijna iedereen wel strak stond van de pillen.. dan ff zitte chillen en ineens ontplofte alles ineens, ik voelde alles tegelijk presies opkomen, mijn zichtsbeeld was heel sloom, ik kon niets nog deftig verwerken, men kaken stonden niet stil, dan begon ik heel de tijd weg te draaien en verloor de controle over men lichaam, men hoofd viel naar achter en men ogen draaide steeds weer weg.. zo ging het een half uurtje door.. maar ik kon men eigen redelijk rustig houden.. op den duur ging het echt nietmeer goed ik voelde me echt rot slecht heel depresief en dan bennik maar even naar buiten gegaan om af te koelen, dan ging het weer iets beter maar was totaal nietmeer in de stemming, ik kwam terug binnen en voelde mezelf heel loom en down.. dan bennik terug gaan zitten en heb er zo nog een half uur gezeten, ondertussen was het 02:45U dan bennik naar een vriendin van me gegaan die bleef slapen die avond en heb gezegt dat ik door ging en dat zij met men broer moest mee gaan naar huis.. dan bennik vertrokken en onderweg naar huis had ik moeite om te stappen presies of men benen waren loodzwaar, ik had ook het getuut in men oren van de luide nog, maar dat was het enige wat ik nog hoorde presies, dan bennik thuis aangekomen en hebbik even wat water gedronken en ben in men bed gekropen, ik was nog steeds heel down en depri.. ik heb in men bed nog tot 4U half 5 liggen smsen met een vriendin.. dan bennik in slaap gevallen maar ik droomde steeds dat ik weer in de discotheek was en dat ik daar weg moest, en ik werd steeds weer wakker en besefte ik dat ik gwn in men bed lag maar het leek echt levensecht.. elke keer weer dan werd ik wakker en viel ik weer in slaap met elke keer presies +- 5 minuten tussen DACHT ik, een van de keren dat ik wakker werd, stond ik even op en ging naar de wc en hebik nog wat water gedronken, ik kom terug men kamer binnen en ineens ligt het meisje dat bijmij bleef slapen in de zetel te slapen, ik begreep het gewoon niet, ik werd steeds wakker om de 5 minuten en ik had haar niet horen of zien binnen komen, dan hebbik er zo een 5 minuten naar zitten te zien dat ze in de zetel lag, dan bennik ook in mijn bed gekropen, ondertusse werd ik al minder terug wakker met langere periodes ertussen.. uiteindelijk bennik dan goed in slaap gevallen en rond 9 uur wakker geworden, ik voelde mezelf heel goed, geen kater of afkick verschijnsele ik voelde mezelf dus gwn tiptop alsof ik die avond daarvoor gwn vroeg was gaan slapen.

dit vond ik dus een heel rare ervaring zeker het effect dat ik helemaal sloom werd.. want normaal drink ik aaltijd alcohol op XTC en dan feest ik gewoon nog meer en harder en amuseerd me te pletter.

ik heb men best gedaan om de effecten te proberen te beschrijven en mijn excuses voor sommige schijf fouten.

mvg.

nutsss

Wijs gebruiker
Nou snitsneus...

lekker bezig.

Het is zowiezo niet verstandig om meerdere drugssoorten te combineren en al helemaal niet als je allemaal stimulanten achter elkaar naar binnen snuift en snoept. Dat is echt levensgevaarlijk en dan ook nog erbij drinken?

Hou het gezellig op één pilletje bijvoorbeeld en eventueel later in de nacht wat speed om wakker te blijven. Maar dit was gewoon te veel van het goede denk ik.

Wel een aardig report al zouden een paar witregels hier en daar het wat toegankelijker maken.

patrick.k

Newbie
oi

ik snap niet waarom ge niets voelde van de speed mor heb ook een vraagske hoeveel gram hadde van dieje speed ????

mvg

snitsneus

patrick.k zei:
oi

ik snap niet waarom ge niets voelde van de speed mor heb ook een vraagske hoeveel gram hadde van dieje speed ????

mvg

1 grammeke, twas mennen eerste keer speed en heb noggal gehoord van mensen dat ze er niets van voelde de eerste keer mss was het zoiets ofzo.. maar over het algemeen het waren gewoon de pillen denkik
die kwamen wss gwn trager op en door er die 2de bij te steken zijn ze opgekomen en was het te veel denkik :)

fungus

ik ga het preken achterwege laten, en wat tips geven inplaats:

als je nog eens iets voor de eerste keer probeert, zoals deze keer speed, combineer het dan niet met iets anders.
Verder vind ik speed anders dan andere drugs: het effect is subtiel; zker de eerste keer merk je eigenlijk niet echt dat je onder invloed bent. Speed zorgt ervoor dat je wakker bent en je je heel helder voelt, je voelt je dus heel nuchter eigenlijk. Ik denk dat jij verkeerde verwachtingen had: je wou feesten en je niet nuchter voelen. Als je speed meer zou gebruiken, dan zal je het effect beter herkennen en niet denken dat de speed niet werkt, waardoor je meer lijntjes legt.
Verder, ook al heb ik dat zelf al meermaals gedaan, is het niet slim om speed te combineren met XTC. Los van de extra schade aan je lichaam, werkt de speed het effect van XTC tegen. Je kent wel dat zweverige, gelukzalige chillgevoel van XTC, wel, als je speed binnenhebt zal je daar veel minder van merken. Het is beter om een keuze te maken, je zal daar meer plezier aan beleven.

snitsneus

mjah, was niet goed gezind omdat ik gwn niets voelde.. ik voelde me zelfs niet wakker ofzo... dus bennik maar gaan combineren, mjah ik heb hier nu een les uit geleerd :wink: :tongueout: , btw toen ik deze report typte had ik weer speed gebruikt en toen voelde ik me idd wakker enzo..

grtzz

-

flashkop

Bewuste gebruiker
Je was gewoon zwaar weg van de speed en die pillen, ik vind dat zalig 5+ pillen in men kas slagen en dan rondflashen echt heerlijk :hearteyes:

Bovenaan