Methylone + Supernove of X-e

Goblin

Newbie
Jow,

Ik ben al een middeltje aan het zoeken wat hetzelfde effect heeft als MDMA, maar zonder de dinsdagdip (wie wilt dat niet).

Nu ken ik het middel Methylone, wat je het love gevoel geeft en een relax zwevend gevoel. Nu moet ik natuurlijk wel recht blijven staan op un goed feestje. Dus ik wil het combineren met een opeppertje. Supernova of Bionics zijn misschien wel toepasselijk.

Ik denk dat vele van jullie zoiets hebben van: Gast.... als je dan toch bezig bent pak gewoon MDMA en snuif een dikke lijn pep. Hier ben ik al bekend mee, dus dat is geen antwoord op mijn vraag.

Iemand tips of evaringen ?

shokora

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
4 Fluo amfetamine oftwel Explosion is wat je zoekt .....

:hearteyes:

:wave:

Volgens mij was Explosion juist Methylone. In ieder geval als wij het allebei over die 'vanille geurstof' hebben.

Goblin

Newbie
methylone is de werkzame stof van Explosion. Vroeger werd dit als luchtverfrisser gebruikt inderdaad.
Bedankt maar ik was niet opzoek naar explosion. Ik neem de puure Methylone + ..........

Drientje

DF-koning
Je kunt de dinsdagdip ook weghalen door L-Tryptofaan te kopen. Ik heb het nu gebruikt bij mijn trip van afgeloopen weekend en ik voelde me prima. Geen dip, geen vermoeidheid en heel helder enzo. Slaap als een roosje en ben nu wel eens op tijd wakker om een normale dag te maken.

Ik zou zeggen koop zo'n potje en probeer het uit, kost niet echt een rib uit je lijf...

X

Goblin

Newbie
oeii Drientje jij bent goed bezig :wink:

je hebt me iets aangesmeerd.
nu ga ik kijken wat er gebeurd als ik 10 / 20 van die dingen eet.
en ze combineere met drugs

I(L)Life

(best ziek eigelijk wat ik nu zeg)

Drientje

DF-koning
Nou ja, je kunt kijken wat er gebeurt, L-Tryptofaan vult je serotonine aan in je lichaam... Misschien ben je wel heel gelukkig als je een overdosis neemt... :wave:

Goblin

Newbie
jaa, het vult het serotonine aan, maar verbruikt het niet, misschien bij een overdosis inderdaad :wink: zou wel chill zijn.

shokora

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Nou ja, je kunt kijken wat er gebeurt, L-Tryptofaan vult je serotonine aan in je lichaam... Misschien ben je wel heel gelukkig als je een overdosis neemt... :wave:

Nee, het zorgt dat je lichaam genoeg precursors van serotonine heeft om serotonine van aan te maken. Het L-tryptofaan wordt omgezet in 5-HTP en dat wordt weer omgezet in serotonine. Maar een verhoging van het l-tryptofaan gehalte zal niet direct tot een verhoging van het serotonine gehalte leiden.

Volgens mij heeft het weinig zin om 10-20 van die pillen achterover te slaan. Sowieso is het niet verstanding om l-tryptofaan te gebruiken zodat je iedere week zonder kater xtc kunt slikken. Je hersenen zullen zovaak XTC niet zo heel erg leuk vinden.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Goblin zei:
Dus ik wil het combineren met een opeppertje. Supernova of Bionics zijn misschien wel toepasselijk.

Wat is Supernova en Bionics??!!? :P

On topic: geen ervaringen behalve dan dat Methylone idd veel minder heftig is, 4-Fluo-Amp zoals stonie al zegt is wel aan te raden volgens mij! (of dat mixen met methylone? zal vast wel goed gaan, en anders horen we het wel van je :P)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
4-fluo is echt veel heftiger als methylone. Als hij op zoek is naar iets wat niet zo'n kater geeft zou ik ook 4 fluo niet doen. Alhoewel die kater niet zo intens is, het is toch altijd meer dan bij methylone.

knurft

Experimenterende gebruiker
Is de kater van 4-fmp groter dan bij methylone?
Als vervanger voor xtc spreekt mij 4-fmp iets meer aan omdat het niet net als methylone voornamelijk op je serotonine-levels werkt.
En als je die iets tevaak hebt aangesproken dan lijkt mij de kans op een dip doordeweeks groter..

Ik zou dus zeggen 4-fmp als ultieme alternatief, maar ik moet zelf ook nog overtuigd worden

Bovenaan