Mijn eerste keer 4-FMA

mrorange

Bewuste gebruiker
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Wel 2,50 statiegeld als het een europallet is. Ff naar de appie. In de flessenautomaat proppen en je heb per pallet weer 2,50 terug ofzo! (vergeet geen decoupeerzaag mee te nemen of een Japanse trekzaag, anders past 'ie niet) Niet dat het veel boeit omdat je toch dat statiegeld al hebt betaald, maar geeft toch weer een kleine euforische boost, mocht je een kater hebben. :tongueclosed: :tongueclosed: :grin:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het is eigelijk een vrij lange tijd, een halfjaar toch, niet goed geweest. Veel drugs in het geniep terwijl ik - nog steeds - in behandeling ben. Ik ben sinds 14 mei clean van drugs. Ik voel me tegenwoordig soms heel depressief en soms heb ik er geen last van en ben ik gewoon gewoon denk ik. Ik besef nu wel dat synthetische drugs, net zoals alle andere, niet mijn ding zijn. Ik moet stoppen met die dingen want ik ga er te graag mee door. En als ik dat doe geraak ik niet alleen mijn vrijheid maar ook mijn kind voor altijd kwijt.

Conclusie: 1G 4fma en 3 dagen later aan de 3-fa is niet goed voor je. Sterkte @Beady

New Dawn

Bewuste gebruiker
4-FMA is mij te pusherig, heb het 1 keer gebruikt en heb toen in een waas van energieverbijstering de keuken van een vriend blinkend schoon staan poetsen...

Dat is denk ik toch wel mijn ernstigste ervaring met drugsmisbruik geweest.

Dat spul ga ik pas weer gebruiken als ik op een feest ben ofzo, maar dan ga ik wel eerst checken of er geen smerige aanrechten aanwezig zijn...

FerdFatoehaus

Badass junkie
4-FMA is mij te pusherig, heb het 1 keer gebruikt en heb toen in een waas van energieverbijstering de keuken van een vriend blinkend schoon staan poetsen...

Dat is denk ik toch wel mijn ernstigste ervaring met drugsmisbruik geweest.

Dat spul ga ik pas weer gebruiken als ik op een feest ben ofzo, maar dan ga ik wel eerst checken of er geen smerige aanrechten aanwezig zijn...
Als je genoeg neemt verschijnen er vanzelf smerige aanrechten (en andere dingen).

Bovenaan