henkdevries
Belezen gebruiker
ik ookWietje zei:White widow'tje !
Lekka lekka![]()
erg lekker en je krijgt er ook vrij veel van altijd (L) white widdow
ik ookWietje zei:White widow'tje !
Lekka lekka![]()
En nu inmiddels 2 : DExceptional Insight zei:... jaar geleden.
Zazuu. zei:Hmmm, volgens mij is dit best snel over, als we alles gehad hebben, maar we sjullen zien.

Nee dat heet gelukMathijs zei:Geen enkel idee gewoon wiet denk een power plant mja![]()
Ik ga tegenwoordig steeds minder vaak naar de coffeeshop wat een afzetters vergeleken bij andere die zegt, kom erin er is genoeg voor iedereen en je met 20gr die je aan moet nemen van hem later weer buiten staat![]()

Smokin046 zei:Een lekker cocktail mondial mixje v.d skunkkk
bosvos zei:ne goeie dikke, misschien iets te los gedraaide joint, ik ondervind dat ik liever zo'n crappy zelfgedraaide rook ipv eentje die ik rol met allerlei hulpmiddelen![]()
Losse joints. Veel oefenen, een mooi gelukte sigaar smaakt zoveel beter en geeft inderdaad veel meer voldoening dan als je zo een rol machinetje moet gebruiken ofzo.
cropp zei:eigenlijk moet je ook geen grinder gebruiken, maarja...

GraigVain zei:Een van de beste joints die ik ooit gedraait had, halve gram haze amnesia met een peuk dr doorheen.
eigenlijk moet je ook geen grinder gebruiken, maarja...
natte harde plakwiet moet je niet roken, maar eerst drogen, daarom heb je geen grinder nodig, als je je wiet niet klein krijgt zonder grinder dan is je wiet of bespoten of niet droog genoeg...SmokeMe zei:eigenlijk moet je ook geen grinder gebruiken, maarja...
Nee hele grammen natte plakkerige crap uit elkaar trekken is leuk
met shag!Purple haze zei:GraigVain zei:Een van de beste joints die ik ooit gedraait had, halve gram haze amnesia met een peuk dr doorheen.
Nu??![]()
cropp zei:het gaat om het principe!
Oom Klaas zei:Maar welk principe dan, wat nu begrijp ik jullie niet meer.
Zal wel komen door 't feit dat ik nog niet stoned ben, maar verandering in brengen met m'n familiezak wiet![]()

KoxBox zei:cropp zei:het gaat om het principe!
Feit!
OT: Nog een NY Diesel Haze, wat is dat toch een lekker wietje!![]()