Mijn laatste jointje was een ...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geen enkel idee gewoon wiet denk een power plant mja :wink:
Ik ga tegenwoordig steeds minder vaak naar de coffeeshop wat een afzetters vergeleken bij andere die zegt, kom erin er is genoeg voor iedereen en je met 20gr die je aan moet nemen van hem later weer buiten staat :wave:

henkdevries

Belezen gebruiker
Mathijs zei:
Geen enkel idee gewoon wiet denk een power plant mja :wink:
Ik ga tegenwoordig steeds minder vaak naar de coffeeshop wat een afzetters vergeleken bij andere die zegt, kom erin er is genoeg voor iedereen en je met 20gr die je aan moet nemen van hem later weer buiten staat :wave:
Nee dat heet geluk :stoned:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
op advies van ismokex lemonhaze bij cremers gehaald,lekker vermengt met marlboro omhuld door een smoking black jasje... :stoned: zo kom ik de saaie zondag wel door..

bosvos

Belezen gebruiker
m'n 2de zelfgerolde.
Himalaya Gold, niet echt zuinig geweest. Een beetje Greengo shag erin en voila, nu zit ik met een goeie dikke joint met een hoek in :grin:

bosvos

Belezen gebruiker
ne goeie dikke, misschien iets te los gedraaide joint, ik ondervind dat ik liever zo'n crappy zelfgedraaide rook ipv eentje die ik rol met allerlei hulpmiddelen :tongueout:

KoxBox

Badass junkie
bosvos zei:
ne goeie dikke, misschien iets te los gedraaide joint, ik ondervind dat ik liever zo'n crappy zelfgedraaide rook ipv eentje die ik rol met allerlei hulpmiddelen :tongueout:

:kots: Losse joints. Veel oefenen, een mooi gelukte sigaar smaakt zoveel beter en geeft inderdaad veel meer voldoening dan als je zo een rol machinetje moet gebruiken ofzo.
Na een half uurtje kan iedereen toch wel rollen? :wave:

cropp

Badass junkie
Al die hulpmiddelen heb ik ook nooit begrepen, een joint draaien is onderdeel van het ritueel, net als dat je daar de tijd voor neemt...

eigenlijk moet je ook geen grinder gebruiken, maarja...

SmokeMe

Belezen gebruiker

Nee hele grammen natte plakkerige crap uit elkaar trekken is leuk

Alhoewel goede wiet niet nat is, maartoch.. elke shop naait je daar wel mee

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
mijn laatste joint was een echte stickie, gerold met een kort blauw vloeitje.
Voor mij alleen natuurlijk, anders draai ik wel met 2 korte vloei als ik niet anders kan

cropp

Badass junkie
SmokeMe zei:

Nee hele grammen natte plakkerige crap uit elkaar trekken is leuk
natte harde plakwiet moet je niet roken, maar eerst drogen, daarom heb je geen grinder nodig, als je je wiet niet klein krijgt zonder grinder dan is je wiet of bespoten of niet droog genoeg...

Oom Klaas

Badass junkie
Shag is wel relaxed bij een joint,
maar een grinder gebruiken doet niets af aan de smaak eh :wink:
Grinder is gewoon handig zonder nadelen.

Oom Klaas

Badass junkie
Maar welk principe dan, wat nu begrijp ik jullie niet meer.
Zal wel komen door 't feit dat ik nog niet stoned ben, maar verandering in brengen met m'n familiezak wiet :grin:

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Maar welk principe dan, wat nu begrijp ik jullie niet meer.
Zal wel komen door 't feit dat ik nog niet stoned ben, maar verandering in brengen met m'n familiezak wiet :grin:

Gewoon, een grinder is niet natuurlijk en het is gewoon leuker om alles met je handen/vingers te doen.

Edit: Jaaaa een houten grinder is wel natuurlijk maar dat telt niet! :P

SmokeMe

Belezen gebruiker
Als je toch natte wiet krijgt, moet je ook wel crushen.. en plukken is niet te doen
Drogen gaat langzaam en als je een lamp oid gebruikt ben je een morron

Een joint draaien gaat echt snel vervelen, dat hippie-geziek dat het een ritueel is.. :tearsofjoy:

Ga heen, ik wil smoken :smoke:

Spatzi

Belezen gebruiker
Laatste 'jointje': Over enkel ogenblikken een puurpijpje met restjes van de afgelopen 1,5 jaar of zo. Droge meuk, dus voor de zekeheid maar wat super polm er door verkruimeld...

Bovenaan