Mijn laatste jointje was een ...

bier

Badass junkie
Die van mij zijn de laatste tijd niet zo dik, ik heb bijna niks meer, ik dacht dat ik gisteren nieuwe zou hebben, maar hij sms'te ineens dat hij toch niet kon... Misschien heb ik nog net genoeg voor een stickie, misschien als ik heel zuinig ben twee?

Frog83

Bewuste gebruiker
Voorgedraaide haze, welke Haze precies de soort weet ik niet, smaak niet naar purple.
Het is IMO perfeckt gedraaid daar en goed vol met wiet, en zonder takjes of gruis wat veel shops wel flikken met voorgedraaide :hearteyes:
:stoned:
Net op en voel me heerlijk :grin:

Frog83

Bewuste gebruiker
bier zei:
Shiva :openmouth: dat heb ik zo lang niet meer te koop gezien, of ik kom op de verkeerde plekken.
Vindt dit een heel speciale roes hebben, meer canabinol , minder THC? was zeer ontspannend lekker dat spul.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Shiva is inderdaad magisch, ik vind het persoonlijk een "vriendelijke" high hebben. En de shiva die ik laatst haalde die rook me toch sterk! :openmouth:

OT:
NLX met Drum Natural Flavour

Frog83

Bewuste gebruiker
DamienDope zei:
Shiva is inderdaad magisch, ik vind het persoonlijk een "vriendelijke" high hebben. En de shiva die ik laatst haalde die rook me toch sterk! :openmouth:

OT:
NLX met Drum Natural Flavour

Precies vriendelijke high, van white widdow bijv word ik vaak heel opgefokt stonded, kan met me ADHD achtige verschijnselen te hebben, te veel prikkels ofso.
Maar haze kalmeert me wel in de juiste setting, maar die shiva, daar ga ik achteraan, dat was net alsof de energie van de zon in je voelde en uitsraalde, en je lichtjes op wolken liep, maar niet spacie :P lul beetje oftopic nu :)

Matheson

Belezen gebruiker
Een voorgedraaide wietjoint van de shop. Moet echt geen wiet meer roken, binnen 5 minuten lag ik op bed halfslapend muziek te luisteren omdat ik simpelweg niks anders kon doen. Ook wel lekker voor een keertje, maar toch niet mijn doel als ik een jointje rook.

Octogonapus

Belezen gebruiker
mijn laatste jointje voor vanavond ga ik nu draaien...

want dan is het op :stoned:

of nouja deze smiley past eerder bij mijn gevoel nu :sunglasses: gewoon weird

lolnoob

Bewuste gebruiker
Octogonapus zei:
lolnoob zei:
Santa Maria, maar ik ga niet weer smoken als ik daarna nog met de trein moet :P

is toch noujuist chill :smoke:

Nou ik weet niet, ik moest een aantal keer overstappen en dat was een beetje irritant. En ik vond mijn boek ineens heel raar en daar heb ik dus maar 2 blz in gelezen.

En ik had het gevoel dat iedereen me raar aan zat te kijken en ik was para dat ik ziek rode ogen had (wat volgens mij ook wel een beetje zo was) en dat als ik bij mijn ouders op bezoek zou komen mijn ouders het zouden zien maar toen was het alweer weg :P

Toen ik over het station liep vloog er een duif met zijn vleugel tegen mijn hoofd, maar ik weet niet of dat nou echt is gebeurt of dat ik half aan het trippen was. Meteen zei ik WTF en toen keek ook iemand mij echt aan van HUH. Dus misschien vloog die duif helemaal niet tegen mij aan. Maar ik voelde hem echt tegen mijn wang klappen alleen als ik er nu aan terug denk dan is het wel heel erg onwaarschijnlijk.

Maar de muziek was wel erg chill :stoned:

Alleen voortaan alleen nog smoken als ik helemaal niets anders meer hoef te doen maar het was wel een leuke ervaring.

Bovenaan