Mindfuck na ketamine gebruik

Ik ga over 2 of 3 dagen met wat vrienden voor de eerste keer keta gebruiken. Het is voor ons allemaal de eerste keer dus we beginnen erg voorzichtig. Ik heb me goed ingelezen over de stof maar ik heb toch nog een vraag:

Hoe zit het met de mindfuck/geestelijke gesteldheid de dag na keta gebruik?

Ik heb een druk leven (werk/sociaal levem) en ik heb geen zin om de dag(en) na het gebruik me kut te voelen of als een zombi rond te lopen. Na xtc voel ik me 2 dagen helemaal vreemd van de wereld (ook depressief) en ik vraag me af hoe dat met keta zit.

BvD

underworld

Wijs gebruiker
keta is een van de weinige middelen waar je geen na effecten van krijgt, vooral in lage dosissen.
als je het in hoge dosissen doet, kan het wel zijn dat je de volgende dag een wat 'onwerkelijk' gevoel hebt maar voor de rest geen na effecten :wink:

timmaniac

Bewuste gebruiker
Deventer88 zei:
Readerbot zei:

geboren in 1988

zegt meer over jou dan over mij KUTKNEUS

hee joh, no need to get upset, the both of you :wink:

haha, doet me denken aan die keer dat ik mijn voordeur opendeed voor mijn vriend terwijl ik een prachtige hema-pyjama aanhad. Hij begint opeens KEIHARD te lachen en komt niet meer bij, het enige wat ie kon uitbrengen was ''hitler piyama''.. was me nooit opgevallen dat er heel groot 88 op mijn borstkas stond :tearsofjoy:

underworld

Wijs gebruiker
Serenity zei:
ExceptionalInsight zei:
De dag na keta voel ik niets raars.

Idem. Al heb ik wel het gevoel dat dit anders wordt met zéér frequent gebruik :)
en dat is helemaal correct serenity.
bij veelvuldig gebruik leg je afstand van de realiteit en leef je in een soort surrealistische staat. waarin je niet weet of alles om je heen echt gebeurd of dat het een grote droom is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben na een heftige ketatrip een paar dagen psychotisch geweest, al weet ik niet zeker of het door de keta kwam. Ik heb ook aanleg ervoor, dus het zegt nog niks of dat bij jou ook zo is.

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Niet om je topic te stelen maar ik heb ook een vraag over keta. Het effect duurt als het goed is ongeveer 2-2,5 uur, maar hoe lang duurt het tot je daarna kan slapen? Houd er rekening mee dat ik altijd veel moeite heb met slapen. Met xtc bijvoorbeeld duurt het uren na mijn hoogtepunt voor ik eindelijk in slaap val (4 uur ofzo :confused: ).

underworld

Wijs gebruiker
JUNGLIST zei:
Niet om je topic te stelen maar ik heb ook een vraag over keta. Het effect duurt als het goed is ongeveer 2-2,5 uur, maar hoe lang duurt het tot je daarna kan slapen? Houd er rekening mee dat ik altijd veel moeite heb met slapen. Met xtc bijvoorbeeld duurt het uren na mijn hoogtepunt voor ik eindelijk in slaap val (4 uur ofzo :confused: ).
keta is een downer, ik val er altijd makkelijker door inslaap. het is geen upper he, het is niet voor niets een narcose middel.
na anderhalf uur kun je al prima slapen..

JUNGLIST

Okok dan ga ik het binnekort maar eens proberen :grin: zal wel met niet te veel beginnen. Aangezien je het snuift werkt het snel, waardoor je goed aan kunt voelen of je nog wel wat meer kan hebben toch? Dus zolang ik niet al te grote lijntjes neem moet het goed komen :)

HarryNak

Heb wel als ik er goed aangezeten heb de nodige moeite om in slaap te vallen, in me hoofd is het dan erg onrustig als het ware. Alle opgedane ervaringen proberen dan weer in plekje te vinden in de hersenen. dit is wel bij meer dan 1 of 2 lijntjes

underworld

Wijs gebruiker
HarryNak zei:
Heb wel als ik er goed aangezeten heb de nodige moeite om in slaap te vallen, in me hoofd is het dan erg onrustig als het ware. Alle opgedane ervaringen proberen dan weer in plekje te vinden in de hersenen. dit is wel bij meer dan 1 of 2 lijntjes

wij noemen dat altijd 'gedachtestorm in je hoofd'

azgaza

Badass junkie
Ik voel me normaal zodra de ketamine is uitgewerkt en de dag daar na dus ook gewoon helemaal normaal..

Carlitos

Badass junkie
Van 2-cb voelen mensen zich ook normaal.
Ik niet ik MOET echt een nachtje slapen wil ik weer wat nuchter zijn.
Sowieso met alles blijf ik heel lang naweenen of het placebo is of niet het gebeurd met altijd.
Valiumpjes deden het toen altijd goed.

Ja , ik heb onlangs ( vorig weekend ) op een feestje in gent wel vrij veel ket gesnoven ,
en , wat ik merkte is dat ik de dagen erna heel veel last had van geheugenverlies , nu nog een beetje maar ja ik heb het gemengd met andere middelen, ( pep , cocaine )
dus ik weet niet of het met alleen ket erg zou zijn . Maar ik had helemaal geen last van depressief zijn, maar had wel een gevoel zoals na een trip dat ik zowat wijzer was .
En een beetje genezen , want ik voelde me niet zo goed over problemen.

dain

Bewuste gebruiker
bij mijn eerste (en enigste tot nu toe) keer ketamine was ik de volgende dag gewoon gaan werken, had het nog gecombineerd met MDMA (wat ik ook zeer sporadisch eens gebruik). Ik werk als student in de horeca, dus moest pas in de namiddag beginnen, dus had ik nog even nachtrust. Meer dan afentoe glimlachen omdat ik zo doodnormaal stond te werken na zo'n gekke nacht heb ik er niet aan overgehouden. Aangezien ik een sporadisch gebruik heb, zal er bij de eerste ke(e)r(en) wel geen probleem zijn, bij verder gebruik kan ik dat niet zeggen wegens geen ervaring.

PS, zie nu pas dat het bericht een jaar oud is, maar iemand plots is beginnen reageren. Het zal wel een goed algemeen topic zijn dan zeker.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb nergens last van de volgende dag, zelfs een aantal uur nadat ik gebruikt heb, ben ik fatsoenlijk nuchter en merk ik niks meer van de ketamine. En ook bij meermaals gebruik, een aantal dagen achter elkaar, heb ik nergens last van.

Dat is ook een van de redenen waarom ik het zo zalig vind. :hearteyes:

snaaps

Newbie
Na een flinke Khole kan ik daarna nog wel een uur of soms langer licht niet me zelf zijn, psychose of hoe je het ook mogen spellen.

Echter na een paar uur ben ik toch zeker wel weer de oude, zeker de volgende dag heb ik nergens last van.
Wil er wel bij vermelden dat dit alleen gebeurd na een diepe khole, zo 1 waarin je denkt fuck ik wil hier uit, maar je kan er niet uit, zo 1 die fucking 45 a 90 minuten duurt, tja die zijn erg, je bent daarna zeker wel van slag en je praat na 1 uur nadat je uit zo,n khole komt nog steeds een beetje raar.

°Thomas°

bij mij net zoals sublimo zelfs na paar dagen achter elkaar gebruik nooit last van iets.
daarom is het zon zalig goedje:tongueout:

clockcable

Bewuste gebruiker
Je hoeft je niet zorgen te maken om de mindfuck na de keta maar tijden de keta :grin:
Ik had voor de eerste keer zo'n 400 mg weggesnoven en ik snapte er geen zak meer van.

Aalpoepert

Badass junkie
clockcable zei:
Je hoeft je niet zorgen te maken om de mindfuck na de keta maar tijden de keta :grin:
Ik had voor de eerste keer zo'n 400 mg weggesnoven en ik snapte er geen zak meer van.
Volgens mij is er dan ook geen zak meer waar je het van kan snappen.

Ik had eens een vraagje zou dit weekend keta wille nemen op een feesje , maar het is de eerste keer dat ik het ga doen is dit verstanding? en zou ik het mixen met speed?

Bovenaan