minpunten van het andere geslacht...

• Onderwerp starter Onderwerp starter cropp
  • Startdatum Startdatum

cropp

Badass junkie
wat vind jij een minpunt aan het andere geslacht?

ik vind het een minpunt dat vrouwen vaak een compleet ander gevoel voor humor hebben, waardoor ik meestal niet in de smaak val...

een groot minpunt aan mannen is, de meeste zijn echt kort door de bocht, :| en denken al helemaaal niet na voor ze iets doen/zeggen.

een pluspunt daarintegen is, ruzie maken met een man is makkelijker dan met een vrouw

Kan me er meer bedenken van vrouwen eerlijk gezegd :P Help ik jullie mannen toch nog een beetje
Máár, veel mannen/jongens in mijn omgeving zijn toch wel gigantische mierenneukers en kunnen van een mug een olifant maken.. :o

Ik vind het empathisch vermogen van de meeste kerels maar belabberd, maar gelukkig heb ik ook nog een paar fijne vriendinnen bij wie ik altijd mijn hart kan luchten en die zich dan wel goed in mij kunnen verplaatsen. Mijn vent heeft weer andere kwaliteiten en ik heb het inmiddels maar gewoon geaccepteerd dat ik niet met alles bij hem terecht kan.

De meeste vrouwen zeuren altijd over hun uiterlijk terwijl ze er prima uit zien.

''Ik ben te dik!''
''Ik ben lelijk!''

Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :x

Haha, klopt Andrew, dat vind ik ook.

Marla Singer zei:
Ik vind het empathisch vermogen van de meeste kerels maar belabberd

Haha, ook waar ja. Maar dat is ook meer wat voor vrouwen, die empathie. :P En het hangt ook van de persoon zelf af. Ik vind het moeilijk om emoties uit te drukken en ik weet vaak niet wat ik moet zeggen als iemand wat voorheeft ofzo.

Vrouwen kiezen vrijwel altijd voor zekerheid en durven soms moeilijke distraseuze stappen te ondernemen

Andrew zei:
Etc. Daar kan ik echt TOTAAL niet tegen, kijk als je nou zo'n tokkie figuur bent dan kan ik het begrijpen dat je zoiets over jezelf zegt, maar niet als je gewoon goed uitziet! :x

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak

Lauu zei:
Andrew zei:

Ze zien er toch nooit goed genoeg uit volgens hunzelf, verloren zaak
Hmhm.

Ik heb nooit een meisje serieus horen zeggen: Ik zie er mooi uit! Of iets in die richting, echt nog nooit. Altijd maar: Ik ben dik!! Ik ben lelijk!! Ik zie er niet mooi uit!!! enzo bah, daar walg ik echt van hoor

Exceptional Insight zei:
Lauu zei:
Kunnen we wel een biertje op drinken idd, ik haat het ook
Zouden ze dat serieus menen, denk je? Of is dat vissen naar complimentjes?

Beetje van bijde denk ik...ze staan toch weer voor de spiegel

OT: Het nooit weten wat ze aan moeten, waarom heb je dan ZOVEEL fucking kleren!!??

Het kijken naar sport en daarbij gaan schreeuwen. :s
Naast de pot piesen, zodat je vervolgens zijn plas op kan gaan boenen.
De wc bril omhoog laten staan.
Maar dat zijn niet echt dingen waar ik wakker van lig.
Gebrek aan empathie is idd wel jammer.

BlackRobBlunt zei:
Vrouwen redeneren emotioneel en niet logisch...

Daarom worden mannen empathisch.

Mannen kunnen zonder problemen meerdere beste vrienden hebben, vrouwen kunnen vaak maar 1 best viendinnetje hebben.

ook even een minpunt van beide,

persoon dat overduidelijk veelste zwaar, dat persoon staat dan bij de mac voor je in de rij.
besteld een menu van hier tot tokio. "met een cola light alstublieft"
om vervolgens aan een tafeltje te gaan zitten.
"goh ik moet toch echt een beetje op me gewicht gaan letten"

Ik vind eigenlijk dat de meeste vrouwen meer minpunten hebben dan mannen. Ik ben ook geen meisje-meisje als het om praten en gevoelens gaat. Ik haat het om de hele avond over jongens en de issues die doorbij komen te praten. Of over het feit dat ik 0,001 kilo ben aangekomen of Laat mij maar lekker kut roepen en bier drinken en dan ben ik tevreden. Alleen ik wil wel echt een wc hebben! Ik weiger buiten te gaan, maar dat is simpelweg ook veel makkelijker voor mannen. Ik vind mezelf wel oprecht mooi. Ik zou niemand anders willen zijn, want er zijn maar weinig meisjes zo mooi en grappig als ik.

Exceptional Insight zei:
Kijken hoeveel er deze keer weer van klopt.

Jij bent DÉ grote kenner begrijp ik dus?

OT: Als vrouwen ruziemaken wordt er altijd van alles bijgesleept en ben je uuuuuren verder voordat er weer wat redelijks uitkomt. Als mannen ruzie hebben slaan ze elkaar desnoods op de bek, geven elkaar een klap op de schouder en drinken een biertje. Klaar.

Oh ja, vrouwen komen lastiger klaar, én ze hebben geen ballen. Althans de meeste niet.

Vrouwen hebben minstens één dag in de maand een "periode" dat je ze uit de weg moet gaan.

Vrouwen moeten, voordat je uitgaat, uitgebreid een gezicht op hun hoofd schilderen, zodat je altijd ergens te laat komt.

Vrouwen zijn zo godvergeten onzeker (nóg erger dan mannen ja) dat je ze keer op keer moet vertellen dat ze heel mooi zijn en dat ze nu echt de mooiste jurk van de eeuw aanhebben... Maar ze geloven je toch nooit.

Aangezien ik al met mijn derde huwelijk bezig ben, kan ik hier nog wel een uurtje doorgaan, maar ik geef het stokje maar even door aan iemand anders...

Anon zei:
Van die vragen stellen waar je alleen maar een verkeerd antwoord op kan geven.
+1

Ook blijft het me verbazen hoe ze alles wat je zegt kunnen verdraaien in je eigen nadeel.

En dan maar uitleggen dat je 't zo niet bedoeld had.

Olle

Terug
Bovenaan