Misschien een Ritalin overdosis?

Snwwy

Newbie
Yoo kijk ik gebruik dus Concerta (ritalin) alleen ik had dus ongeveer 190mg in 1 nacht gedaan (vandaag dus) alleen ik heb het gevoel dat t eigenlijk wel veelste veel is.
ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten

Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face )

groetjes

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Ten eerste, maar dat wist je zelf al. Zeer onverantwoordelijk gebruik van Methylfenidaat in dit geval.

Ook ik ben zo bezig geweest, herken dat vage gevoel in me maag als geen ander. Buikpijn erbij ook regelmatig. Overmatig zweten, nervositeit, opgejaagdheid, agressie en tot slot problemen met m'n hartritme. Totaal uit zijn ritme; dan weer snel, dan weer langzaam*. Heb zelf dus wel eens een milde OD gehad op Ritalin. Of vaker dan eens.. Iets met school en extreem geconcentreerd willen zijn. Heb verder geen hartproblemen of ritmestoornissen van mezelf.

Je zegt dat je je verder prima voelt. (Dat voelde ik me NIET) Ik verwacht nu verder geen extreme problemen. Probeer vooral gezond te eten, probeer genoeg te drinken, lekkere zouten met dit warme weer. Kort gezegd dus, wees een beetje lief voor jezelf nu. Bleekheid kan inderdaad komen door slaaptekort maar ook gewoon door een hoge dosering stimulantia.

Mocht je echt signalen krijgen wat je niet vertrouwd of je echt niet lekker voelt. Schakel dan gewoon hulp in laagdrempelig!

Sterkte.

Laatst bewerkt:

Snwwy

Newbie