nasheed uit de doos van sjeikh

Sjeikh

Experimenterende gebruiker
je moet niet denken dat moet je aan een paard over laten.... Die hebben grotere hoofden dan jullie... En vast ook meer inhoud..

Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??

Takbeer Allahu Akbar!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lElWw6fKHuY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lElWw6fKHuY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

is dit ook nasheed?? :rock:

Sjeikh

W.F.L. zei:
Sjeikh zei:
Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??

Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.

domme kaaskop.

moslims mogen geen drugs gebruiken dus geen moslim

En dat puur omdat het een oosterse religie is..

Priesters die kleine jongetjes van achteren nemen zijn toch ook christenen..

en dan niet te vergeten kardinalen die lopen te roepen van
Wir haben est nicht gewuscht.
Volgens mij heb jij geen ballen verstand van wat je uit loopt te kramen... Jah tuurlijk doe ik dingen die volgens de koran niet kunnen.. Nou en ? Wie of wat ben jij om te oordelen dat ik geen moslim ben... Alsof jij van iets weet jonge waus

Biertje

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.

Dat sluit elkaar helemaal niet uit, ik ben groot en besneden.

Ja maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je toen je 'n jaar of 8 was je alle kanten op piste behalve de goeie, zij snijden een deel van hun pik af omdat ze in iets geloven.

Trouwens, SJEIKH... Ik heb een vraagje

Bestaat Allah echt?

Sjeikh

Biertje zei:
Wacky zei:
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.

Dat sluit elkaar helemaal niet uit, ik ben groot en besneden.

Ja maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je toen je 'n jaar of 8 was je alle kanten op piste behalve de goeie, zij snijden een deel van hun pik af omdat ze in iets geloven.

Trouwens, SJEIKH... Ik heb een vraagje

Bestaat Allah echt?

ben je nu echt zo achterlijk als je doet voorkomen?

Of allah bestaad.. Wat is de fucking defenitie van religie mafkees?
Een geloof.. Mensen kiezen zelf of ze daar in willen gaan geloven.
Zoals joden christenen en moslims..

Voor mij bestaad allah jah.
Omdat ik in hem geloof.. Maar dat doe ik uit eigen keuze.

voor jouw hoeft allah niet te bestaan. maar goed jij bent ook niet waardig om in hem te gaan geloven (: .

Biertje

Bewuste gebruiker
Trouwens sjeik, waar kom je vandaan? Ben je een berber?

Ik vind die nasheeds trouwens iets weg hebben van kattengejank, een beetje de hogere vorm van Gordon.

Bovenaan