Nieuwe 3mmc wat gebeurt er

m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅

• Haha
Waarderingen: N3K0
Nee meer om het openen van een topic en vragen “wat je moet doen”. Blijkbaar geen drugs gebruiken als je de downsides niet kent van stimulanten.
Ik gebruik al 2 jaar ongeveer, ken alle gevaren en gevolgen alleen ik zat gewoon even in te gortige space haha. Ik ben niet minderjarig gelukkig.

CuriousExplorer

DF-koning
m’n dealer heeft nieuwe 3mmc heb maar 2 lijntjes op om 22:00 en sta nog steeds flink strak en kan niet slapen wat moet ik doen? Gelukkig hoef ik maar van 11 tot 3 te werken!😅
Gezien 3mmc imo geen 6u lang full blown strak staan effect geeft zou het mij niets verbazen mocht er pep in zitten.

Een gram pep is namelijk minder duur dan een gram 3mmc.

Laat je het testen? Ben Curious.

moetnietmagwel

Belezen gebruiker
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
hoe weet ik als ik zuivere heb?(belgium) komt wel van nl. weet ook iemand als ik mijn constante spiertrekkingen hier aan kan linken? vind niets uitgebreid op internet.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Volgens mij mag je het zelfs ook in NL laten testen zolang het een sample betreft dat in Nederland gekocht is. En dat is nu wel het geval.

Ze doen die tests o.a. om inzicht te krijgen in de Nederlandse drugsmarkt.

Je kan eens kijken bij het dichtstbijzijnde Nederlandse testcentrum en daar van tevoren vragen of het kan.

In BE zelf kan het niet. 🤔

Alles kan als je met geld over de brug komt 🤷‍♂️
Maar een gratis testservice zoals we die in NL kennen, hebben ze in België volgens mij niet. Of dat moet recent verander zijn.

CuriousExplorer

DF-koning
Volgens mij mag je het zelfs ook in NL laten testen zolang het een sample betreft dat in Nederland gekocht is. En dat is nu wel het geval.
Er staat " In BE".
Niet dat het door een Belg niet in NL getest kan laten worden.
Ze doen die tests o.a. om inzicht te krijgen in de Nederlandse drugsmarkt.

Je kan eens kijken bij het dichtstbijzijnde Nederlandse testcentrum en daar van tevoren vragen of het kan.

Alles kan als je met geld over de brug komt 🤷‍♂️
Maar een gratis testservice zoals we die in NL kennen, hebben ze in België volgens mij niet. Of dat moet recent verander zijn.
Hoezo alles kan?
Wij hebben geen testcentra, en om zomaar even een maile te sturen naar 1 of ander erkend labo met de vraag of ze je drugs willen testen gaat verkeerd aflopen. 🫠

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Er staat " In BE".
Niet dat het door een Belg niet in NL getest kan laten worden.

Hoezo alles kan?
Wij hebben geen testcentra, en om zomaar even een maile te sturen naar 1 of ander erkend labo met de vraag of ze je drugs willen testen gaat verkeerd aflopen. 🫠

Er zijn ook gewoon commerciële partijen waar je drugstest kan laten doen hoor. Weliswaar tegen betaling en die betaling is niet mals.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die "nieuwe" 3-mmc zou best ook 4-mpd kunnen bevatten.
Spul word door vendors als DE opvolger geadverteerd en straatdealertjes zullen hier zeker wel op inspelen...

Releave

Newbie
Omdat het schaars is maar de vraag hoog blijft, wordt het momenteel veel gemengd met andere middelen. Ik had laatst een zakje waar een gedeelte NEP (2 (Ethylaming) 1-phenyl-pentanone) in zat. Heel gevaarlijk want super sterk spul. Puur had ik er bij 60mg al flinke bloedvatvernauwingen met hartkramp van gekregen.

Laat je drugs testen voordat je ze gebruikt, zelfs bij bekende dealers.

anoniem0345

Newbie
hoe weet ik als ik zuivere heb?(belgium) komt wel van nl. weet ook iemand als ik mijn constante spiertrekkingen hier aan kan linken? vind niets uitgebreid op internet.
Ik denk dat ik die gister had begon om 1 uur in de middag en stopte half 9 in de avond en meestal kan k na 2 uurtjes pitten want dan is t uitgewerkt bij mij maar ik heb ook echt iets van 25 flinke lijnen op doe ik vaker maar ik slaap dan wel heb nu gewoon geen oog dicht kunnen doen en ik wist gw niet hoe t komt ik denk dat dit het gewoon is 🤪🤪😅😂

Bovenaan