Nootmuskaat roken [ HOEVEEL ?? ]

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
Ik wil vanmiddag nootmuskaat gaan roken, ( ik heb het in poedervorm ) maar hoeveel moet ik dan ong in 1 joint doen ? En kan ik er ook nog gewoon wiet en shag bij gooien ? :confused:

Alvast bedankt Gr Jaap :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
0,0 gram in de joint.

ik zou t in warme melk mengen. en dan drinken.

Roken van nootmuskaat is te vergelijken met het zuigen aan een uitlaatpijp. En de effecten zijn niet prettig.

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
loadrunner zei:
0,0 gram in de joint.

Roken van nootmuskaat is te vergelijken met het zuigen aan een uitlaatpijp. En de effecten zijn niet prettig.

weet je dat wel zeker, ik heb meerdere keren gelezen op dit forum van mensen die ook nootmuskaat hebben gerookt een lichte kruidige ( aangename ) smaak gaf :confused:

Immo

Badass junkie
Unstopable Maniac zei:
loadrunner zei:
0,0 gram in de joint.

weet je dat wel zeker, ik heb meerdere keren gelezen op dit forum van mensen die ook nootmuskaat hebben gerookt een lichte kruidige ( aangename ) smaak gaf :confused:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb er alleen maar negatieve dingen over gehoord als ik jou was zou ik gewoon wat wiet of hasj gaan roken.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik heb het een keer gerookt, het was zo van hé jongens, de wiet is op. Daar staan kruiden, ach waarom niet kan geen kwaad. Smaakte wel lekker, niks van gemerkt verder.

geekos

Bewuste gebruiker
ben er vrij zeker van dat je verse nootmuskaat (en niet poeder) nodig hebt om te trippen
en heb nog nooit gehoord dat je het kan roken, lijkt me niet echt aan te raden

caatje

Badass junkie
Nootmuskaat is voor over de bijvoorbeeld bloemkool. Je rookt geen nootmuskaat, je drinkt het als je het als drug wil gebruiken. Kauwen kan geloof ik ook nog. Veel plezier :kots:

Bovenaan