vorige donderdag ben ik 18 geworden en dat passend te vieren wou k dus een feestje doen en trippin' against the stars...
eerste 2 problems :
A) geen feestje te doen in België wegens alle 3 gecancceld
B) geen trips ,wegens geen feestjes
ik zat bij kameraden thuis , en opeens komt er een kerel langs , helemaal 'on'-nuchter en der nie bij , ze beginnen een gesprek over dope , en de zegeltjes van vroeger.
de kerel vroeg wie ik was ,en ik bromde iets humeurigs over Laura , 18 geworden , geen zak te doen , blabla
en die kerel gans blij dat ie me kon helpen en haalde een vel met 100 trips uit zijn zak , soort tulp stond erop.
hij zei 'awel meiske ize zijn nie zo sterk ma met 2 geraak je toch ver tussen de sterren , dus omda ge jarig zijt , krijgde der 2 van mij'
ik helemaal blij dat er dan toch nog iets intressants ging gebeuren en toen kwam het plan weer ter sprake van na duitsland te rijden voor een feesje dat op Goabase stond (nooit meer bytheway
)
uiteindelijk na veel wikken en wegen , twas dan ook 3uur rijden na daar, splitsten mijn vrienden zich op in een deel da na huis ging , 1 deel na na duitsland reed , ikke en 2 kameraden
de ene kameraad pakte zijn tripke in de auto al en bleef redelijk normaal moet ik zeggen , ik dacht al 'hmmmm' ik zal wel weer weer feller gaan'.
aangekomen in duitsland rond 3.00u s'nachts, waren we belandt op een soort 'benidorm,new-age beach cafe, met opblaasbare palmbomen en geen dj achter de discobar....en 5 euro en stijve duitsers die ons allemaal bekeken...
ik dacht al oh my goodness
what now...
gelukkig kwam we nog een klein groepje belgen tegen dat ook helemaal na daar was geraden voor te 'feesten'
ik zat binnen aan tafeltje met een cola en dacht , what the hell, kan mij het schelen , als ik wil dat het nog plezant ga worden pak ik ma da tripke in .het eerste uur moest ik buiten op de stoep gaan zitten , zo benauwd voelde ik mij opeens door da kartonneke.toen tegen 5u smorgens begon ik mij al licht in mijn kopke te voelen , heel zweverig , en ging ik trug na binnen , weer ma wa zitten met die belgen.godzijdank had ik mijn mp3 speler in mijn zak zitten zodak wa anders kon horen, dan die new age beach muziek hahaha.
toen ik een halfuurke later trug na de auto wou voor mijn ander pakske sigaretten liep ik na buiten met de rest. en amai
alle planten waren tot leven gekomen met grote gele ogen met wimpers op de toppen en de bomen hadden allemaal keiveel extra takken bijgekregen die zo in slowmotion heen en weer zwiepte
en iedereen sprak duits ieeee
en ik ben half duitse, en ik verstond er geen zak van , ik heb mij half opgesloten in de auto omda iedereen ma dingen tegen mij bleef zeggen en vragen en ik alleen, ma met open mond trug kon staren hahahha, het enige wat mijn vrienden konden antwoorden was 'no dudes she's trippin' en dan vliegende bewegingskes maken met hun handen
toen heb ik nog een half tripke bijgepakt en
ik heb daar echt nog paar uur in die auto zitten trippen dak niemeer wist wat mijn naam was als ze t vroegen en dak echt keihard de slappe lach had , voor da idioot duits, toen we tegen 8uur smorgens vertrokken na belgenland , was ik nog steeds keihard aant trippen en alle bomen hadden gezichten gevormd door bladeren met monden en ogen en neuzen en overal zag ik op elk blaadje rode bolletjes , precies miljoenen kersjes die aan en uit knipperden , echt weird
toen ik uiteidnelijk thuis kwam tegen half 12, en ik bad ging , begon ik in de badkamer weer trippen en heb ik blijkbaar een schuimgevecht gehouden tegen mijn spiegelbeeld
alles hing ol , en toen heb ik geslapen tot 22u s'avonds en zijn we naar iemand zijn bday party geweest , , goa'ke echt plezant !!!daar heb ik nog 2 trips van een keniis gehad , als voorproefje , een rolling stone na t schijnt heel vettig , en een hoffmann en daar heb ik een randje dat er nog van een andere hoffmann aanzat genomen ik begon nie te trippen ofzo , maar wel keiveel energie en ik heb 3 uurkes smorgens nog keihard staan dansen mmmmm
en ik had eerst een rolling stone en een panoramix gekregen maar die had ik dan omgewisseld voor een hoffmann omdak die nog nooit gedaan had , maar nu hoorde ik achteraf van een kennis dat die panoramixkes echt keigoed zijn , dus nu hoop ik wel dat mijn hoffmanneke ook goed is
nou ik heb geen zin meer om te typen
doeiiiii
eerste 2 problems :
A) geen feestje te doen in België wegens alle 3 gecancceld
B) geen trips ,wegens geen feestjes
ik zat bij kameraden thuis , en opeens komt er een kerel langs , helemaal 'on'-nuchter en der nie bij , ze beginnen een gesprek over dope , en de zegeltjes van vroeger.
de kerel vroeg wie ik was ,en ik bromde iets humeurigs over Laura , 18 geworden , geen zak te doen , blabla
en die kerel gans blij dat ie me kon helpen en haalde een vel met 100 trips uit zijn zak , soort tulp stond erop.
hij zei 'awel meiske ize zijn nie zo sterk ma met 2 geraak je toch ver tussen de sterren , dus omda ge jarig zijt , krijgde der 2 van mij'
ik helemaal blij dat er dan toch nog iets intressants ging gebeuren en toen kwam het plan weer ter sprake van na duitsland te rijden voor een feesje dat op Goabase stond (nooit meer bytheway
uiteindelijk na veel wikken en wegen , twas dan ook 3uur rijden na daar, splitsten mijn vrienden zich op in een deel da na huis ging , 1 deel na na duitsland reed , ikke en 2 kameraden
de ene kameraad pakte zijn tripke in de auto al en bleef redelijk normaal moet ik zeggen , ik dacht al 'hmmmm' ik zal wel weer weer feller gaan'.
aangekomen in duitsland rond 3.00u s'nachts, waren we belandt op een soort 'benidorm,new-age beach cafe, met opblaasbare palmbomen en geen dj achter de discobar....en 5 euro en stijve duitsers die ons allemaal bekeken...
ik dacht al oh my goodness
what now...gelukkig kwam we nog een klein groepje belgen tegen dat ook helemaal na daar was geraden voor te 'feesten'
ik zat binnen aan tafeltje met een cola en dacht , what the hell, kan mij het schelen , als ik wil dat het nog plezant ga worden pak ik ma da tripke in .het eerste uur moest ik buiten op de stoep gaan zitten , zo benauwd voelde ik mij opeens door da kartonneke.toen tegen 5u smorgens begon ik mij al licht in mijn kopke te voelen , heel zweverig , en ging ik trug na binnen , weer ma wa zitten met die belgen.godzijdank had ik mijn mp3 speler in mijn zak zitten zodak wa anders kon horen, dan die new age beach muziek hahaha.
toen ik een halfuurke later trug na de auto wou voor mijn ander pakske sigaretten liep ik na buiten met de rest. en amai
alle planten waren tot leven gekomen met grote gele ogen met wimpers op de toppen en de bomen hadden allemaal keiveel extra takken bijgekregen die zo in slowmotion heen en weer zwiepte
en iedereen sprak duits ieeee
en ik ben half duitse, en ik verstond er geen zak van , ik heb mij half opgesloten in de auto omda iedereen ma dingen tegen mij bleef zeggen en vragen en ik alleen, ma met open mond trug kon staren hahahha, het enige wat mijn vrienden konden antwoorden was 'no dudes she's trippin' en dan vliegende bewegingskes maken met hun handen
toen heb ik nog een half tripke bijgepakt en ik heb daar echt nog paar uur in die auto zitten trippen dak niemeer wist wat mijn naam was als ze t vroegen en dak echt keihard de slappe lach had , voor da idioot duits, toen we tegen 8uur smorgens vertrokken na belgenland , was ik nog steeds keihard aant trippen en alle bomen hadden gezichten gevormd door bladeren met monden en ogen en neuzen en overal zag ik op elk blaadje rode bolletjes , precies miljoenen kersjes die aan en uit knipperden , echt weird
toen ik uiteidnelijk thuis kwam tegen half 12, en ik bad ging , begon ik in de badkamer weer trippen en heb ik blijkbaar een schuimgevecht gehouden tegen mijn spiegelbeeld
alles hing ol , en toen heb ik geslapen tot 22u s'avonds en zijn we naar iemand zijn bday party geweest , , goa'ke echt plezant !!!daar heb ik nog 2 trips van een keniis gehad , als voorproefje , een rolling stone na t schijnt heel vettig , en een hoffmann en daar heb ik een randje dat er nog van een andere hoffmann aanzat genomen ik begon nie te trippen ofzo , maar wel keiveel energie en ik heb 3 uurkes smorgens nog keihard staan dansen mmmmmen ik had eerst een rolling stone en een panoramix gekregen maar die had ik dan omgewisseld voor een hoffmann omdak die nog nooit gedaan had , maar nu hoorde ik achteraf van een kennis dat die panoramixkes echt keigoed zijn , dus nu hoop ik wel dat mijn hoffmanneke ook goed is
nou ik heb geen zin meer om te typen
doeiiiii