Onbekende stof als uitslag xtc

nada1234

Experimenterende gebruiker
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van een XTC pil. Hierin zit 235 Mg mdma 10 Mg cafeïne en een onbekende stof. Hoe gebruikelijk is het dat er een onbekende stof wordt aangetroffen in een XTC pil?
In xtc is dat niet gebruikelijk, maar dat is cafeïne erin ook niet eigenlijk.

Ik zou 'm gewoon naar binnen gooien :shrugman: wel een kwart of halfje tho

Maar ik ben onervaren en mijn vrienden gooien alles naar binnen dus misschien ga ik mee in die flow...

Dahinda

Newbie
Ik kom zojuist terug van een testcentrum. Vermoedelijk xtc laten testen en mijn pil kwam voor in de database. Er zou 230 mg mdma in zitten, maar ook een onbekende stof. Er stond bij dat gebruik afgeraden wordt. Ook wilden ze hem niet naar het lab sturen, aangezien ze dezelfde uitslag verwachten. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik onzekerder uit zo'n centrum kwam, dan dat ik er in ging. Vrienden van m'n broer hebben de pil al gebruikt afgelopen weekend en niks aparts gemerkt. Toch wel balen, want ik heb er meteen een aantal gekocht. Ik heb niet veel vaker gehoord dat er een onbekende stof in zat.
Nada1234, wat heb jij uiteindelijk gedaan? Toch gebruikt of geen risico genomen?

Woezoe

Bewuste gebruiker
Als ik het was zou ik het echt niet nemen.
Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil.

Dahinda

Newbie
Het gaat om een zilver/grijze pil in de vorm van een doodshoofd. Hij is erg mooi geperst. Stevig ook. Achterop zit een horizontale breuklijn met daarboven MB met een rondje er om heen. En onder de breuklijn staat Mybrand. Sinds een week in mijn bezit

Dahinda

Newbie
Als ik het was zou ik het echt niet nemen.
Doe mij dan maar een avondje met een paar biertjes inplaatsvan zo'n risicovolle "vervuilde" pil.

Ik ga het risico ook niet nemen. De mensen van het testcentrum maakten mij ook wel duidelijk dat het ook best een ongevaarlijke stof kan zijn, maar net zo goed iets wat over een tijdje in het nieuws komt omdat het fout is gegaan. Dus dan maar wat geld verspild. Ik heb wel contact gezocht met degene van wie ik ze heb gekregen en hij zal dit nieuws ook verspreiden onder de andere mensen die deze pil al gebruikt hebben of gaan gebruiken. Ik ben wel benieuwd wat er uiteindelijk bij in zit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is

Bas

Wijs gebruiker
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie en sterke pil maakt en er dan nog iets in stopt wat zeer gevaarlijk is
Dit dus, ik heb echt precies dezelfde gedachte, maar het gebeurt wel gewoon helaas. Kan net zo goed onschadelijk zijn, wat ik ook wel denk, maar je weet het nooit.

Dahinda

Newbie
Precies Bas, daarom ook goed om eerst te testen. Ik denk zelf dan ook eerder aan een substantie wat is ontstaan bij productie, al dan niet perongeluk. Er kan natuurlijk een hoop misgaan bij het maken van die pillen. Maar daarom maar het zekere voor het onzekere nemen. Als ik er meer over weet, dan zal ik dat hier vermelden, mochten er mensen geïnteresseerd zijn

• Like
Waarderingen: Bas

Rivalrie

Badass junkie
Volgens de makers zit er alleen kleurstof en bindmiddel tussen. Maarja dat zullen ze vast allemaal zeggen :)

Veorata

Newbie
Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Afgelopen weekend samen met wat vrienden getikt in een veilige, rustige omgeving. Zelf begonnen met 3/4 en 2 vrienden meteen met een hele. (we hadden 2 ervaren trip utters godzijdank.) Nadat ik na een kleine 45 minuten nog niet echt iets voelde toch maar een kwartje bijgetikt. Op dit moment zaten ik en mijn vrienden dus op 1 hele pil. We begonnen ons lekker te voelen en strakker dan verwacht van slechts een pil. Toen ik besloot dat ik nog niet genoeg had heb ik nog een kwartje bijgenomen. Mijn vrienden beide een halfje. Vanaf hier begon onze trip heftiger te worden. Onze piek zat er nu aan te komen en op dit punt hebben we voor onszelf morgen toch maar een kauwgompje gepakt. (proberen wij met xtc zo min mogelijk te doen en het kauwen/knarsen af te leren) mijn vrienden ervaarden de piek beter dan ik en daarom besloot ik toch maar weer een kwartje bij te nemen. Aan het einde van mijn piek begon dit kwartje te werken en ging ik nu echt een stuk harder. Nadat een paar vrienden weg waren gegaan zijn wij met z'n 4en (1 van de tripzitters) om 6 uur 's ochtends maar ergens in een speeltuintje gaan zitten en van de comedown te genieten. Daar is niet veel van gekomen. Tijdens de comedown wouden wij een potje kaarten waar wij normaal met xtc nog wel toe in staat zijn. Dat was nu niet het geval. Wij begonnen alle 3 dingen te zien die er niet waren, niet slechts in de ooghoeken maar ook als we er recht naar keken. Een van mijn vrienden zag vooral mensen. De ander zag alles veranderen en heeft ook dieren gezien. Voor mij persoonlijk was het vooral dat ik objecten zag verschijnen of vervormen naar iets anders. Ook weet ik nog dat ik dacht een slang te zien en er voor terugdeinsde terwijl de trip zitter mij erop wees dat het slechts een tak was.
Kort samengevat: Mijn vrienden en ik hebben nog niet eerder zo heftig van xtc gehallucineerd. Laat staan van 2 pillen p.p. Wel lichte visuals gehad dat licht vervormde maar niet dit. Waarom dit relevant was voor dit topic? Het waren grijs/zwarte mybrands. Ik vermoed dat "de onbekende stof" mogelijk een lichte dosis MDA kan zijn gezien de "heftige" hallucinaties.
Waren je pillen getest? Zo nee weet je niks.
Plus dat 1,5 pil kans geeft op een behoorlijke (over)dosis mdma . De pillen tegenwoordig liggen op 200mg+. Dus tja... Dan kun je idd gaan hallucinere met zo een dosis. Ook van puur mdma in je pil.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Waar te beginnen...
1) Speculeren is tegen de forumregels. Lees die aub voor je iets post, en hou je er ook gewoon aan.
Een volgende keer kun je sancties verwachten.
2) Jullie gaan absoluut niet verstandig met drugs om. Lees anders de handleiding voor MDMA/XTC-gebruik eens door.
3) "Kort samengevat" zou zijn: "Laatst heb ik samen met mijn vrienden heftig gehallucineerd van XTC." Een trip report schrijven doe je maar in je eigen topic.
4) De onbekende stof kan van alles zijn. Dat jullie MDA in je bloed hadden geloof ik echter wel, aangezien MDMA in je lever deels omgezet wordt in MDA. Bij normale gebruikshoeveelheden merk je hier niet veel van, als je echter twee ongeteste pillen naar binnen werkt dan weet je nooit hoeveel MDMA je binnenkrijgt.

Ik kan doorgaan, maar lees eerst de forumregels en die handleiding maar eens aandachtig door.

Krullen

Belezen gebruiker
Altijd testen jongens, heb toevallig meegemaakt dat 2 bijna identieke monclairs flink verschil MDMA bevatte, hiernaast vind ik de 200+ MG nergens voor nodig......

Zeker niet aangezien sommige onwetende gasten zomaar een hele in hun Kanes duwen......

En je dan maar afvragen waarom die onderkaak zo scheef blijft staan :upsidedown:

Als ik het over dezelfde pillen heb:

De onbekende stof is getest op 4FMA de zogenoemde vervanger van 4FA (4fmp) In bijgevoegd bestand staat deze in de lijst van afgeraden pillen van afgelopen periode. Zelf bestel ik wel eens 4FMA via het internet en ben hier erg over te spreken. Nog geen hele grote nadelige effecten gevonden.. De kater is vele minder erg dan die van 4FA. Wel verstrekt het naar mijn idee de werking van MDMA, dit kan ook toen het moment geweest zijn, aangezien ik dit maar een keer gecombineerd heb. Altijd blijft combinatie gebruik wel een risico, maar in veel XTC pillen zit een vorm van een amfetamine. Dus dit moet ieder voor zichzelf weten.

Bijlagen

• lijst_extra_riskante_tabletten_2019-06-21.pdf
    49,2 KB · Weergaven: 20

Sjefkeeee

Newbie
Even om bullshit informatie tegen te gaan:

Ja, er is een mybrand batch met 4FMA in omloop, deze staat inderdaad op de lijst met extra riskante pillen (zie RedAlert app).
Maar dit is niet de batch waar topicstarter het over heeft. Als ze het hebben over "een onbekende stof", is dit zeker geen 4FMA, dit wordt namelijk wel herkend in het laboratorium.

Daarnaast wat betreft "in veel XTC pillen zit een vorm van amfetamine"; juist! MDMA is een vorm van amfetamine!
Het is niet zo dat er in veel XTC pillen een andere werkzame stof zit dan MDMA zelf, dit riekt een beetje naar die fabeltjes dat zowat in alle XTC ook een deel speed of whatever zit, is niet zo, dit is bij een zeeeeeer klein deel van alle ingeleverde pillen het geval.

Dus de pillen van topicstarter bevatten geen 4FMA, anders was dit bij de testservice wel aangegeven. Wat die onbekende stof dan wel is, is niet te zeggen (puur speculatie). Dit kan weleens een bijproduct zijn dat is ontstaan door de productiewijze, het zijn immers geen professionals die de meeste batches drukken.

Overigens zijn er van die Mybrand ook pillen in omloop zonder andere werkzame stoffen dan MDMA erin (heb deze zelf in mijn bezit gehad, laten testen ook). Wel behoorlijk hoog gedoseerd. Het nut van altijd laten testen wordt hier dus weer duidelijk.

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Even alle voorgaande reacties terzijde.
Testcentrum kent alle middelen wel.
Waarschijnlijk is dat gewoon een foutje tijdens productie. Of zoals gewoonlijk, een bindmiddel, om de pillen stevig te maken zeg maar.
Ik vermoed het laatste maar dat is gissen. Als het een schadelijke stof zou zijn zou dat wel tevoorschijn zijn gekomen bij het testcentrum.
Het klinkt als goede pil iig naar mijn mening en niets om je zorgen over te maken

R

Revolutionair

Gast
Ik neem echt al jaren geen pillen meer!
Gewoon pure mdma.
Daar is vaak weinig gezeur mee.
Vroeger hadden ze nog wel eens van die bruine, maar tegenwoordig krijg ik het altijd in een blok vorm.
Helder en goed gefabriceerd.

Dan breek je zo een pil door de helft van 220mg maar dan zit er dus bindmiddel in en cafeïne dus en nog wat onbekende stoffen...
Dus zit er misschien in het ene stukje 140mg mdma in en de andere helft 80mg....
Zit jij zwaar te spacen maar je vriendin voelt er maar weinig van.
Dat soort situaties.
Of je weegt maar 40kg en pakt veels te veel en gaat dan helemaal niet lekker.
Zoveel nadelen van pillen.

Het is gewoon geklooi en moeilijker doseren.
En elke keer die uitslagen dat er weer wat in zit.
Pure m kan je proeven en bekijken en beter doseren.
Ik weet bij wie ik het haal en hoef het niet elke keer te laten testen.
Ik koop ook geen mdma in poedervorm want dan weet je ook niet meer wat je hebt.
Een mooie brok kristal van mdma herken je wel als ervaren gebruiker.

Stop met die pillen en neem pure mdma, heeft een hoop voordelen!

Bovenaan