ongevoelig drugs/medicatie

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
ik ben de laatste tijd (laatste jaar) zeer ongevoelig voor drugs en medicatie.

vooral met slikken.

van xtc voel ik zoiezo al eigenlijk helemaal niets (goede pillen) ook niet na 1 jaar niets gedaan te hebben.

van 25mg diazepam ook vrij weinig. 10mg egt helemaal niets , terwijl sommige hier al duidelijk wat merken

ritalin 4 x 25MG per dag ook geen effect.

cocaine ook weinig.

speed een stuk minder effect

het enige waar ik duidelijk effect bij heb is bij GHB en ketamine.

zou dit te maken kunnen hebben met mijn medicatie.

het gaat hier om antidepressiva en antipsychotica.
xtc heb ik weleens gehoord dat dat niet kan werken dankzij deze medicatie.
maar valium en speed/ritalin?? zou dat ook kunnen?

iemand die een verklaring zou kunnen geven?

Als je een SSRI slikt als antidepresiva dan zal je van xtc niet veel voelen. Als je een MAO remmer slikt dan heb je kans op een dodelijke serotonine syndroom. Bij de meeste antipsychotica zit het zo dat ze precies tegenovergesteld werken aan speed, daarvoor dat mensen die antipsychotica slikken graag speed snuiven om het effect van hun meds tegen te gaan. Ritalin en Coke werken ook ongeveer zo als speed dus zal de antipsychotica ze ook tegenwerken.

Ik weet niet hoe valium werkt maar dat zal hoogstwaarschijnlijk ook beinvloed kunnen worden door je meds, ik zou zowiezo niet zoveel door elkaar gebruiken, of zoek eerst maar eens precies uit hoe je medicijnen werken en dan hoe je drugs werken en maak dan een educated beslissing.

Als je GHB gebruikt wordt je tegelijkertijd ook ongevoeliger voor de versuffende werking van benzo's..

geef de antidepressiva en antipsychotica wel effect?

sommige mensen zijn ongevoelig voor heropnameremmers.

zoals SSRI's, SNRI's, TCA's, Ritalin.

wanneer dit het geval is, is het vaak wel zo dat medicatie die op een andere manier werkt wel effectief is.

vervanging voor de antidepressieva heropnameremmers kan een MAO remmer zijn.

voor ritalin kan Dex amfetamine een uitkomst zijn, dit remt niet de opname maar bevorderd het afgeven van de stoffen dopamine en noradrenaline.

bij gebruik van vooral antidepressiva maar ook bij antipsychotica is het meestal zo dat de gebruiker zelf weinig doorheeft hoeveel het middel doet.
maar vaak is hij erg verdoofd, en afvlakking van emoties enzovoorts.

daarom kan het zijn dat het lijkt alsof andere drugs niets meer doen.

logisch dat ketamine en GHB wel wat doen aangezien dit verdovend is.

met gebruik van een SSRI zal je het effect van XTC niet ervaren.
hoogstens duizeligheid en misselijkheid (nadelige bijwerkingen)
het is dus zonde van je geld en lichaam om dit te doen.

na het stoppen van een SSRI kan het zijn dat je nog steeds niets merkt van XTC.
dit is afhankelijk van factoren en duurt meestal 1 a 3 maanden voordat de hersens weer terug veranderd zijn.
dit kan ook nog veel langer duren.

veel zit trouwens wel tussen je oren/ placebo vooral met antidepressiva en ook benzo's

Zou het niet iets psychies kunnen zijn.
Mischien ben je wel depresief ofzo, dat je er zo weinig lol van hebt.

Nee maar serieus, Het zou kunnen dat je het niet wilt voelen. Iets in je onderbewuste.
Zou niet weten hoe, wat, of waarom, maar het is verbazingwekkend waar de geest toe in staat kan zijn.

(ik roep maar wat)

Terug
Bovenaan