[opgelost] Lachgas in Amersfoort e.o.

T-men

Bewuste gebruiker
Allen,

Ik wil vanavond/morgen een taart gaan bakken.
Je weet wel, zo'n mooie grote met allemaal snoepjes er op maar ook vooral veel slagroom.
Zelfgemaakte slagroom zoals grootmoeders dat altijd deed.

Mja, nou heb ik vandaag al een tijdje lopen zoeken naar zo'n mooie spuit maar die kan ik dus nergens vinden. Ben in het centrum bij de Blokker geweest, die hadden prachtige taartvormen en spuitzakken maar geen degelijke roestvrijstalen met patronen.

Iemand enig idee waar deze taartmans zijn benodigdheden kan vinden?

Many, many thnx! Zal een mooie foto van de taart posten als ie gelukt is!

Wacky

Badass junkie
Re: Lachgas in Amersfoort e.o. (waar??)

sligro, 50 patronen E12,50
de spuit weet ik niet, zullen ze daar dan ook wel hebben.

T-men

Bewuste gebruiker
Re: Lachgas in Amersfoort e.o. (waar??)

Ja, heb hier ook gelezen dat je een dagkaart kan krijgen bij de Sligro alleen op hun eigen site staat daar nix over geschreven... Nu eerst maar eens even slapen (kom net uit m'n nachtdienst) en daarna maar eens even kijken wat ik waar kan vinden.

Zal daarna wel ff melden waar ik uitgekomen ben. Altijd handig voor de volgende koekenbakker uit Amersfoort die zoekt maar niet kan vinden...! :grin:

[Mocht er ondertussen nog iemand zijn die het al weet, drop het dan ff aub. Scheelt weer zoeken!]

T-men

Bewuste gebruiker
Re: Lachgas in Amersfoort e.o.

Haha, uiteindelijk een pas van de Sligro kunnen lenen van iemand.

Sta ik daar bij die spuiten zeg ik tegen zo'n kerel die daar werkt; Heb je geen goedkopere, ze beginnen pas €80 en dat vind ik een beetje veel voor slagroom...
Zei ie dat ik maar eens bij de blokker moest kijken waarop ik zeg dat ze daar geen slagroomspuiten meer verkopen (Bussum/A'foort).
Nee zegt ie, komt waarschijnlijk omdat er mensen zijn die die patronen gebruiken als drugs. :confused:

Naaaah, doe je toch niet... :openmouth:

Hoe dan ook, topic kan gesloten worden. Ik eet eerst maar eens even een pizza en daarna begin ik aan de doos... Ben erg benieuwd, kom namelijk uit de nachtdienst en ben m'n ritme weer aan het omdraaien. Op dit moment 29u wakker...

Anyways,thanks!

T-men

Bewuste gebruiker
Dat blijkt... Vanavond is dat fietspomp-ding wat ik gekocht had ontploft in mn handen...
Maat van me sprong twee meter achteruit van de knal, ik dacht dat ik drie vingers kwijt was en bij navraag bleek dat ze het een straat verder ook gehoord had...

Uiteindelijk maar één ballon binnengekregen. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen... :grin:
Voor nu; Li-duim, wijvinger, middelvinger pijnlijk. Re-hand snee en blauwe plek midden op hand.

Was een beste knal..!

Aking

Wijs gebruiker
en dat kwam omdat je t ding gebruikte voor iets waar die niet voor gemaakt had? (lijkt me dat een fietspomp niet goed tegen gaspatronen kan? of was het een fabricagefout?

indien twee:
Aanklagen die hap! :tongueout:

honingolie

Bewuste gebruiker
ik heb een tijdje geleden op internet een slagroomspuit gekocht voor een euro of 30. Ff zoeken dan vind je wel wat.
Werkt prima, ik haal lachgascapsules bij de makro :grin:

T-men

Bewuste gebruiker
Het is zo'n pompje waar normaal gesproken zo'n patroon in zit met lucht.
Kan zo snel geen foto vinden maar hij word op diverse plekken op het forum genoemd als vervanger van de slagroom-spuit. Hoe dan ook, dat kreng heeft me €25 gekost dus ga sowieso even terug met de hele rommel. En die nieuwe mag ie dan houden, geld investeer ik wel in een slagroom-spuit. Zo maar weer de stad in en meteen even een rondje langs de 2ehandswinkel.

Taat

Bewuste gebruiker
Heb bij de sligro een spuit voor 39 euro gehaald..
50 patronen voor 12,50 euro..

Leuk spulletje, maar ook niet echt om nou elk weekend gezellig een avondje te doen..
Hebbe met 6 man zo'n spuit gekocht en soms een keer samen patronen halen, kost dan bijna niks eigenlijk

Magic Guest

Belezen gebruiker
T-men zei:
Dat blijkt... Vanavond is dat fietspomp-ding wat ik gekocht had ontploft in mn handen...
Maat van me sprong twee meter achteruit van de knal, ik dacht dat ik drie vingers kwijt was en bij navraag bleek dat ze het een straat verder ook gehoord had...

Uiteindelijk maar één ballon binnengekregen. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen... :grin:
Voor nu; Li-duim, wijvinger, middelvinger pijnlijk. Re-hand snee en blauwe plek midden op hand.

Was een beste knal..!
Dat was niet toevallig in Leusden he? Daar was ook een mooie explosie te horen rond die tijd.
Maar waarom je nou een fietspomp nodig hebt om slagroom te spuiten begrijp ik niet hoor :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
of een of andere autodealer, de hebben wel eens bussen lachgas van 5 tot 10 liter. zit een kraantje aan, en kan je ballonnetjes mee vulen. alleen de prijs weet ik niets van( ja lachgas is ook leuk als het onder hoge druk in de motor word gespoten.) x-tra pk-tjes, en geeft van die mooie blauwe vlammen uit je uitlaat.

Bovenaan