It seems like it is very hard to find people's research experiences with 4fbf. Please post your advice and experiences regarding anything 4fbf. Is this as safe or safer than the other alike rcs?
3mg vape of freebase observed and liked in this particular reaearch but there are so many conflicting reports of the very few reports available.
In regards to favorites
the BF related compounds stand out for me. Although short lasting are the best out of my researched compounds. Don't be a idiot like I generally am especially when measuring and diluting since your life will be on the line; with all F compounds. If this were to be used in the medical field, the short MOA would be perfect for intense break through pain and then a lesser analgesic post. However if one were to use them recreationally you may seriously regret it due to the intense WDs.
Een tripreport van Fool is toch vrij uniek :P. Klinkt best interessant in ieder geval. Hoe zou je dit nu met andere opiaten vergelijken nu wat meer ervaring in die groep hebt?Fool zei:AH-7921 heb ik een reportje over geschreven, misschien ook wel interessant om te weten is dat het met ingang van 1 juli verboden is in Nederland. Wat welk opmerkelijk is aan deze stof is dat het bij de één een veel sterker effect geeft dan bij een ander, hier vind je in ieder geval 2 van mijn ervaringen ermee.
Tramadol is alleen geen Research Chemical, maar gewoon een farmaceutisch medicijn. Maar waarom vond je het niet leuk, was het een te zware dosis? 250mg tramadol is ook niet heel weinig. Verder duurt tramadol lang ja, maar als je je inleest weet je dat voor gebruik.zaagmans zei:Ik heb een tijdje tramadol geprobeerd. 250mg per keer (5 capsules van 50mg). In het begin vond ik het effect erg prettig maar de laatste keer was echt een drama. Helemaal lam, duurde lang. Ik vond er toen niks meer aan.
Fool zei:Maar ik vind AH-7921 nog steeds een van de fijnere opioides, hij staat sowieso boven fentanyl/tramadol. Het enige nadeel vind ik dat het spul wat wisselvalliger is, maar een goede avond op dit spul was misschien wel bijna net zo fijn als opium roken, opium voelde nét iets completer.
Dextromethorfan is eigenlijk geen goed voorbeeld aangezien het een totaal andere werking heeft dan opioiden, maargoed qua chemische structuur lijkt het er dan wel weer veel op. Ik wist trouwens niet dat dextromethorfan semi-synthetisch is, waar wordt dat van gemaakt dan?Medic zei:Semi-Synthetisch wil zeggen dat er een natuurlijke stof 'chemisch gemanipuleerd", waar dus chemisch aan gesleuteld is, zoals heroïne, hydromorfon, oxycodon, buprenorfine, dextromethorfan (hoestdrank die in Nederland enkel bij de apotheek is te verkrijgen, zonder recept).
Nouja dat was op dat moment gewoon mijn referentiekader. Voor mijn gevoel was het effect heftiger/fijner dan bij fentanyl (tramadol had er inderdaad niet echt tussen hoeven staan). Hoe de wetgeving geregeld is maakt me dan weer minder uit. :PMedic zei:Fool zei:Maar ik vind AH-7921 nog steeds een van de fijnere opioides, hij staat sowieso boven fentanyl/tramadol. Het enige nadeel vind ik dat het spul wat wisselvalliger is, maar een goede avond op dit spul was misschien wel bijna net zo fijn als opium roken, opium voelde nét iets completer.
Hoe bedoel je precies dat hij boven fentanyl/tramadol staat? Tramadol of Fentanyl is nogal een verschil. Behalve dat het opioïden zijn (geen opiaten zoals bijvoorbeeld opium, morfine of heroïne), daarnaast valt Fentanyl volledig onder de opiumwet, tramadol niet.
Psychedelibee zei:Dextromethorfan is eigenlijk geen goed voorbeeld aangezien het een totaal andere werking heeft dan opioiden, maargoed qua chemische structuur lijkt het er dan wel weer veel op. Ik wist trouwens niet dat dextromethorfan semi-synthetisch is, waar wordt dat van gemaakt dan?Medic zei:Semi-Synthetisch wil zeggen dat er een natuurlijke stof 'chemisch gemanipuleerd", waar dus chemisch aan gesleuteld is, zoals heroïne, hydromorfon, oxycodon, buprenorfine, dextromethorfan (hoestdrank die in Nederland enkel bij de apotheek is te verkrijgen, zonder recept).