Opium, morphine of bruin?

Wat zou je eerder nemen?

• Heroïne

Stemmen: 2 33,3%
  • Opium

• Morphine

• Methadon

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

elchivato

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik ben zo iemand die normaal gesproken stilletjes de berichtjes leest zonder al teveel terug te posten maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig geraakt naar het volgende:

Ik weet dat alle opiaten zowel lichamelijk als geestelijk verslavend zijn en dat een kosten/baten analyse geen kwaad kan alvorens je de draak gaat najagen (volgens mij kost een opiaat lichamelijk en geestelijk bijna altijd meer dan dat het je oplevert, maar goed....)

Ik vroeg me dus af, zijn er verschillende gradaties van de verslavende werking tussen de onderling verschillende opiaten?

Heeft iemand die heroïne gebruikt meer/minder/evenveel kans op een lichamelijke verslaving als iemand die opium gebruikt?

Wie kan daar wat meer over vertellen?

Bvd,
Pete

DreamWeaver

Badass junkie
ls ik op het punt stond om het sowieso te doen, dan zou ik het gelijk goed doen; diamorfine dus. Let wel, vaak word je gewoon ontzettend misselijk bij je eerste keer/keren.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik hou van de natuur, al het goeie komt uit opiumkoeien.

Papaver Somniferium a.k.a. Verse Opium Ballen uit Iran.

Niks geen naalden ....

:hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
geen naalden voor mij.. als ik moest kiezen zou ik ook voor opium gaan. Gewoon omdat heroïne mij helemaal afstoot en opium toch iets minder.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat is waar... maar hero heb ik gewoon 'fouter' gevoel bij dan bij opium. weet dat opium ook heel erg verslavend is enzo dus daarom doe ik het alletwee niet. Maar heb bij hero nog net iets fouter gevoel en zou het dan ook met meer tegenzin doen dan bij opium.

Id go for heroin.

I would choose Heroin, And I would smoke it. Takes a slower onset of action, Can be controlled better by smoking it in lines, And if it all goes wrong and you end up a junkie, The withdrawel from Heroin is better and quicker then Methadone, .. Plus lets face it, If you go lookin for fresh opium from afghan, Could be a while, Plus in Opuim theres more the 30+ Alkoloids that work on your system, Codiene and Morphine being only but two,..

Think long and Hard and make the right choice...

DrugsWizard

DreamWeaver

Badass junkie
Ik ook, absoluut. Maar het punt hier is dat dat foute gevoel niet uitmaakt. De topicstarter gaat sowieso iets doen waarvan ie spijt gaat krijgen, dus kan 'ie in mijn ogen dan het beste de drug doen die het lmeest extreme effect heeft. Nothing like the flash of heroin.

have to agree,

Nothing , If controlled is better then the flash of heroin, Lol feels good enough to throw ur life away for, So be careful

Hype

Bewuste gebruiker
al die andere meuk is uit z'n verband (opium) gerukt en verkracht. Toen in nederland de opium van chillende chinezen werd afgepakt in de jaren 70 is er heroine + bijbehorende junkies van gekomen. Opium is by far minder erg krijg ik de indruk. (beetje hetzelfde verhaal als cocabladeren vs sos begrijp ik).

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen :rolleyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Robdebob zei:
Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen :rolleyes:

Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin.

speeseend

Wijs gebruiker
Re: Morfine of bruin?

elchivato zei:
Hallo allemaal,

Ik weet dat alle opiaten zowel lichamelijk als geestelijk verslavend zijn en
Wie kan daar wat meer over vertellen?

Bvd,
Pete

Hey Pete,

In principe heb je gelijk. Echter, het middel dat ik nu al enige tijd tot mij neem ter vervanging van de heroine, is niet - tot vrijwel niet lichamelijk verslavend. Het gaat hier om Buprenorfine/Buprenorphine. Je kan all niet-opiaat-gebruiker een buzz behalen. Zeker in combinatie met een pilsje.

Ik denk dat het slimmer is om naar zoiets te grijpen, dan naar één der middelen waarvan algemene rapporten bestaan betreffende kosten/baten analyse! Alle beredeneringen van jou komen naar mijn mening met de werkelijkheid overeen.

Simpel gezegt; hoe sterker de verslavingskans, hoe lekkerder het product. En hé...is het niet altijd zo dat mogelijk ernstige verslaving bij voorbaat minder oplevert dan het kost?!

Overigens kan je Heroine ook nakken cq. snuiven. Dit werkt als een tierelier wanneer je het middel nog nooit tot je genomen hebt. Én je hebt er veel minder van nodig, je kan het beter doseren dan bij het roken en het voelt uiteindelijk heftiger (en ja, dit is allemaal eigen ervaring / MIJN MENING).

Laatste advies: blijf trouw aan je eigen afspraken die je van tevoren met jezelf gemaakt hebt. Hou het dan ook bij die ene keer, ene vakantie of wat jij ook afspreekt.

Good luck,

De Eend

p.s. die Buprenorfine is sterker werkzaam dan morfine en bij gelijkwaardige dosering treedt een overeenkomstig pijnstillend effect in, ECHTER MET LANGERE WERKINGSDUUR!

MetaalKonijn

Badass junkie

Opium.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
morfine, das toch het enige waar ik een goede ervaring heb aan overgehouden. Heroïne heb ik 1 keer gerookt: in 1 woord "bah" en kotsen natuurlijk. Buprenorfine zelfde verhaal alleen misselijk, was dan nog een lage dosis Subutex 2, tramadol, contramal, allemaal niet fijn vond ik. Maar bij die kleine morfinepilletjes kon je je zalig laten meevoeren.Ben wel geen ervaringsdeskundige, ga ik ook zo houden ook. Ik weet nu dat ik eraan kan komen dat, ik ze voor mezelf niet in huis moet halen of ik ben ermee weg.

bertje008

ik heb een hele pagina vol met bijna alle informatie uit eigen ervaring ,en van mensen uit afganistan en iran ,die hun hele leven al roken, op de manier hoe meneer aflon [uitvinder hiervan] dit bedoeld heeft, wat het doet zowel op korte als lange termijn , adviezen, enz.
aan de vragen en het kommentaar van mensen te zien over dit produkt weet er hier niemand veel vanaf.
toch is mijn stuk niet geplaatst.
ik dacht dat hier wel intresse in was ,misschien is het fout gegaan. ik zal vanavond nog eens proberen om deze info erop te zetten. het is een geweldige ,als al niet de beste drug/medicijn. maar er zijn een hoop dingen waar op gelet moet worden, bv: chinezen met opium hier in nederland is ZELFMOORD op langere termijn.
m.v.g b.k

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik wil geen heroine, opium zou ik nog wel willen proberen... morfine heb ik al gebruikt in t ziekenhuis. 6 dagen aan zo'n pomp gelegen, en ik kon zelf bij de schakelaar dus draaide hem steeds hoger. Was echt superfijn, maar toen ik eraf ging wel 2 dagen liggen janken!! Ik wist niet wat er aan de hand was, was 17 en geen ervaring met drugs, maar achteraf was het denk ik afkick...

Maargoed, ik zou dus weer voor de morfine gaan, omdat het toch wel erg fijn was. Warm/zweverig gevoel.

speeseend

Wijs gebruiker
bertje008 zei:
...toch is mijn stuk niet geplaatst.
ik dacht dat hier wel intresse in was ,misschien is het fout gegaan...

...chinezen met opium hier in nederland is ZELFMOORD op langere termijn.
m.v.g b.k

Ik kijk uit naar je stuk. Hoop dat het plaatsen wel kan, anders even een andere weg zoeken om ons te verwijzen naar dit stuk.

Hoop dat je dit stukje over Chinezen, zelfmoord etc. hierin ook verder zal toelichten.
Groet,

De eend

speeseend

Wijs gebruiker
TechNora zei:
Maargoed, ik zou dus weer voor de morfine gaan, omdat het toch wel erg fijn was. Warm/zweverig gevoel.

Als ik het goed begrepen heb, wordt de Hero afgebroken waardoor je eerst het morfinemolecuul overhoudt. Dus, waarom dan niet gelijk voor de Hero gaan? Of vind je het risico wat aan de Hero kleeft, groter lijken?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
speeseend zei:
TechNora zei:

Als ik het goed begrepen heb, wordt de Hero afgebroken waardoor je eerst het morfinemolecuul overhoudt. Dus, waarom dan niet gelijk voor de Hero gaan? Of vind je het risico wat aan de Hero kleeft, groter lijken?

Ik wil er sowieso niet aan beginnen, ook morfine niet, maar aangezien je morfine in het ziekenhuis krijgt... Best vaag, dat je idd eigenlijk dus gewoon heroine krijgt toegediend door die doktoren... :confused:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Mijn operatie moet binnenkort opnieuw worden gedaan, maar het vooruitzicht van een paar lekkere shotjes morfine verzachten het geheel ene beetje :mrgreen: :hearteyes:

speeseend

Wijs gebruiker
Robdebob zei:
Mijn operatie moet binnenkort opnieuw worden gedaan, maar het vooruitzicht van een paar lekkere shotjes morfine verzachten het geheel ene beetje :mrgreen: :hearteyes:

Hebben ze dan een foutje gemaakt met je hersen-operatie :wink:

Bet best wel nieuwsgierig wat je zult voelen wanneer je het per naald krijgt.

Trouwens, wil je informeren wat voor soort ze gebruiken? Zeg maar; een klein beetje research vanuit het ziekbed.
Gr.,

de eend

De7ir1um

DreamWeaver zei:
Robdebob zei:

Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin.
hebk ook gehad , net voor men 18de verjaardag zwaar in het ziekenhuis gelegen , aan de morfinepomp . Enigste spijtige is die stomme begrenzer he ! :tongueout: maar was wel chill