spongecola
Belezen gebruiker
Hallo, zoals jullie zien zegt de titel het al. Ik besloot gisteren om sinds 4 maand weer pep te doen. Op groundzero was het misgegaan. Ik kreeg kramp in m'n kuit die een half uur heeft geduurt. Kon de rest van de avond en komende dagen ook niet meer lopen door hele erge verzuring en spierpijn. Hierbij had ik ook een kwartje xtc op. Gisteren besloot ik dan toch om nog een keer pep te gebruiken, toch met een beetje angst 3-4 puntjes genomen. Avond ging goed, heb erg rustig aangedaan om overbelasting te voorkomen. Toch begon mijn been te tintelen, eerst deed ik er niet wat op uit maar later werd het getintel erger. Hetzelfde gevoel wat ik na de kramp op gz had. Ik was doodsbenauwd dat ik weer zo'n erge kramp zou krijgen. Ik merkte dat ik erg dicht op het moment zat dat de kramp erin wou schieten. Heb een uur bij de ehbo gerust, groot deels de rest van de avond ook gezeten. Mijn vraag, hoe kan het dat ik krampen krijg van pep? Ik heb dit keer niet overbelast, ik heb ook niet in een koude ruimte gezeten, genoeg gedronken en genoeg zout gehad...