Oproep voor deelname onderzoek

Hashja

Bewuste gebruiker
Nee, zulke onderzoeken worden uitgevoerd onder gecontroleerde omstandigheden en met toestemming neem ik aan.

sarcasm

Bewuste gebruiker
klote, dan ben ik niet meer in nederland. Betaald worden om gratis cannabis en coke te nemen.... Tering wat is dit land toch goed af en toe...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mensen, dit onderzoek loopt 2 jaar heb ik te horen gekregen. Genoeg tijd om iets te regelen dus als het je wat lijkt!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Petrovic zei:
Mensen, dit onderzoek loopt 2 jaar heb ik te horen gekregen. Genoeg tijd om iets te regelen dus als het je wat lijkt!

Oke relaxed om te weten. Kijk ik even wanneer het goed uit zou komen, zal het wel combineren met een paar dagen chillen in het zuiden zodat ik niet 3x naar Maastricht hoef te reizen, even wat regelen dan maar rustig vast :wink:

Even nog een reactie vanuit de onderzoekers:

Hashja zei:
Nee, zulke onderzoeken worden uitgevoerd onder gecontroleerde omstandigheden en met toestemming neem ik aan.

Dit klopt helemaal. Dit is een klinisch onderzoek wat aan strikte nationale en europese richtlijnen moet voldoen. Het onderzoek is goedgekeurd door medisch ethische toetsingscommissie en voldoet daarmee aan deze regelgevingen. Ook wordt je als deelnemer uitvoerig geinformeerd over alle ins en outs mbt deelname. Meedoen betekent ook dat we verwachten dat er een serieuze inzet is op de testdagen. Het houdt natuurlijk wel wat meer in dan alleen maar coke en cannabis gebruiken. :)

De mensen die geinteresseerd zijn kunnen via de email een informatiebrief opvragen.
Voor Nijmegen [email protected] en omgeving Maasticht [email protected]

Plimu

Bewuste gebruiker
K zou het best vinden als het wel geweun knallen betekend.
Inzet? Wel eens iemand on-coke gezien, haha

BacingsPen

Badass junkie
sebatian zei:
Sinds wanneer valt cocaine onder medicatie? wel een goede, medicatie-onderzoek
Cannabis ja, byzonder rest, onderzoek impulsiviteit maar ook medicinaal onderzoek?

is dit een officiel onderzoek of studyproject van MSc of PHd studenten
Haha, goeie! Ik weet dat veel Ziekenhuizen vrij zuivere Cocaine in hun bezit hebben, maar in welke gevallen dit wordt als medicatie gebruikt? Wie weet is het stiekem gewoon voor chirurgen die moeten operen wanneer ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken :P (komt vast vaak voor gezien de hoeveelheid kratten bier die ook altijd aanwezig zijn in het ziekenhuis! :P)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat ik wel ga meedoen, het onderzoek loopt toch erg lang. Ga ik in de zomer wel een keer langs. :P Op de voorwaarde dat ik het MRI bestand krijg, is dat mogelijk?

yxes

Bewuste gebruiker
Lijkt me reuze interessant, ik offer me wel op voor de drugsgebruikende mensheid (H)

MIA-1985

Wijs gebruiker
BacingsPen zei:
sebatian zei:
Sinds wanneer valt cocaine onder medicatie? wel een goede, medicatie-onderzoek
Cannabis ja, byzonder rest, onderzoek impulsiviteit maar ook medicinaal onderzoek?

is dit een officiel onderzoek of studyproject van MSc of PHd studenten
Haha, goeie! Ik weet dat veel Ziekenhuizen vrij zuivere Cocaine in hun bezit hebben, maar in welke gevallen dit wordt als medicatie gebruikt? Wie weet is het stiekem gewoon voor chirurgen die moeten operen wanneer ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken :P (komt vast vaak voor gezien de hoeveelheid kratten bier die ook altijd aanwezig zijn in het ziekenhuis! :P)

Haha, dan zou ik nog eerder denken aan speed :)
Kunnen ze lekker strak snijden :tongueout: (niet teveel trillen dan)

Drientje

DF-koning
Ik zou best mee willen doen aangezien ik niet al te best reageer op beide middelen. Is weer een andere interessante reactie om te belichten zou ik denken.

Ik stuur eens een mailtje.

Bovenaan