Petrovic zei:Mensen, dit onderzoek loopt 2 jaar heb ik te horen gekregen. Genoeg tijd om iets te regelen dus als het je wat lijkt!
Hashja zei:Nee, zulke onderzoeken worden uitgevoerd onder gecontroleerde omstandigheden en met toestemming neem ik aan.
Haha, goeie! Ik weet dat veel Ziekenhuizen vrij zuivere Cocaine in hun bezit hebben, maar in welke gevallen dit wordt als medicatie gebruikt? Wie weet is het stiekem gewoon voor chirurgen die moeten operen wanneer ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken :P (komt vast vaak voor gezien de hoeveelheid kratten bier die ook altijd aanwezig zijn in het ziekenhuis! :P)sebatian zei:Sinds wanneer valt cocaine onder medicatie? wel een goede, medicatie-onderzoek
Cannabis ja, byzonder rest, onderzoek impulsiviteit maar ook medicinaal onderzoek?
is dit een officiel onderzoek of studyproject van MSc of PHd studenten
yxes zei:Lijkt me reuze interessant, ik offer me wel op voor de drugsgebruikende mensheid (H)
BacingsPen zei:Haha, goeie! Ik weet dat veel Ziekenhuizen vrij zuivere Cocaine in hun bezit hebben, maar in welke gevallen dit wordt als medicatie gebruikt? Wie weet is het stiekem gewoon voor chirurgen die moeten operen wanneer ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken :P (komt vast vaak voor gezien de hoeveelheid kratten bier die ook altijd aanwezig zijn in het ziekenhuis! :P)sebatian zei:Sinds wanneer valt cocaine onder medicatie? wel een goede, medicatie-onderzoek
Cannabis ja, byzonder rest, onderzoek impulsiviteit maar ook medicinaal onderzoek?
is dit een officiel onderzoek of studyproject van MSc of PHd studenten