Martijn. zei:DUIZEND stuks!?![]()
En ik maar denken dat mijn voorraad al groot was...![]()
Heb je zo'n grootverpakking (flacon) van 1000 stuks?
Maar ja, ik heb geen ervaring met speed, wel met oxazepam. Als ik bij mezelf naga hoe ik reageer op 50 mg, dan mag je toch wel 100 mg slikken denk ik. De maximale dagelijkse dosis volgens de bijsluiter is 150 mg, dus met 100 mg zit je wel safe. 'T is niet dat je dan een dikke overdosis hebt ofzo. Die tabletjes van 10 mg zijn gewoon heel licht.
Dat is misschien ook wel een handige tip ja: eerst testen hoe je zonder uppers op oxazepam reageert.DonnieDark0 zei:Let op wat je zegt indien je geen ervaring of kennis hebt van de combinatie speed en benzo's.
Het zijn tegenstrijdige middelen oppepper en downer en dat is zoals ik in de vorige post al zei een extra belasting voor je lichaam.
Dus nogmaal als je van 50 mg niet slaapt werkt de speed nog te erg, wachten dus.
Er zullen mensen zijn die wel meer nemen en geen problemen ondervinden, maar voorkomen is beter dan genezen. Hou het risico gewoon zo klein mogelijk. Test maar eens hoe je nuchter reageerd op 30 mg oxazepam.
Die 150 mg is denk ik per 24 uur?
Edit: met "de reactie hiervoor" bedoelde ik natuurlijk de eerste reactie op de vraag.
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je zo makkelijk aan die groothandelverpakkingen komt. :PDrakon zei:Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomenMaar bedankt voor de tips
nito98 zei:ik denk een euro of 100 zal het niet???

ronnai zei:Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Je krijgt ze nog steeds vergoed als je aan bepaalde criteria voldoet geloof ik. Beetje vreemd allemaal.acidboy zei:^Al een maandje niet meer hoor.
caatje zei:ronnai zei:Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Gratis via de huisarts.....
Zo'n flacon van 1000 pillen is sowieso op illegale wijze verkregen... :P4 fmp zei:caatje zei:ronnai zei:Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Gratis via de huisarts.....
Ik geloof niet dat een huisarts een recept voorschrijft voor 1000 pillen.
Lijkt me een beetje overdone![]()
Martijn. zei:Je krijgt ze nog steeds vergoed als je aan bepaalde criteria voldoet geloof ik. Beetje vreemd allemaal.acidboy zei:^Al een maandje niet meer hoor.
anon22 zei:maarja ik vind de werking van bezo's zoiezo zwak.
moet tog wel minimaal 40mg diazepam nemen (met wat glazen bier) om een begin effect te voelen.
Beeeb zei:Wat ik ook relekst van een Ozazepammetje, is dat het zoals eerder gezegd ook angsten en paniek onderdrukt. Dus bij scheelt het ook dat ik niet gefrusteerd in bed lig en in gedachten mijn harstslag bewaak etcetera. Met een Ozaepammetje totaal geen last van pieker/stress/para momenten als e.e.a. begint uit te werken.
Beeeb
anon22 zei:maarja ik vind de werking van bezo's zoiezo zwak.
moet tog wel minimaal 40mg diazepam nemen (met wat glazen bier) om een begin effect te voelen.