Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?
Stop bragging about it.
Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.
Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Je hoeft niet letterlijk iets te zeggen om iets te insinueren. En je bent een recidivist, als het gaat om het posten over hoeveelheden oxazepam die je geslikt hebt. Zodoende komt het op me over alsof je opschept.
Een post als in dit topic voegt verder namelijk ook niets toe. Je wilt me ook niet zeggen dat jij jouw eigen eerste reactie op 10 mg oxazepam wilt vergelijken met de reactie van elk gemiddeld anders mens? Kom nou, je bent intelligenter dan dat.
Jammer wel, dat je mijn post direct opvat als 'debiel', pleit niet echt voor je.
jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou?
Gewoon 10 mg slikken, iets gaan doen thuis, tv kijken.. computeren, filmpje aanzetten, je merkt het vanzelf
