oxazepam, eerste keer

jussie

Experimenterende gebruiker
ik wil van het weekend voor het eerst oxazepam gaan doen. pilletje van actavis van een vriend gekregen. ik wil het gewoon doen als mijn moeder thuis. is er wat aan je te zien als je opam gebruikt? hoe kan ik mijn avond het best doorbrengen? zelf vind ik het altijd lekker om op bed te gaan liggen en tv te kijken. ik hoor het graag.

greatz, justin
 

Vigilante

Wijs gebruiker
Hoeveel mg heb je?

Van 10 mg maakt het bij mij geen kont uit hoe ik het gebruik. Vind 10 mg zelf ook een lage dosis, ga er nauwelijks anders door doen/voelen en je ziet het helemaal niet.
 

Flameon

Badass junkie
weet je zeker dat het oxazepam is?
van 10 mg kun je gewoon thuis op je kamer verblijven
blijf in de buurt van een relaxte stoel voor als je dreigt om te vallen, maar dat zal niet zo gauw gebeuren. Ga idd gewoon wat tv kijken, internet afstruinen en dat soort dingen
 

jussie

Experimenterende gebruiker
heb ook nog nooit andere benzo's gebruikt dus ik heb geen gewenning end.
1x tetrazepam maar die is absoluut niet sterk.
maar je gaat er dus geen rare dingen van doen?:P
 

Flameon

Badass junkie
Je gaat er inderdaad niks raars van doen, dosis is erg weinig dus wat klaas zegt klopt. Betwijfel of je er wat van voelt. Je gaat je gewoon lui / relaxed / slaperig voelen :grin:
 

Vigilante

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Je gaat er inderdaad niks raars van doen, dosis is erg weinig dus wat klaas zegt klopt. Betwijfel of je er wat van voelt. Je gaat je gewoon lui / relaxed / slaperig voelen :grin:

En van 1tje valt dat imo ook nog wel mee.
 

sebecca

Newbie
Ik heb laatst 50mg oxazepam geslikt voor het slapen gaan. Dat heb ik een week lang gedaan en ik raakte overdag intens vermoeid, alsof er een loodzware deken over me hing. Kon er wel lekker van slapen. Opstaan ook een crime. Heb nu zoplicon voor het slapen gaan en dat is een stuk prettiger. Was via via aan die oxazepam gekomen want ik slaap al maanden bar slecht. Maar dat was dus geen goed idee. Zoplicon is een prima middel daarentegen.
 

acidboy

Badass junkie
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
 

jussie

Experimenterende gebruiker
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
 

Angramar Temenos

Badass junkie
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
 

rambler

Newbie
Nha, oxazepam doet helemaal niets, ja je voelt je er wat zekerder door.
Het is alleen leuk als je er een paar van slikt en er wat lekkers bij rookt.
 

acidboy

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven

Je hoeft niet letterlijk iets te zeggen om iets te insinueren. En je bent een recidivist, als het gaat om het posten over hoeveelheden oxazepam die je geslikt hebt. Zodoende komt het op me over alsof je opschept.

Een post als in dit topic voegt verder namelijk ook niets toe. Je wilt me ook niet zeggen dat jij jouw eigen eerste reactie op 10 mg oxazepam wilt vergelijken met de reactie van elk gemiddeld anders mens? Kom nou, je bent intelligenter dan dat.

Jammer wel, dat je mijn post direct opvat als 'debiel', pleit niet echt voor je.

jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:

Gewoon 10 mg slikken, iets gaan doen thuis, tv kijken.. computeren, filmpje aanzetten, je merkt het vanzelf :)
 

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:

Maak je niet druk joh, je word gewoon lekker rustig en je wil waarschijnlijk lekker op de bank hangen maar meer zal er niet gebeuren hoor :P
 

jussie

Experimenterende gebruiker
ik ga het zaterdagavond proberen :grin: ik zie wel wat er gebeurd, gewoon takeshi's castle enzo kijken:P
ik laat nog wel horen hoe het was.
greatz
 

jussie

Experimenterende gebruiker
ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
 

jussie

Experimenterende gebruiker
ik heb er maar 1. het is gewoon een keertje proberen hoe het voelt maar waarschijnlijk nu maar nooit meer. mss over paar jaar nog maar voorlopig niet.
bedankt voor het helpen iedereen. tonight's gonna be a good night :grin:
 

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven

Jij bent echt een mongool jonge :) Waarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.
 

Angramar Temenos

Badass junkie
blu zei:
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven

Jij bent echt een mongool jonge :) Waarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.

wallah, is een verrekte mongol jonguh!!

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
 

jussie

Experimenterende gebruiker
sorry maar daar ben ik, ik raak ook altijd die wachtwoorden kwijt :grin:
had toch iets teveel gegeten voor een goed effect maar het was erg chill.
na halfuur had ik ineens geen zin meer om op te staan.
ben beetje gaan photoshoppen. wel was concentreren erg moeilijk wat ik niet kon gebruiken met een progamma als ps...
nogmaals excuses voor de late reactie :wink:

greatz, justin
 

jussie

Experimenterende gebruiker
beetje nutteloos om een report te schrijven over een pilletje oxazepam. tenzij jullie willen natuurlijk:P dan kan ik het wel proberen:P
 

Flameon

Badass junkie
jussie zei:
beetje nutteloos om een report te schrijven over een pilletje oxazepam. tenzij jullie willen natuurlijk:P dan kan ik het wel proberen:P

Probeer maar eens in dit topic hihi.
Dan heb jij goed gereageerd op 10 mg oxa's
 

BillyBilo

Badass junkie
10 mg is onmogelijk om stoned op te worden, al zou je 40 kilo wegen en 1.60 zijn word je d'r nog niet stoned van.
 
Bovenaan