Oxynorm en Oxazepam snuiven

Karsten

Experimenterende gebruiker
Ik heb hier 10 mg Oxynorm en 10 mg Oxazepam liggen, kan ik die snuiven?

Ik heb ook nog Nexium 20 liggen, kan je dat snuiven? kan namelijk niets vinden op google

-spaceman-

Badass junkie
Geen flauw idee... Maar waarom zou je het willen snuiven??
Het is toch gemaakt om in je maag te belanden... Ik snap dat nooit hoor, altijd maar die mensen die alles willen snuiven...

Ik zou zeggen: ga d'r voor!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom zou je die dingen gaan snuiven???? :confused:

Dit hoort tevens ook bij de farmaceutische drugs, dus ik zet 'm daar heen....

Oom Klaas

Badass junkie
Je snuift benzo's om ze sneller op te laten komen,
hadden jullie zelf toch ook wel kunnen bedenken.

En ja je kan ze snuiven, zit wel maar 10mg oxazepam in een pilletje van rond de 150 mg ofzo dus je hebt 14 keer de hoeveelheid van de actieve stof in bindmiddelen in je neus. De meeste coke is nog zuiverder :P

Maar het werkt wel, alleen beter met de 50mg variant.
Alleen vind ik slikken van benzo's toch prettiger,
een neus die compleet dichtzit is ook niet comfortabel.

wizzle

Newbie
Die oxynorm kan je zeker wel snuiven, aangezien het caps zijn zit er weinig bindmiddel in en de opname is beter door die nase. De oxazepam zou ik gewoon lekker in je mond stoppen.

Oom Klaas

Badass junkie
wizzle zei:
Die oxynorm kan je zeker wel snuiven, aangezien het caps zijn zit er weinig bindmiddel in en de opname is beter door die nase. De oxazepam zou ik gewoon lekker in je mond stoppen.

Praat pas als je weet waar het over gaat.
In capsules zit juist vaak nog extra veel bindmiddel zodat de stof niet anders ingenomen kan worden dan te slikken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Of je doet het meteen goed:

wizzle

Newbie
Ik kan je vertellen dat in een oxynorm 10 mg een stuk minder bindmiddel zit dan 10 mg oxycontin. Dus ik weet waar ik over praat. :rolleyes:

Ooh, en nog iets, de meeste benzo's kan je niet (effectief) snuiven, dus check zelf je bronnen. Alleen midazolam en lorazepam zijn de moeite waard wat snuiven betreft. Benzo's hebben sowieso een hoge biologische beschikbaarheid bij orale inname. Kortgezegd: benzo's snuiven is een beetje doelloos. Als je echt een rush wil dan moet je ze spuiten. (Of midazolam regelen)

Angramar Temenos

Badass junkie
wizzle zei:
Ik kan je vertellen dat in een oxynorm 10 mg een stuk minder bindmiddel zit dan 10 mg oxycontin. Dus ik weet waar ik over praat. :rolleyes:

Ooh, en nog iets, de meeste benzo's kan je niet (effectief) snuiven, dus check zelf je bronnen. Alleen midazolam en lorazepam zijn de moeite waard wat snuiven betreft. Benzo's hebben sowieso een hoge biologische beschikbaarheid bij orale inname. Kortgezegd: benzo's snuiven is een beetje doelloos. Als je echt een rush wil dan moet je ze spuiten. (Of midazolam regelen)

Is lorazepam goed wateroplosbaar dan om te snuiven?

Beeeb

Bewuste gebruiker
Oxazepam snuiven? :confused:

Ik denk dat je het beter kan gebruiken als je een keer wil slapen als je gesnoven hebt. En dan gewoon je Oxazepammetje slikken met een glaasje water :P

Beeeb

Bovenaan