Paddo’s en slaapverlamming

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Mijn ex had slaapverlamming waarbij ze ook hallucinaties had. En daarbij ging trippen goed, op dmt, paddo’s en 2-cb. Ze was bovendien angstig aangelegd op het gebied van haar gezondheid, waardoor ik altijd een beetje bezorgd was tijdens het samen trippen.

Intussen heb ik een nieuwe liefde in mijn leven, en zij is ook wel bekend met drugs, oa. xtc, 3-mmc en sos. Dat gaat allemaal goed. Maar heeft ook slaapverlamming klachten gehad en kan dan harde stemmen enzo horen. Ze twijfelt of ze op een mooie dag in de zomer ook niet eens voor een mild tripmiddel wil gaan. Misschien een handelbare dosis paddo’s of 2-cb. Ook zij heeft enigzins wel wat angsten, vooral om helemaal naar binnen te keren en in een soort piekerstemming te komen. Ik waarschuw haar dat dit een realistisch scenario is, maar dat het met lage doseringen voor mijzelf in elk geval altijd nog te sturen is.

Ik zoek naar ervaringen van anderen mbt angst/ slaapverlamming en tripmiddelen. Voor mij zijn hallucinaties en angst zonder tripmiddelen een rode vlag, ik denk dan: oppassen!
Maar het wil niet altijd zeggen dat het dus mis gaat, het ging bij mijn ex tot de laatste keer dat ik er in elk geval bij was altijd goed.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
maar dat het met lage doseringen voor mijzelf in elk geval altijd nog te sturen is.
Hier heb je de sleutel geloof ik. (Heel) laag beginnen en langzaam opbouwen. 2C-B/2C-C zit je iets minder in je hoofd dus dat kunnen mooie instappers zijn. Een lage dosis truffels moet ook goed te doen zijn.

Slaapverlamming en drugs zijn wel gerelateerd maar ik geloof niet een direct effect van elkaar. Veel en frequent gebruik icm weinig slaap veroorzaakt slaapverlamming, maar slaapverlamming zal denk ik geen effect hebben op drugsgebruik.

Veel plezier samen!

Bovenaan