Paddo's in een pannekoek

exsmoker

Bewuste gebruiker
Mijn vriendin wilt nog een keertje trippen met me, maar dan wilt ze de stukjes Paddo's in een pannekoek eten. Gewoon in stukjes opeten gaat haar niet lukken vanwege de smaak en geur. Ik zei al knijp je neus dicht en eet ze op. Maar dat wilt ze echt niet.

Dus wordt t een pannekoek... maar gaan de werkzame stoffen dan niet verloren door de hitte?

:wave:

jcutter

Badass junkie
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Heet water, paddenstoelen erin, half uurtje wachten (water heet houden, koude thee is vies), theezakje erin en niet zeuren (:

exsmoker

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Heet water, paddenstoelen erin, half uurtje wachten (water heet houden, koude thee is vies), theezakje erin en niet zeuren (:

dat heeft ze al eens geprobeerd..... was geen succes :(
1/4e kopje paddothee heeft ze op gedronken... de rest niet. Dat kwam er met de laatste slok weer uit toen :confused:

Denk dat het de chocolade vla gaat worden :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vreemd. Gooi de paddenstoelen dan in kleine stukjes als laatste op de pannenkoek, dus niet meebakken. Gooi er iets overheen met een sterke overheersende smaak, veel kaneel ofzo.

exsmoker

Bewuste gebruiker
haha da's ook een goed idee :sunglasses:
Slagroom erbij

Let us test soon :mrgreen:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, ik raad het ook af, maar dat haalt weinig uit ben ik bang. Dan maar iets er overheen gooien dat de smaak flink maskeert. Maar als ze al van thee ging kotsen vrees ik hier inderdaad het ergste.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
exsmoker zei:
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
Waar houd ze van dat een sterke smaak heeft? Ik heb ze eens gegeten in combinatie met bolognaise chips, dat werkte prima. Maar ik verkies toch drinken boven eten hoor, dus als je de kans hebt thee te zetten, zet er een flink sterke thee van, iets met vruchtensmaak. De ranzige paddosmaak is echt verdwenen. Kotsen van paddo's heb ik geen ervaring mee, ik zou zeggen drink het op een lege maag, maar zeker weten doe ik het niet.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
paddo's in champignonsoep, met een schepje sambal. lekker pittig, en je proeft bijna geen paddo... omdat je tong al scherp geneg smaakt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
exsmoker zei:
jcutter123 zei:
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:

dit gaat t worden :sunglasses:
Werkten bewerkte zuivelproducten trouwens niet als MAO remmers? Buiten dat lijkt me het een bijzonder smerige combinatie, de pap-achtige structuur van vla en de knapperige ranzigheid van de paddenstoelen..

malotet

Experimenterende gebruiker
Paddo's met de staafmixer door jus d'orange, twintig minuten laten staan, roeren en opdrinken. Je proeft er niets van en het effect komt snel en goed.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
exsmoker zei:
jcutter123 zei:
Pfff...

dit gaat t worden :sunglasses:
Werkten bewerkte zuivelproducten trouwens niet als MAO remmers? Buiten dat lijkt me het een bijzonder smerige combinatie, de pap-achtige structuur van vla en de knapperige ranzigheid van de paddenstoelen..

dan wel wat chocopops voor de "chrunch" toevoegen. maak er wat lekkers van, toefje slagroom erop. chocoladespikkels. ziet het er leuk uit ook nog :wink:

exsmoker

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
exsmoker zei:
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
Waar houd ze van dat een sterke smaak heeft? Ik heb ze eens gegeten in combinatie met bolognaise chips, dat werkte prima. Maar ik verkies toch drinken boven eten hoor, dus als je de kans hebt thee te zetten, zet er een flink sterke thee van, iets met vruchtensmaak. De ranzige paddosmaak is echt verdwenen. Kotsen van paddo's heb ik geen ervaring mee, ik zou zeggen drink het op een lege maag, maar zeker weten doe ik het niet.

t was gewoon de laatste slok thee die te smerig bleek en terug in t glas kwam, geen maaginhoud :wink:

Wacky

Badass junkie
Aangezien het nog werkt wanneer je er thee van maakt denk ik dat de paddos wel tegen warmte kunnen.

Ik denk alleen dat de pannenkoek ervoor zorgt dat je veel meer massa moet eten om de paddos binnen te krijgen en de smaak nog bijna net zo goor is :)

En als het dan nog geen succes is geef je haar toch LSD :)

phy

Bewuste gebruiker
Pffft ik vind ze steeds lekkerder worden die paddo's... En ik kon vroeger nog niet eens champignons binnenhouden!

Als je een leuk tripje wilt dan moet je er maar wat voor overhebben
dus: niet zeuren maar leuren :beer:

:wink:

vogel

Bewuste gebruiker
thee is het beste ,,,,,

de eiwitten en de vezels en mogelijke andere substanties in paddo,s zijn moeilijk verteerbaar,, ,
en dat is niet lekker voor je buik

ik heb trouwens ooit ergens gehoord dat de werkzame stoffen in paddos,
(vooral) in de buitenkant van de paddo zitten ,,of net onder de huid van de paddo???? :confused:
is dat zo ?

zelf had ik altijd veel last van me buik met mexicaanse
met die hawaiaanse had ik dat veel minder

maarja paddo,s versterken je gevoelens ,dus misselijkheid kan versterkt worden

als je die paddos, op een nuchtere maag neemt en je zet er thee van en je drinkt de thee ,, en je heb van te voren een beetje gevast
aleen wat sap drinken en wat nootjes en een appel
en dan een paar uur van te voren alleen maar drinken
en dan de paddo thee drinken
he:( bah ik heb echt geen zin om een pannekoek in me buik te hebben tijdens me trip

alleen kleine dingetejs eten ,, zoals stukjes appel of ander fruit ,, of zoethuot dropjes van puur zoethoutextract of muisjes,, die ze gebruiken bij de geboorte

die muisjes waavan binnen zoeen anijszaadje zit
anijs blokjes zijn ook lekker,, in anijsblokjes zit dextrose suiker en anijs extract

die muisjes daar kan je op sabbelen , en dan lost het buitenste suikerlaagje op en dan houd je de anijszaadjes over
en als je daardan op kauwd dan heb je de lekkere anijs smaak

of van die appelchips van zonnatura,,, die knappeltjes
die wil iik zelf ook is een keer maken , weet iemand hoe dat moet ,, gewoon apppelschijfjes in de oven met wat kaneel
en dan als het goed gebakken is , klaar je appelchips

een pannekoek trouwens van volkoren meel ofzoiets
met appel walnoten en kaneel en een beetje suiker is trouwens erg lekker
mschien kan je die paddo,s er ook doorheen doen
alleen voordat je pannekoek goed gaar is , zijn de werkzame stoffen in je paddo mschien verdampt??

test het uit ,, laat het ons weten
ik ben wel benieuwd of dat gaat werken een paddo,pannekoek

Riel

Bewuste gebruiker
ik raad wel aan om goed te kauwen zodat de werkzame stof beter/snel wordt opgenomen.

ik heb ze meestal binnen 1 minuut op. vooral in de trip blijf je ervan eten alsof het snoepjes zijn. :mrgreen:

exsmoker

Bewuste gebruiker
vogel zei:
een pannekoek trouwens van volkoren meel ofzoiets
met appel walnoten en kaneel en een beetje suiker is trouwens erg lekker
mschien kan je die paddo,s er ook doorheen doen
alleen voordat je pannekoek goed gaar is , zijn de werkzame stoffen in je paddo mschien verdampt??

test het uit ,, laat het ons weten
ik ben wel benieuwd of dat gaat werken een paddo,pannekoek

Zo had ik het ook in gedachten. de pannekoek aan een zijde goed bakken en voordat ik hem omdraai wat mini paddo stukjes in de pan zodat het in de pannekoek zit en niet erop ofzo. Misschien wordt het te warm om de werkzame stoffen te behouden maar ik ga t proberen, ben toch benieuwd.

Spor

Wijs gebruiker
Wij halen altijd VEEL van die 87% cacao chocolade (kost toch nix) en werken daarmee samen de paddo's naar binnen. De cacao maakt je afweer systeem tegen giffen zwakker, dus het gif van de paddo's kan ook nog eens beter zijn werk doen behalve dat het de ranzige smaak verminderd. En als je dan echt wil overdrijven, men neme een grote pan, vult deze met water en zet het tegen de kook aan. Doe in die pan met water een bakje van keramiek (blijft drijven) gooi daar de chocolade in zodat deze smelt, en als deze gesmolten is doe je er versnipperde paddo's bij. Giet het hele mengsel in een vormpje en voila je hebt een paddochocoladereep en je ziet het niet eens, en proeft het nauwelijks

thor

Belezen gebruiker
Een portie gedroogde hawaiaanse, ongeveer 1-1.5 gram. Kan je met 1 slok cola wegdrinken. Zonder te kauwen (trip je nog steeds net zo hard, gewoon een mythe dat je goed moet kauwen). :beer:

hebogirl

Newbie
Paddorecepten! Verder denk ik dat bv. smoothies ook wel zouden kunnen werken (dus gewoon in de blender met een meuk melk en sinaasappelsap enzo). Alleen vitamine C remt de werking van paddo's toch? In dat geval zou je iets anders moeten proberen dan sinaasappelsap. Remmen suikers ook niet de werking trouwens? Aangezien ik op de vorige pagina van alles las over dextro energy en zo?

exsmoker

Bewuste gebruiker
Gisteren mijn eigen kweek paddo's gegeten in de dubbelvla..
Ik vond het tegenvallen. Ik bedoel, het begon heel licht en zakte weer weg. Ik werd er erg moe van want ik moest steeds gapen en ik werd erg hangerig. Helemaal geen energie, wilde alleen maar liggen

Voor mijn gevoel ben ik niet verder gekomen dan level 1 op de schaal van paddotrip, en mijn vriendin ook niet. Maar we hebben erg gelachen en ze heeft lichte vervormingen en bewegingen gezien. Ik had hetzelfde.Helemaal geen rasters, patronen en energiestromen gezien. Enkel bewegingen en simpele lachkicks... T was meer een heel licht dronken gevoel.

Ik denk dat de paddos in de vla gelijkmatiger worden opgenomen, want het knalde niet in zegmaar. T was heel mild en duurde ook kort.

Volgende keer lekker gewoon zo opeten zonder vla of iets anders. Dat werkt toch beter dan in of met iets anders erbij.

Wat ik wel errug mooi vond waren de grote pupillen van me vriendin... met d'r blauwe ogen en grote zwarte kijkertjes :hearteyes: zag er zoooo sexy uit :mrgreen:

phy

Bewuste gebruiker
nou ex balen zeg!!! Maar ja, weinig aan te doen. Die zitten er wel eens tussen.

Nouja, de volgende kan dan alleen maar meevallen toch? :wink:

Bovenaan