gNuxx zei:4FLUO bij de smartshop?
Angramar Temenos zei:gNuxx zei:4FLUO bij de smartshop?
Ja, het zit in APK, wat verkocht wordt als smeerolie voor messen en scharen. Ga het maar testen =).
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:gNuxx zei:4FLUO bij de smartshop?
Ja, het zit in APK, wat verkocht wordt als smeerolie voor messen en scharen. Ga het maar testen =).
4-fluo wordt niet getest bij testcentra. Ik wou de mijne laten testen en het was niet mogelijk.
Angramar Temenos zei:Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je![]()
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je![]()
Tonen ze dan ook 4-fluoramfetamine aan?
Zo ja, vet dat ga ik zeker doen! Dank je.
ExceptionalInsight zei:Leg je er nou maar gewoon bij neer dat de dope van je dealer beter is.
Pikachu zei:Smartdrugs zuigen.
cropp zei:Pikachu zei:Smartdrugs zuigen.
jep
hardrugs zijn goedkoper, gemakkelijker aan te komen en effectiever
makkelijker aan te komen ? :Pcropp zei:Pikachu zei:Smartdrugs zuigen.
jep
buzzrider zei:makkelijker aan te komen ? :Pcropp zei:Pikachu zei:Smartdrugs zuigen.
jep
je moet gewoon de hoek om de smartshop binnen
4-fluo (4-fluoramfetamine) is ook een derivaat (stof met overeenkomstige chemische structuur) van amfetamine hoor... wat bedoel je nou precies?Angramar Temenos zei:Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen. De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.
ha ha, daar kan ik me helemaal in vinden!ExceptionalInsight zei:Leg je er nou maar gewoon bij neer dat de dope van je dealer beter is.
Martijn. zei:4-fluo (4-fluoramfetamine) is ook een derivaat (stof met overeenkomstige chemische structuur) van amfetamine hoor... wat bedoel je nou precies?Angramar Temenos zei:Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen. De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.
Angramar Temenos zei:tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je![]()
Tonen ze dan ook 4-fluoramfetamine aan?
Zo ja, vet dat ga ik zeker doen! Dank je.
Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen. De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.
Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen. De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.
is ritaline geen vorm van amfetamine, of familie ervan?
Nee, Ritalin/methylfenidaat is geen amfetamine. Het is wel net zoals amfetaminen een stimulerende stof.Milos zei:is ritaline geen vorm van amfetamine, of familie ervan?
Kijk maar uit wat je zegt... straks gaan mensen nog massaal tandpasta vreten. Of iedereen loopt met flesjes mondwater rond. Ik zie 't al helemaal voor me... :PWromtraxe zei:fluoride man!
Ga je vet hard van trippen!
:P het was per expressie hoor :PMartijn. zei:Nee, Ritalin/methylfenidaat is geen amfetamine. Het is wel net zoals amfetaminen een stimulerende stof.Milos zei:is ritaline geen vorm van amfetamine, of familie ervan?
Kijk maar uit wat je zegt... straks gaan mensen nog massaal tandpasta vreten. Of iedereen loopt met flesjes mondwater rond. Ik zie 't al helemaal voor me... :PWromtraxe zei:fluoride man!
Ga je vet hard van trippen!
4FMP bedoel je neem ik aan? :P