party-drugs nr.1

byer

Newbie
wat is de beste party-drug ? maar nou komt het .. ik wil de smart-drugs weten
er is veel verandert in de smart-wereld.. welke is tot nu toe de beste volgens jou?
en ook nog eens te krijgen?in shops natuurlijk?

Chris Pontius

Badass junkie
ik heb niet echt veel ervaring met smart-drugs, maar ik weet wel dat iedereen zijn eigen favo drug heeft.
niet echt te zeggen dus.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nounou, Paddo's, Salvia, Mescalinepoeder, APK(4-fluo), en Scent(methylone) zijn echt prima smartdrugs... Ook ayahuascaingredienten die sommige smartshops verkopen kunnen worden gebruikt om Ayahuasca te maken. Verder wil kratom wel eens werken bij sommige mensen, maar de meesten worden er alleen misselijk van. De rest, shit als "herbal xtc" of "herbal lsd" is troep en werkt echt voor geen meter.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je :hearteyes:

Tonen ze dan ook 4-fluoramfetamine aan?
Zo ja, vet dat ga ik zeker doen! Dank je.

Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen :confused: . De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.

tramadol

Experimenterende gebruiker
Zoo 7 kan leuk zijn beetje trippy en energie ik vind het wel goed spul.
n-eye zzz er word gezegd dat er 4-fluoramfetamine in zit en mocht dat niet zo wezen werkt ongeveer het zelfde dus ook zeer leuk.
En APK smeer olie voor scharen onze plaatselijke smartshop eigenaar zegt dat er methylone in zit en het werkt ook zo dus de moeite waard.

paddestoelen en salvia en LSA zou ik niet gebruiken als een party middel maar is wel leuk.

Wacky

Badass junkie
zoo7 was zeker goed.