party-drugs nr.1

byer

Newbie
wat is de beste party-drug ? maar nou komt het .. ik wil de smart-drugs weten
er is veel verandert in de smart-wereld.. welke is tot nu toe de beste volgens jou?
en ook nog eens te krijgen?in shops natuurlijk?

Chris Pontius

Badass junkie
ik heb niet echt veel ervaring met smart-drugs, maar ik weet wel dat iedereen zijn eigen favo drug heeft.
niet echt te zeggen dus.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nounou, Paddo's, Salvia, Mescalinepoeder, APK(4-fluo), en Scent(methylone) zijn echt prima smartdrugs... Ook ayahuascaingredienten die sommige smartshops verkopen kunnen worden gebruikt om Ayahuasca te maken. Verder wil kratom wel eens werken bij sommige mensen, maar de meesten worden er alleen misselijk van. De rest, shit als "herbal xtc" of "herbal lsd" is troep en werkt echt voor geen meter.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je :hearteyes:

Tonen ze dan ook 4-fluoramfetamine aan?
Zo ja, vet dat ga ik zeker doen! Dank je.

Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen :confused: . De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.

tramadol

Experimenterende gebruiker
Zoo 7 kan leuk zijn beetje trippy en energie ik vind het wel goed spul.
n-eye zzz er word gezegd dat er 4-fluoramfetamine in zit en mocht dat niet zo wezen werkt ongeveer het zelfde dus ook zeer leuk.
En APK smeer olie voor scharen onze plaatselijke smartshop eigenaar zegt dat er methylone in zit en het werkt ook zo dus de moeite waard.

paddestoelen en salvia en LSA zou ik niet gebruiken als een party middel maar is wel leuk.

Wacky

Badass junkie
zoo7 was zeker goed.

Maar, als je smartdrugs wilt omdat je de illusie hebt dat die gezonder zijn, wel dat is een dus een illusie. Smart or stupid, legal or illegal, chemical or natural, zegt allemaal niets over hoe goed of slecht ze voor je zijn.

Martijn.

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik kreeg "derivaat van amfetamine" te horen :confused: . De smartshopeigenaar zelf zei dat het 4-fluo was, en ik ken geen andere amfetamines die legaal zijn... Dextro en methamfetamine zijn beide illegaal.
4-fluo (4-fluoramfetamine) is ook een derivaat (stof met overeenkomstige chemische structuur) van amfetamine hoor... wat bedoel je nou precies?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
4FMP, zoo7, methylone. Dit wordt alleen maar in weinig smartshops verkocht, op internet schijnt het redelijk makkelijk te krijgen.

zoo7 kan je halen in Zwolle en ook Nijmegen dacht ik. 4FMP en methylone in Deventer las ik op het forum. (smartshops dan he).

zoo7 vind ik een licht psychedelische upper, zeker de moeite waard om te proberen. En 4FMP heeft wat weg van mdma en pep, alleen is dit een stuk lichter vind ik, zeker ook de moeite waard om te proberen. methylone heb ik nog geen ervaring mee, maar schijnt licht mdma achtig te zijn.

Sarz

Belezen gebruiker
Martijn. zei:
Angramar Temenos zei:
4-fluo (4-fluoramfetamine) is ook een derivaat (stof met overeenkomstige chemische structuur) van amfetamine hoor... wat bedoel je nou precies?

Dat is precies wat ie bedoelt..

Milos

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Zeg gewoon dat het als GHB verkocht word, testen ze het zo voor je :hearteyes:

Tonen ze dan ook 4-fluoramfetamine aan?
Zo ja, vet dat ga ik zeker doen! Dank je.

is ritaline geen vorm van amfetamine, of familie ervan?

greenpower

Bewuste gebruiker

Ritalin is methylfenidaat, volgens mij geen amfetamine of familie maar ik heb er geen verstand van. Wel zelfde werking, alleen minder sterk etc.

Martijn.

Belezen gebruiker
Milos zei:
Nee, Ritalin/methylfenidaat is geen amfetamine. Het is wel net zoals amfetaminen een stimulerende stof. :)

Wromtraxe zei:
fluoride man!
Ga je vet hard van trippen!
Kijk maar uit wat je zegt... straks gaan mensen nog massaal tandpasta vreten. Of iedereen loopt met flesjes mondwater rond. Ik zie 't al helemaal voor me... :P

4FMP bedoel je neem ik aan? :P

tramadol

Experimenterende gebruiker
Methylfenidaat is een vorm van speed .
Het verschil tussen Amfetamine is dat methylfenidaat een piperidine-kern heeft en Amfetamine een fenethylamine-kern heeft.
Ritalin valt dus ook gewoon onder de opium wet het is wel heel wat minder sterk dan speed maar is dus wel een fam. van Amfetamine kijk op google

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Martijn. zei:
Milos zei:
Nee, Ritalin/methylfenidaat is geen amfetamine. Het is wel net zoals amfetaminen een stimulerende stof. :)

Wromtraxe zei:
fluoride man!
Ga je vet hard van trippen!
Kijk maar uit wat je zegt... straks gaan mensen nog massaal tandpasta vreten. Of iedereen loopt met flesjes mondwater rond. Ik zie 't al helemaal voor me... :P

4FMP bedoel je neem ik aan? :P
:P het was per expressie hoor :P

Bovenaan