Piercing in de schaamstreek

nicolai

Wijs gebruiker
Wat vinden we ervan en waarom vinden we dat?

Bij een een vrouw vind ik het erg geil. Het ziet er niet alleen geil uit, maar een vrouw met een clitpiercing is vaak ook een vrouw die veel durft en veel kan en wil hebben. Het symboliseerd ook een soort van vrijheid...zo van fuck you & fuck me.
 

3970

Wijs gebruiker
Ik vind intieme piercings, zowel bij de man als bij de vrouw, vaak erg mooi. Maar er zijn grenzen natuurlijk, en smaken verschillen. Ik hou niet van te groot/grof/opvallend bij vrouwen, gewoon klein maar fijn.

Leuk feit is trouwens dat er veel meer vrouwen zijn met intieme piercings, dan mannen. Mannen durven vaak niet, schamen zich, en vinden het niet "stoer". Vrouwen gaan er veel makkelijker voor, ze willen het vaak voor zichzelf, en de eventuele pijn is voor hen dan absoluut niet belangrijk. Ze zetten zich dan ook makkelijker over het schaamtegevoel heen dat ze mogelijk hebben voor de piercer.

Wat ik echter wel jammer vind, is dat veel mannen verkeerde verwachtingen hebben van een intieme piercing bij een vrouw...ze willen er heel de tijd aan zitten, trekken, denken dat het een toverstafje is...helaas is dat vaak niet zo, en veel vrouwen vinden het vaak vervelend als mannen er aan liggen te trekken...Uitzonderingen daargelaten natuurlijk....
 

nicolai

Wijs gebruiker
ik vind een eikelpiercing juist wel stoer. een vriend van mij heeft dat ook.

kwam erachter op het strand...zat gewoon een beetje te chillen toen ik opeens een snikkel voor mijn neus kreeg. "kijk dat is mijn nieuwste aankoop":grin:
 

donaldduck

Belezen gebruiker
3970 zei:
Ik vind intieme piercings, zowel bij de man als bij de vrouw, vaak erg mooi. Maar er zijn grenzen natuurlijk, en smaken verschillen. Ik hou niet van te groot/grof/opvallend bij vrouwen, gewoon klein maar fijn.

Leuk feit is trouwens dat er veel meer vrouwen zijn met intieme piercings, dan mannen. Mannen durven vaak niet, schamen zich, en vinden het niet "stoer". Vrouwen gaan er veel makkelijker voor, ze willen het vaak voor zichzelf, en de eventuele pijn is voor hen dan absoluut niet belangrijk. Ze zetten zich dan ook makkelijker over het schaamtegevoel heen dat ze mogelijk hebben voor de piercer.

Wat ik echter wel jammer vind, is dat veel mannen verkeerde verwachtingen hebben van een intieme piercing bij een vrouw...ze willen er heel de tijd aan zitten, trekken, denken dat het een toverstafje is...helaas is dat vaak niet zo, en veel vrouwen vinden het vaak vervelend als mannen er aan liggen te trekken...Uitzonderingen daargelaten natuurlijk....

voor mannen doet het ook heel veel pijn, het lijkt me niet heel fijn om een staafje door mijn velletje te krijgen, als het geen pijn deed zou ik er mischien over nadenken :stoned:
 

3970

Wijs gebruiker
nicolai zei:
ik vind een eikelpiercing juist wel stoer. een vriend van mij heeft dat ook.

kwam erachter op het strand...zat gewoon een beetje te chillen toen ik opeens een snikkel voor mijn neus kreeg. "kijk dat is mijn nieuwste aankoop":grin:

Dat noemen we ook wel een PA (Prince Albert) piercing :wink:


donaldduck zei:
voor mannen doet het ook heel veel pijn, het lijkt me niet heel fijn om een staafje door mijn velletje te krijgen, als het geen pijn deed zou ik er mischien over nadenken :stoned:

Pijn is betrekkelijk, en hangt ook in grote mate af van de behendigheid van de piercer. En een PA zit niet door je "velletje", maar gaat naast je Frenulum de penis in, en komt uit in de plasbuis...Tja, en dat kan wat gevoelig zijn. Ik heb trouwens wel gemerkt dat Dydoe-piercings, of een Ampallang, vele malen vervelender is om te laten zetten dan de PA...

Detail; ik heb mijn PA zelf gezet :rock:
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb 'm zelf genomen omdat ik het estethisch er leuk uit vond zien en gewoon voor de geweldige kick die er even van krijgt. Vind ze prachtig bij mannen en vrouwen. Het mooist vind ik een ringetje door de clithood want die piept er een beetje uit :grin:
 

Drientje

DF-koning
Ik heb een clithood piercing puur om het feit dat ik mijn vagina gewoon rete mooi vind! Na veel vergelijkingsmateriaal gezien te hebben ben ik overtuigd dat de mijne het mooiste is! :grin: En piercings vind ik prachtmateriaal om iets wat mooi is nog mooier te maken, plus dat het nu een behoorlijk deel gevoeliger is maakt het wel een heel mooi sieraad!

Voor mannen net zo, als jij trots bent op je plasser mag je daar best een extraatje aan geven. :hearteyes:
 

Ellesdee

Badass junkie
Drientje zei:
Na veel vergelijkingsmateriaal gezien te hebben ben ik overtuigd dat de mijne het mooiste is! :grin: :
:grin: :grin: :grin: ik heb ook aardig wat yoni's bekeken laatst, amagad :grin: wat ben ik dan toch blij met die van mij
 

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Ik vind bij vrouwen piercings in de schaamstreek erg mooi , clith-hoods, christina's en gewoon surface piercing door venusheuvel vind ik erg mooi.

Bij een man ben ik zelf er niet zo van ik heb wel 2 piercings in men schaamstreek 2 surfacepiercings boven men penis horizontaal onder elkaar.

Maar echt door de eikel of penis zelf vind ik voor mezelf niet echt zo een prettig idee. Wat ik wel leuk zou vinden en misschien ooit nog es wil zetten is een door het toompje, aangezien dit maar een heel klein stukje vel is en ik het er wel mooi uit vind zien.
 

Opa

Bewuste gebruiker
Ja geil, ik probeer m'n vriendin al een tijdje zover te krijgen, maar ze wil niet, dus dan houdt het op...
Maar ik hou nog steeds wel een beetje van d'r hoor! :tongueout:
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Opa zei:
Ja geil, ik probeer m'n vriendin al een tijdje zover te krijgen, maar ze wil niet, dus dan houdt het op...
Maar ik hou nog steeds wel een beetje van d'r hoor! :tongueout:

Opoe ik vind je echt geweldig! Post meer! :grin: :tearsofjoy:
 

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Ellesdee zei:
Lauu zei:
pics or it didnt happen drientje/Ellesdee :P
:tearsofjoy:
Ik zou zeggen als je dat erg graag wil mag je wel met vergelijkingsmateriaal over de brug komen. Of gewoon heel lief voor me zijn. Mensen van dit forum hebben al een foto gekregen omdat ze heel lief voor me waren :wink:

ik show off met mijn kaken...kheb geen piercings dus dan maar de kaken...ben daar al 1 of a kind mee...zulke erge kaken

en ik ben de liefste hier vraag maar aan Saffiertje :P
 
Bovenaan