Pinkpop en drugs

Hallo beste mede recreatievelingen (en niet recreatievelingen :wave: ),

Ik ga dit jaar met een goede vriend en mijn vader naar de (al relatief snel) aankomende editie van Pinkpop 2016. Uiteraard staat er een mooi programma voor het verschiet, waarbij ik denk ik (weet het haast wel zeker) het een en ander middel tot me nemen. Ben van plan een pilletje (MDMA) te nemen op de vrijdagavond, omdat Rammstein :rock: :rockband: (weet ik uit ervaring) veel te hard is om op te spacen onder het genot van een pilletje. Of gewoon aan de zuip bij Rammstein, is ook leuk want ik drink like nooit. Voor de rest blijft het lekker bij de constante mindfulness-training der wietjes roken :stoned: en heel misschien zou ik nog een halfje (en misschien hele) 2-CB willen doen op de zaterdagavond om lekker lichtjes te trippen op de muziek van Red Hot Chili Peppers.

Daarop resteert er natuurlijk nog een paar vraagjes richting mede fora gebruikers:
In hoeverre is het een potentieel plan om bovengenoemde drugs (cannabis, XTC, 2-CB) binnenin het terrein van Pinkpop te krijgen? Daarmee bedoel ik eigenlijk: Zijn er drugshonden bij pinkpop of een groot algemeen risico om bij Pinkpop gebusted te worden met hard drugs of wietjes?

tips en tricks zijn altijd welkom :mrgreen:

evt. handige info om een beeld te schetsen van de toekomstige situatie:
-ik ben 17 jaar, maar lijk op iemand van 15/16;
-mijn vader gaat mee (anti harddrugs en neutraal tegenover cannabis);
-een vriend die meegaat die ook 17 is, maar lijkt 20+ of zelfs meer;
-we overnachten niet op de camping
-we hebben dagkaarten voor vrijdag en zaterdag;
-heb zelf bijna geen ervaring met xtc gebruik en 2cb gebruik in een groot publiek, wel al voldoende ervaring met gebruiken op rustige plekken, zoals 's nachts buiten rondwandelen of op bed liggen spacen met muziek (ik heb 10-15 keer xtc gebruikt en 2 keer 2cb).
-ik ben een dagelijkse blower.

alvast bedankt voor een eventuele reactie :rock: :wave: :wink:
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je bent 17 en je hebt al 10 a 15 keer xtc gebruikt? Dan zou ik als ik jou was de komende jaren helemaal geen drugs meer gebruiken. Je hebt je hersenen al behoorlijk gefrituurd! :openmouth:
 

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Drugshonden zijn er in ieder geval niet. Als je sowieso de 2cb en XTC wil nemen zou ik XTC de laatste dag doen i.v.m flink naar de klote zijn de volgende dag.
 

Wacky

Badass junkie
Dunnetjess33 zei:
Je bent 17 en je hebt al 10 a 15 keer xtc gebruikt? Dan zou ik als ik jou was de komende jaren helemaal geen drugs meer gebruiken. Je hebt je hersenen al behoorlijk gefrituurd! :openmouth:

Dagelijks blowen begin je ook wel erg vroeg mee. Ook niet aan te raden.

Je gaat niet op de camping, dagkaarten, je vader mee....
Ik zou gewoon thuis blijven denk ik of gezellig samen met je vader 3-4 biertjes drinken.
 

MeejheM

Badass junkie
Je pa weet zeker helemaal niet dat je MDMA of 2CB wilt gaan gebruiken. het lijkt me best moeilijk dat te verbergen. Weet je zeker dat je dat onder je vaders neus wilt doen?
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wacky zei:
Je gaat niet op de camping, dagkaarten, je vader mee....
Ik zou gewoon thuis blijven denk ik of gezellig samen met je vader 3-4 biertjes drinken.

Het geinige is, dat TO nog te jong is om in het openbaar te mogen drinken. :wink:
 
Bovenaan