Poepen tijdens XTC trip

ennas

Newbie
Ik ben altijd vaak wat zenuwachtig. Voordat de pil gaat werken, heb ik diaree. Tijdens het spacen moet ik vaak ook nog naar de wc.

hannus

Bewuste gebruiker
krijg altyd een soort opstopping van drugs, 2-5dagen niet poepen is niet ongewoon na een nacht aan de xtc.

steelpad

Experimenterende gebruiker
ik moet altijd even gaan wanneer of hij net begint te werken, opzich niet zo lastig, ben ik zeker dat ik de rest van de trip niet meer hoef te gaan :grin:

Wacky

Badass junkie
mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet :)

caatje

Badass junkie
De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.

aviced

als bij mij iets gaat duwen dan ren ik egt wel naar de wc hoor!
beter spacend schijten dan spacen met schijt :wink:

caatje zei:
De dag NA gebruik krijg ik meestal echte (en dan bedoel ik ook ECHTE) buikpijn en ben ik blij als ik gepoept heb en het kwijt ben. Het is echt heel pijnlijk.

Ja heel raar is dat! Ik heb ook altijd verschrikkelijke buikpijn NA gebruik dus de zondag zeg maar.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als xtc bij mij inslaat, moet ik altijd eerst kotsen en daarna ook ontiegelijk naar de wc om te gaan schijten.... En stinken dat het dan doet! Echt zo'n chemische ammoniak luft! Niet gezond dus, ik ben blij dat ik het praktisch nooit meer gebruik!

nb. Van sos en speed moet ik ook altijd direct naar de plee trouwens...

T-men

Bewuste gebruiker
M'n ex had daar last van als de pil begon te werken...
Was een soort 'ijk-punt'... Als zij naar de pot moest dan begon ie te werken! :grin:

Maar idd, details over de soort substantie en de bijbehorende geur laat ik in ieders belang maar achterwege! :rolleyes:

raizeredge

Wijs gebruiker
bohh had ik met nieuwjaar allemaal bekende en ik was zenuwwachtig. was bang dat iedereen het zou zien. de pil begint in te werken en ik moest bouten als een gek ik gauw naar huis

nicolai

Wijs gebruiker
haha...dat is best banaal :grin:

maar poepen tijdens een xtc trip blijft saai...tenzij je wat te lezen hebt.

sien71

Newbie
hoi,

xtc is een goede middel tegen verstopping,als ik er een gehad heb, moet ik standaar binnen 10 minuten hahah :rock:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ik moet ook altijd 4 keer schijten voor ik ook maar ga beginnen, krijg de hele tijd van die kleine adrenaline stootjes als ik aan een lekker avondje wauzen denk :grin: en schijnt dat je door de adrenaline moet schijten :hearteyes:

DSVM

Ik weet wel dat ik van te voren moet schijten als ik xtc ga gebruiken. Met pille op kan ik niet meer schijten,vooral niet als er 100 mensen staan te wachten en te rammen op het wc hok. volgens mij was mijn boxer de dag erna wel bruin :rolleyes: :flushed:

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
mja, nou ik er aan denk, behalve geen honger heb ik ook nooit zin om te poepen tijdens de xtc. Volgens mij word heel dat zootje ingewanden gewoon stil gezet :)

Ja, de secretie van (nor) adrenaline inhiberen de spijsverteringsorganen, mede als de urinewegen en de poep-systematiek om het zo maar te zeggen.

aapkut

Badass junkie
opdonderonder zei:
Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn :grin:
Mensen ervaring?

Ik zat te poepen toen de XTC insloed de eerste keer dat ik het dee....ik vond de wc HEEL mooi was best grappig hoe mooi je een wc kan vinden :P

Aalpoepert

Badass junkie
Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!

Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.

Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^

Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.

Marcell`

Belezen gebruiker
Heb al vaak op het hoogtepunt van mijn XTCtrip moeten poepen, ook geen problemen gehad en het voelde eigelijk doodnormaal...

Is wel altijd op een feest geweest in een rotte Dixie :rock:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Stighar zei:
Ik moet ook altijd gelijk poepen als het begint te werken. Het flubbert er dan met een ongekende snelheid uit en de hele pot zit onder!

Vaak moet ik dan later nog een keer om het laatste beetje eruit te schijten.

Als ik dan gescheten heb doe ik altijd met een soort van klysma even mijn anus uitspoelen, dat voelt dan altijd zo lekker schoon naderhand ^^

Met speed is het anders, nog vóór ik een lijntje leg moet ik eerst gelijk schijten, dan 10 minuten na inname komen de laatste restjes er met veel herrie en geweld uit.

Heb precies hetzelfde met pep! Gewoon van die geur eigenlijk, met x ook meestal zoals de meeste hier beschrijven, net voor/tijdens hij begint te werken.

M'n eerste keer lsd begon ook op de wc, had even een 'moeilijke tijd' kwam die zegel er even inknallen, had meteen geen behoefte meer en was constant afgeleid:P

Aalpoepert

Badass junkie
Mja nog niet eens zo van de geur, maar meer om de voorpret. Ik heb een keer gehad dat we in de auto zaten, hadden besloten om te snuiven en ik de wc niet meer haalde! Dat was best nasty eigenlijk :flushed:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Eigenlijk nooit last van. Denk er ook pas weer aan 1/2 dagen na gebruik. Heb ook geen last van mn buik ofzo. Waar ik me wel aan kan irriteren is het feit dat ik totaal niet kan pissen, maar wel het gevoel heb dat ik moet als ik aan de space zit. Is met tot heden maar 1 keer gelukt om normaal te zeiken tijdens het spacen. Meestal zeik ik mn ongeluk als ik in mn nest ligt naar het feest :P

Maar goed moest wel gelijk kakken toen ik dit topic had gelezen, thnx peeps fantastisch laxeer middel, zal het zeker nog een keer opzoeken mocht ik ook verstopping krijgen :wave:

Bovenaan