Carlitos
Badass junkie
Ik snap het wel wat soma bedoeld.
Mensen die rijden onder invloed van wiet, en voorzichtiger rijden nemen bv. dus automatisch meer afstand ivm dat ze weten dat het de reactietijd vertraagd.
Dan zeggen jullie wat als er een kind komt ?
Dan zegt iemand anders ; daarop moet je anticiperen.
Dan zeggen jullie ; Hoe kan je daar nou op anticiperen,een kind kan zomaar komen toch onverwacht ?
Dan zegt iemand anders ; Rijden over simpele wegen met goed overzicht.
Dan zeggen jullie ; Dat kan niet altijd.
Dan zegt iemand anders ; Ok dan maar niet stoned rijden.
------------------------------------------------------------------------
Mjah mijn reactietijd word veel slechter van valium en daarmee staat alleen een stickertje op het doosje pas op met autorijden en machines maar het mag wel.
Nou ben wel aangereden toen ik onder invloed was van valium (vraag me nog steeds af of het door de valium kwam of door hem toevallig want hij erkende zijn fout)
--------------------------------------------------------------------------
Verder reed ik vroeger beter met kleine dosis pep of dex.
Ik was rustiger,meer gefocust,en reed prima.
Werkt dus goed op me ADD breintje tijdens het rijden,maar ik doe het niet meer.
Want stel er komt een ongeluk en het is niet jou schuld maar ze doen een drugstest vinden drugs zal je altijd een probleem hebben omdat je onder invloed was of het je nou bevorderd of niet (zoals mij met pep)
De woonkamer ruikt naar dex trouwens
Mensen die rijden onder invloed van wiet, en voorzichtiger rijden nemen bv. dus automatisch meer afstand ivm dat ze weten dat het de reactietijd vertraagd.
Dan zeggen jullie wat als er een kind komt ?
Dan zegt iemand anders ; daarop moet je anticiperen.
Dan zeggen jullie ; Hoe kan je daar nou op anticiperen,een kind kan zomaar komen toch onverwacht ?
Dan zegt iemand anders ; Rijden over simpele wegen met goed overzicht.
Dan zeggen jullie ; Dat kan niet altijd.
Dan zegt iemand anders ; Ok dan maar niet stoned rijden.
------------------------------------------------------------------------
Mjah mijn reactietijd word veel slechter van valium en daarmee staat alleen een stickertje op het doosje pas op met autorijden en machines maar het mag wel.
Nou ben wel aangereden toen ik onder invloed was van valium (vraag me nog steeds af of het door de valium kwam of door hem toevallig want hij erkende zijn fout)
--------------------------------------------------------------------------
Verder reed ik vroeger beter met kleine dosis pep of dex.
Ik was rustiger,meer gefocust,en reed prima.
Werkt dus goed op me ADD breintje tijdens het rijden,maar ik doe het niet meer.
Want stel er komt een ongeluk en het is niet jou schuld maar ze doen een drugstest vinden drugs zal je altijd een probleem hebben omdat je onder invloed was of het je nou bevorderd of niet (zoals mij met pep)
De woonkamer ruikt naar dex trouwens

. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.