[Poll] LSD en knarstanden wie heeft het nog?

LSD en knarstanden

• ja

Stemmen: 7 25,9%
  • neen

Stemmen: 17 63,0%
  • af en toe / hangt er vanaf

Stemmen: 3 11,1%

• Totaal aantal stemmers
    27

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik ben er eigelijk wel eens benieuwd naar want ik heb er eigelijk heel veel last van soms, soms nog erger dan op xtc terwijl ik niet eens strak sta :(
vote :grin:!

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Ik heb dat wel, vaak heel erg. :openmouth:
En soms ook nog erger als op XTC idd, vooral als je net begint met trippen.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Mijn kaken voelen wel compleet anders aan als ik trip, het is zelfs het eerste effect dat ik waarneem waardoor ik weet dat de trip bijna gaat beginnen, maar echt knarsetanden doe ik er nooit van, in tegenstelling tot bij mdma.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wat ik wel altijd heb is dat ik een zuur/chemisch gevoel in mijn tanden krijg. Maar knarsentanden, ik sta nogsteeds een beetje te kijken dat sommige mensen dit hebben. Nooit van gehoord. :P

Aalpoepert

Badass junkie
Ik krijg wel eens kramp in mijn tanden (zoals kramp in je voeten, maar dan ín mijn tanden, wat overigens geen pijnlijk gevoel is maar gewoon een vreemde gewaarwording) en mijn speeksel begint anders aan te voelen, cotton mouth?
Kijk als ik nou lsd combineer met pep of pillen, das een ander verhaal.

Drientje

DF-koning
Aalpoepert zei:
Ik krijg wel eens kramp in mijn tanden (zoals kramp in je voeten, maar dan ín mijn tanden, wat overigens geen pijnlijk gevoel is maar gewoon een vreemde gewaarwording) en mijn speeksel begint anders aan te voelen, cotton mouth?
Kijk als ik nou lsd combineer met pep of pillen, das een ander verhaal.
Ik heb wel altijd met LSD dat inderdaad mijn speeksel anders aanvoelt en tegen het einde van mijn trip mijn lippen erg.... tja raar is denk het beste woord ervoor, aanvoelen. Ik smeer ook altijd veel met Purol, dat werkt wel fijn ertegen.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ikzelf had er nog nooit van gehoord maar een goede makker van me zei ook dat hij heel erg knarsetandde en het een zwaar storend element vond in zijn trip...

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit echt met mijn tanden geknarst op LSD, maar lichamelijk vrijwel bijna strak staan ken ik wel van trips, vooral van de piek en het plateau, gewoon een fysiek algeheel enigsinds gespannen gevoel wat samen gaat met enorme helderheid en een overdaad aan energie. Best een goede bijwerking van LSD, ik zou me een hele hoop slechtere bijwerkingen kunnen bedenken die het gelukkig niet heeft.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Raar, nog nooit gehoord van mensen die last hebben van knarsetanden tijdens LSD. Ik zal er tijdens mijn volgende trip eens op letten en het je laten weten

Spees174

Belezen gebruiker
Jaa ik had het ook wel een beetje vorige week (eerste keer :)) verder sowieso last van gespannen spieren, bijvoorbeeld in me nek...Misschien dat Magnesium hiertegen helpt, bij pillen werkt het in ieder geval wel een beetje.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Wat ik had is geen gespannen kaken maar wel trillen in de spieren.
Bijvoorbeeld tijdens de zoveelste dwaze glimlach gaat je mondhoek enorm gaan trillen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb eigenlijk wel vaak een droge mond. Zo een typisch droog gevoel dat ik alleen maar bij LSD heb.

Immo

Badass junkie
Ik heb er altijd wel flink last van, meestal de dag na een lsd trip flink last van mijn kaken. Eigenlijk nog wel meer dan met mdma of speed.

supermagneet

Experimenterende gebruiker
Ik heb pasgeleden voor het eerst lsd gedaan, en ik merkte wel op dat mn kaken een stuk strakker stonden, ik nonstop een flesje water bij had alsof het mijn dierbaarste bezitting was, en schoteltjes.

Dat deed me toch wel veel aan de keren mdma denken :grin:

Bovenaan