psychedelische drugs 😍

Ik heb niet het idee dat psychedelica iets voor jou is.
Je zegt dat je veel gelezen hebt maar weet niet eens welke stoffen er in paddos zitten.
Ga eerst onderzoek doen.
Psychedelica is niet een of ander spelletje.
Psychedelica moet je respecteren
Heb ik gezegd dat ik het niet weet ? Ik zoek op en vraag het nog eens rond zo ben ik zeker & ben maar in het begin fase je hebt nu eenmaal interesse in psychedelica of niet en dan ben ik zeker & ik heb veel trips reports gelezen ook maar ik respecteer u mening zal nadenken voor ik stappen onderneem en vooral veel rond vragen en opzoeken

Heb ik gezegd dat ik het niet weet ? Ik zoek op en vraag voor het nog eens rond zo ben ik zeker & ben maar in het begin fase je hebt nu eenmaal interesse in psychedelica of niet en dan ben ik zeker & ik heb veel trips reports gelezen ook
Ik heb het idee dat je alleen maar keihard wilt gaan trippen inplaats van echt iets leren of een mooie ervaring mee maken.

Ik heb niet het idee dat psychedelica iets voor jou is.
Je zegt dat je veel gelezen hebt maar weet niet eens welke stoffen er in paddos zitten.
Ga eerst onderzoek doen.
Psychedelica is niet een of ander spelletje.
Psychedelica moet je respecteren

Psychedelica is voor iedereen ontdekken wat kan en niet kan. Ook al lees je je vooraf goed in.

Datura,Salvia etc.. is niet voor iedereen.
Het is gewoon een aparte categorie...

Mijn raad aan TS is, experimenteer eerst nog wat met truffels, hetzij in lage en hoge dosis vooraleer je met Salvia of soortgelijke begint.

Ik heb het idee dat je alleen maar keihard wilt gaan trippen inplaats van echt iets leren of een mooie ervaring mee maken.
Ik wil net extreem gaan om er zo veel mogelijk uit te leren het is juist dan dat ik dingen er uit leer gwn lichte porties is meer voor de fun ale voor mij iedereen is anders

Ik wil net extreem gaan om er zo veel mogelijk uit te leren het is juist dan dat ik dingen er uit leer gwn lichte porties is meer voor de fun ale voor mij iedereen is anders
Je leert weinig als je extreem gaat zitten trippen juist. Mijn hoogste doseringen had ik veel minder aan dan normale of zelfs lage doseringen. Mindset en intentie is veel belangrijker dan hard trippen...

Leer eens mediteren en pas dat toe tijdens een trip. Heb je veel meer aan.

Laatst bewerkt:
Je leert weinig als je extreem gaat zitten trippen juist. Mijn hoogste doseringen had ik veel minder aan dan normale of zelfs lage doseringen. Mindset en intentie is veel belangrijker dan hard trippen...

Dank u voor de info hier heb ik wat aan

Dank u voor de info hier heb ik wat aan
Meditatie is ook een manier om een trip veel intenser te maken, maar bereik je die intensiteit op die manier dan behoud je je kalmte en stabiliteit. Op die manier zie je alles gebeuren en neem je het in je op. Als je simpelweg hard tript door een hoge dosering, word je al gauw hard heen en weer gesmeten als het ware en is het veel moeilijker om die kalmte te bewaren.

Meditatie is ook een manier om een trip veel intenser te maken, maar bereik je die intensiteit op die manier dan behoud je je kalmte en stabiliteit. Op die manier zie je alles gebeuren en neem je het in je op. Als je simpelweg hard tript door een hoge dosering, word je al gauw hard heen en weer gesmeten als het ware en is het veel moeilijker om die kalmte te bewaren.
Zal zeker eens proberen & wat is een hoge dosering voor jou ? Ik geloof vnaf 30 gram vers paddo dat het al een redelijke zware trip zou zijn

Zal zeker eens proberen & wat is een hoge dosering jou ? Ik geloof vnaf 30 gram vers paddo dat het al een redelijke zware trip zou zijn
Onder 15 beschouw ik als licht.
15-25 normaal
25-50 sterk
>50 zeer sterk

Maar ook lastig te zeggen omdat de ene paddo de andere niet is. Zelfs de ene batch kan heel anders zijn dan de andere. Maar over het algemeen hou ik het zo wat aan. Zeer sterk doe ik nooit weer. Dat was gewoon te verwarrend. Ik wil er ook iets uit leren, maar dat is gewoon een onhoudbare achtbaan soms. Een sterke dosering was nog wel houdbaar maar ook zeeer intens. Ik werd gek genoeg ook steeds gevoeliger voor psilo, waardoor ik met minder toe kon. Op het laatst had ik al zeer sterke trips op normale doseringen. Ook met truffels neem ik nu altijd gewoon 15 gram (wat overigs wel wat sterker is over het algemeen dan 15 gram paddo's). Op 15 gram kun je al krankzinnig intense ervaringen hebben als je weet hoe je het moet toelaten: alleen trippen, geen afleiding, externe prikkeling minimaliseren, geen mobiel in de buurt, geen tv aan, meditatie toepassen, etc.

Onder 15 beschouw ik als licht.
15-25 normaal
25-50 sterk
>50 zeer sterk

Maar ook lastig te zeggen omdat de ene paddo de andere niet is. Zelfs de ene batch kan heel anders zijn dan de andere. Maar over het algemeen hou ik het zo wat aan. Zeer sterk doe ik nooit weer. Dat was gewoon te verwarrend. Ik wil er ook iets uit leren, maar dat is gewoon een onhoudbare achtbaan soms. Een sterke dosering was nog wel houdbaar maar ook zeeer intens. Ik werd gek genoeg ook steeds gevoeliger voor psilo, waardoor ik met minder toe kon. Op het laatst had ik al zeer sterke trips op normale doseringen. Ook met truffels neem ik nu altijd gewoon 15 gram (wat overigs wel wat sterker is over het algemeen dan 15 gram paddo's). Op 15 gram kun je al krankzinnig intense ervaringen hebben als je weet hoe je het moet toelaten: alleen trippen, geen afleiding, externe prikkeling minimaliseren, geen mobiel in de buurt, geen tv aan, meditatie toepassen, etc.
Dit lees ik graag ✌️ heb een kit staan hopelijk groeit die nu wel heb wat problemen gehad met de eerste flush maar zie het echt zitten jammer dat er een tolerantie is maar er zal daar wel een reden voor zijn denk ik 🙂

Dit lees ik graag ✌ heb een kit staan hopelijk groeit die nu wel heb wat problemen gehad met de eerste flush maar zie het echt zitten jammer dat er een tolerantie is maar er zal daar wel een reden voor zijn denk ik 🙂
Als je een goede trip hebt hoef je echt niet over een paar dagen of zelfs weken alweer. Dan wil je echt even de tijd nemen om het te verwerken. ;)

zou kunnen heb paar weken geleden nog es ketamine gedaan ben denk ik out geweest of in slaap gevallen maar het was ook wel speciaal heb er ook paar dagen aan zitten denken het had ook iets spiritueel met betekenissen het was een soort opluchting emotioneel daarom weet ik zeker dat er nog meer is waar ik echt interesse in hb ik weet keta kan je niet vergelijken met paddos en salvia enz mr het is ook niet gwn zoals coke p[/QUOTE]

Geen idee, zelf geen ervaring met keta. Maar psilo is zeker spiritueel voor heel veel mensen.

Ik zou gewoon lekker op 20 gram vers gaan trippen en dan eventueel later eens kijken wat 30-40 gram voor je doet.

Edit: 20 gram uit je kweekbak dan hè! Niet 20 gram kaalkopjes!

Laatst bewerkt:
^^ ik heb een keer een beetje salvia gerookt. En ik kreeg meteen duistere vibes. Ik heb sins dien de zak bladeren maar weg gestopt in een kastje.

Ligt eraan hoe je je voelt op die moment denk ik ! & Aan de meeste trip reports te zien kan je het best vergelijken met dmt naar mij mening toch mr heeft toch wel iets uniek zowizo

En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? 😏

zou kunnen heb paar weken geleden nog es ketamine gedaan ben denk ik out geweest of in slaap gevallen maar het was ook wel speciaal heb er ook paar dagen aan zitten denken het had ook iets spiritueel met betekenissen het was een soort opluchting emotioneel daarom weet ik zeker dat er nog meer is waar ik echt interesse in hb ik weet keta kan je niet vergelijken met paddos en salvia enz mr het is ook niet gwn zoals coke p
[/QUOTE]

Ga paddo's kweken in de Gavers, en pb mij de locatie 😜😂

En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? 😏
Als je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.
De comeup is vergelijkbaar , maar de rest van het proces zijn 2 uitersten..
En totaal niet te vergelijken .
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook , maar 5-meO-DMT blast je onstuurbaar het universum in.

Als je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook , maar 5-meO-DMT blast je onstuurbaar het universum in.
Het (meest vergelijkbaar ) en dat denk ik gwn heb nog geen ervaring met dmt

Oh nee weet van beiden weinig af. Ik had t over de mushroomsss :)

Ligt eraan hoe je je voelt op die moment denk ik ! & Aan de meeste trip reports te zien kan je het best vergelijken met dmt naar mij mening toch mr heeft toch wel iets uniek zowizo
Volgens mij helemaal niet. DMT heeft voor de meesten een zeer positieve vibe en salvia wordt bovenal als raar en ook wel duister beschreven.

Amen Mindless!! Iedereen wil altijd maar zo hoog mogelijk terwijl dat juist niet nodig is voor heftige trips. Natuurlijk staat het ook gewoon stoer als je zegt een zeer hoge dosis gehad te hebben :confused:. Intentie is misntens zo belangrijk en inderdaad, meditatie kan een trip ongelofelijk versterken. Daarbij moet ik ook zeggen dat het lijkt steeds minder nodig te hebben om tot een goed trip te komen. Nou deed ik altijd gedroogde paddo's en kan daarmee al vanaf 2gr een heerlijk goede trip krijgen. En leerzamer dan mijn 5gr en hoger trips (vergelijkbaar met 50gr verse paddo's)
Helaas gaat dat niet zo makkelijk.. Dan zou je het goed voor moeten bereiden enzo... Mij is het nog nooit gelukt helaas... met kweek kitjes niet en met sporen niet.
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook
Wat? Heb je wel eens echt een breaktrough gehad met alleen n,n-DMT? Met Changa is DMT nog wel te sturen inderdaad maar puur in 30mg + dosissen kan ik het toch echt geen enkele richting opsturen. Zelfde geldt voor Salvia, vooral als je de extracten neemt van bijvoorbeeld 15x of hoger.

@Mezelf
Ik had me een beetje verkeerd uitgedrukt.
Ik had het over de comeup van een paar seconden die je kan sturen.
Eens je in de space zit is er idd geen sturen meer aan.
Maar met 5-meO-DMT, kan ik zelfs de comeup niet sturen maar is het rechtstreeks blastoff.

Amen Mindless!! Iedereen wil altijd maar zo hoog mogelijk terwijl dat juist niet nodig is voor heftige trips. Natuurlijk staat het ook gewoon stoer als je zegt een zeer hoge dosis gehad te hebben :confused:. Intentie is misntens zo belangrijk en inderdaad, meditatie kan een trip ongelofelijk versterken. Daarbij moet ik ook zeggen dat het lijkt steeds minder nodig te hebben om tot een goed trip te komen. Nou deed ik altijd gedroogde paddo's en kan daarmee al vanaf 2gr een heerlijk goede trip krijgen. En leerzamer dan mijn 5gr en hoger trips (vergelijkbaar met 50gr verse paddo's)

Helaas gaat dat niet zo makkelijk.. Dan zou je het goed voor moeten bereiden enzo... Mij is het nog nooit gelukt helaas... met kweek kitjes niet en met sporen niet.

Wat? Heb je wel eens echt een breaktrough gehad met alleen n,n-DMT? Met Changa is DMT nog wel te sturen inderdaad maar puur in 30mg + dosissen kan ik het toch echt geen enkele richting opsturen. Zelfde geldt voor Salvia, vooral als je de extracten neemt van bijvoorbeeld 15x of hoger.
Met alle respect maar ik zal jullie nooit zien je weet zelf nie hoe ik er uit zie welke nut heeft het om stoer te willen doen ? ik ben gewoon eerlijk hoe ik nu over bepaalde dingen denk

Sturen? Als in wat je ziet en ervaar? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb gestuurd in een psychedelische ervaring. Tis altijd random hyperspace TV

Sturen? Als in wat je ziet en ervaar? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb gestuurd in een psychedelische ervaring. Tis altijd random hyperspace TV

Pre inname.
Ga je de natuur in, of kijk je tv. Op truffels kan dat, met Salvia is er geen natuur noch tv, gewoon een compleet andere realiteit/dimensie .

De eerste paar seconden als de fractals op me af komen met dmt kan ik men fractals sture welke kant ze op draaien of als je naar me toe komen of van me weg gaan etc.
Dat bedoel ik met sturen.
En dan heb ik het over de eerste 10 a 15 seconden na uithalen van de rook.
Daarna valt er nix meer te sturen.

Met alle respect maar ik zal jullie nooit zien je weet zelf nie hoe ik er uit zie welke nut heeft het om stoer te willen doen ? ik ben gewoon eerlijk hoe ik nu over bepaalde dingen denk
O sorry maar ik bedoelde jou daar niet mee perse. Was ook een reactie op Mindless en niet naar jou, dacht ik, dus voel je absoluut niet aangesproken.

Jou gedachte kan wel ontstaan zijn door stoere verhalen van een ander waardoor je nu denkt een hoge dosis te moeten nemen

In Nederland en België is er voornamelijk één soort paddenstoel die psilocybine en psilocine aanmaakt (en geen andere stoffen waar je ziek van wordt). Dat is het puntig kaalkopje. Die groeit in schapen- of paardenweides met voedingsrijke grond en bemest gras, voornamelijk in de wat lager gelegen gebieden waar het lekker nat is.
Maar het kaalkopje kan verward worden met een reeks aan paddenstoelen: de vlekplaten. De meest voorkomende soort is de gazonvlekplaat. Ik zie regelmatig foto's van mensen die de gazonvlekplaat hebben geplukt en dan denken dat het een puntig kaalkopje is.

Als je eenmaal het puntig kaalkopje leert kennen en een specifieke plek kent waar die voorkomt, dan zal je die fout niet zomaar maken. Het puntig kaalkopje is gemakkelijk te herkennen aan het haakje op de hoed, de donkere lamellen, paarse sporen, blauwe verkleuring en een steel die gebroken wit tot geel van kleur is en die knakt in plaats van buigt.

Er is ook nog een andere paddenstoelsoort die niet van nature voorkomt in Nederland en België, maar die hier wel buiten soms gekweekt wordt. Dan gaat het om de psilocybe azurences. Die paddenstoel is ook meteen de sterkste soort die er is, met gemiddeld twee keer zoveel psilocybine als een de reguliere paddo's (psilocybe cubensis). Die paddenstoel groeit buiten op houtsnippers op vochtige plekken. Maar dan moet je dus wel echt de vindplaats weten.

Zorg dat je goed ingelezen bent over alle soorten die er zijn. Koop twee paddenstoelenboekjes, bijvoorbeeld Psilocybin Mushrooms of the World, en de Grote Paddenstoelengids. Met zulke boeken kan je meer leren over paddenstoelen die lijken op degene die je zoekt en welke giftig zijn. Zorg ook dat je altijd een determineergids bij je hebt als je gaat plukken. Als je denkt dat je de juiste paddenstoel hebt gevonden dan is het verstandig om het nog even te dubbelchecken bij een andere kenner. Sowieso is het verstandig om de eerste keer mee te gaan met iemand die weet waar hij/zij mee bezig is. Dat leert het best.

O sorry maar ik bedoelde jou daar niet mee perse. Was ook een reactie op Mindless en niet naar jou, dacht ik, dus voel je absoluut niet aangesproken.

Jou gedachte kan wel ontstaan zijn door stoere verhalen van een ander waardoor je nu denkt een hoge dosis te moeten nemen
Beetje mijn schuld door men dosis van 30mg te posten denk ik..
Is niet om stoer te doen want psychedelica is iets wat je niet lag misbruiken imo.
Maar een hit van 20mg 5-meO was de laatste die ik gedaan heb , en nog iets uit uit gehaald heb kwa fijne afterglow dagen nadien.
Die van 30 absoluut niet , en ik raad een beginnend gebruiker dit absoluut niet aan !
Onverantwoord zelfs.
14mg is men sweetspot.
Ik wou gewoon die dag eens zien wat 30 me kon brengen , wat uitgedraaid is op een trip die ik me niet kan herinneren en de dag erna zo grogy gelopen alsof ik een fles wiskey op had.
Nooit meer en geen aanrader.
Maar ik experimenteer nu eenmaal graag met dosisen.
Enkel psilo moet ik nog durven, weet niet waarom maar ik durf niet boven dE 15g truffel gaan (nat) zou graag eens 20/25 nemen , maar daar zit de schrik toch een beetje voor in.
Denk dat de duratie van dmt er wel met te maken heeft dat ik er wat ruimer in experimenteer.

In Nederland en België is er voornamelijk één soort paddenstoel die psilocybine en psilocine aanmaakt (en geen andere stoffen waar je ziek van wordt). Dat is het puntig kaalkopje. Die groeit in schapen- of paardenweides met voedingsrijke grond en bemest gras, voornamelijk in de wat lager gelegen gebieden waar het lekker nat is.
Maar het kaalkopje kan verward worden met een reeks aan paddenstoelen: de vlekplaten. De meest voorkomende soort is de gazonvlekplaat. Ik zie regelmatig foto's van mensen die de gazonvlekplaat hebben geplukt en dan denken dat het een puntig kaalkopje is.

Als je eenmaal het puntig kaalkopje leert kennen en een specifieke plek kent waar die voorkomt, dan zal je die fout niet zomaar maken. Het puntig kaalkopje is gemakkelijk te herkennen aan het haakje op de hoed, de donkere lamellen, paarse sporen, blauwe verkleuring en een steel die gebroken wit tot geel van kleur is en die knakt in plaats van buigt.

Er is ook nog een andere paddenstoelsoort die niet van nature voorkomt in Nederland en België, maar die hier wel buiten soms gekweekt wordt. Dan gaat het om de psilocybe azurences. Die paddenstoel is ook meteen de sterkste soort die er is, met gemiddeld twee keer zoveel psilocybine als een de reguliere paddo's (psilocybe cubensis). Die paddenstoel groeit buiten op houtsnippers op vochtige plekken. Maar dan moet je dus wel echt de vindplaats weten.

Zorg dat je goed ingelezen bent over alle soorten die er zijn. Koop twee paddenstoelenboekjes, bijvoorbeeld Psilocybin Mushrooms of the World, en de Grote Paddenstoelengids. Met zulke boeken kan je meer leren over paddenstoelen die lijken op degene die je zoekt en welke giftig zijn. Zorg ook dat je altijd een determineergids bij je hebt als je gaat plukken. Als je denkt dat je de juiste paddenstoel hebt gevonden dan is het verstandig om het nog even te dubbelchecken bij een andere kenner. Sowieso is het verstandig om de eerste keer mee te gaan met iemand die weet waar hij/zij mee bezig is. Dat leert het best.

en uitkijken voor de boswachter want paddestoelen plukken is verboden
smiley_police.gif

Terug
Bovenaan