Purple haze
Bewuste gebruiker
Als jullie weed roken doen jullie dat dan puur of met tabak? En wat vinden jullie beter? Ik doe het namelijk altijd met tabak maar zou het best eens wille proberen zonder. Hoe is dat?

flipkonijn zei:goeie trek en de rook binnenhouden en jawel![]()
Bengt zei:flipkonijn zei:goeie trek en de rook binnenhouden en jawel![]()
Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...
-spaceman- zei:Ik kan echt geen pure joint roken... mij te sterk!!! bah...![]()
Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel.mmn zei:puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???
Osi` zei:Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel.mmn zei:puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???
Tabak verminderd dat juist
En da's ook waarom ik da ook met tabak rook, en toch proef ik de wiet nog!

duidelijk, de gore teersmaak is dan weg =Dmmn zei:Osi` zei:Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel.mmn zei:puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???
Tabak verminderd dat juist
En da's ook waarom ik da ook met tabak rook, en toch proef ik de wiet nog!
oh oke thanks maarja de smaak van puur blijft toch lekkerder haha![]()
![]()
bij mij raakt de joint snel op, maar word ik omgekeerd evenredig kwadratisch meer high so I don't care =Dmaiskorrel zei:Puur raakt je joint zo snel op![]()

Bengt zei:Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...
Inderdaad, geef ik u gelyk inPurple haze zei:Ik doe het altijd met tabak want ik ben echt bang als ik het zonder rook dat ik helemaal mega stoned ben en dat vind ik ook niet leuk meer. Ik kan er altijd nog 1 op steken als ik me niet stoned genoeg voel![]()
![]()
zet je waterpijp naast de bank?seraphinia zei:Puur uit een waterpijp, snel oproken en hopen dat je het naar de bank haalt ^^
Dissonant zei:Volgens mij niet
Ik merk toch een duidelijk verschil tussen het meteen weer uitblazen en het een halve minuut inhouden.
Dissonant zei:Volgens mij niet
Ik merk toch een duidelijk verschil tussen het meteen weer uitblazen en het een halve minuut inhouden.
Xeno zei:Dissonant zei:Volgens mij niet
Omdat je hersenen dan te weinig zuurstof krijgen ja, maar de THC is in no-time opgenomen door je longblaasjes.
Bengt zei:flipkonijn zei:goeie trek en de rook binnenhouden en jawel![]()
Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten...