Qlimax 2010

Karhu

Wijs gebruiker
Ben 2 keer geweest, dit jaar ook niet meer! Is mij te commercieel, vind hardstyle niet zo veel meer aan en daar wil ik niet zoveel geld aan uitgeven :).

yxes

Bewuste gebruiker
1e keer ook hier, kijk er reuze naar uit. Zal wel een mooie show worden, en achjah commercieel. Alle grote feesten zijn commercieel, vermaak me er niet minder door. Al dat gezever over commercieel altijd, als het leuk is, is het leuk. Heeft toch niks met commercieel of niet te maken...

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Je gaat toch vooral naar Qlimax om de show, de grootte en het spektakel of niet dan??
Dit is dus commercieel wan anders kon het feest niet zijn wat het is, maar wat is hier mis mee dan?? :confused:

Zijn hier trouwens nog meer mensen die ook naar thrillogy gaan? En wat voor een soort snoep nemen jullie mee? (ik blauwe bomen of fastforwards)
Ooh ik heb er zin in :xtc: -> :rock:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
schijvenbikker zei:
Je gaat toch vooral naar Qlimax om de show, de grootte en het spektakel of niet dan??
Dit is dus commercieel wan anders kon het feest niet zijn wat het is, maar wat is hier mis mee dan?? :confused:

Zijn hier trouwens nog meer mensen die ook naar thrillogy gaan? En wat voor een soort snoep nemen jullie mee? (ik blauwe bomen of fastforwards)
Ooh ik heb er zin in :xtc: -> :rock:
Thrillogy hier :)
Mephedrone en speed neem ik mee :hearteyes:

k00k

Bewuste gebruiker
Oef, bijna is het zo verrrr :grin:

Dit keer eens zonder drugs :P Sinds 21 augustus al een big ass pauze :grin:

yxes

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
yxes zei:
Q-dance pillen (of stand-bye knop) :grin: word weer qnallen (160-180mg) :rock: :rockband: :rockband: :rockband:

Heb je foto? die zagen er mooi uit imo :P

heb ze neit hier liggen, liggen bij een maat van me :P dus helaas niet. staat wel foto op pillreports ervan. zijn inderdaad mooie tikkeltjes

k00k

Bewuste gebruiker
Haha die heb ik ook, die Q-Dance. Getest op 180mg MDMA :grin: Maar niet voor morgen, pas voor Nightmare volgende week :grin:

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Jaja nog enkele uurtjes wachten en we staan te stampen in het Geldredome :)
Ik heb ook de oranje q-dance pilletjes aangeschaft, flink rondwouzen daar :rock:

yxes

Bewuste gebruiker
schijvenbikker zei:
Jaja nog enkele uurtjes wachten en we staan te stampen in het Geldredome :)
Ik heb ook de oranje q-dance pilletjes aangeschaft, flink rondwouzen daar :rock:

veel plezier :grin: word gruwelijk!!! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:

k00k

Bewuste gebruiker
Ben blij dat ik zelf niks mee naar binnen heb gesmokkeld. Die rothonden maken me toch wel nerveus! Maar het was een zeer goed feestje met de oranje Q-dance snoepjes, lekker toepasselijk!

Bovenaan