rookcoke of snuifcoke

wappie

Newbie
ik heb een hard brokje coke in huis nou moet dit volgens de dealer rookcoke zijn nou heb ik wat in een sigaret gedaan maar voelde er helemaal niks van , nou heb ik ook een keer coke gesnoven wat ik kreeg in poeder vorm en dat was zalig .
nou is mijn vraag kun je rookcoke in poeder hakken en opsnuiven of zijn dit twee hele verschillende dingen .
alvast bedankt

wappie

oke ik heb wel een hasjpijpje maar ik ben een leek op dit gebied kun je mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen. :rolleyes:

Gewoon een beetje as in de pijp en daar een beetje coke over strooien dan steek je t aan en neem je diep hijs en hou je de rook in tot je voelt dat je meot adememen.

ja zoiets had ik al gehoord nou dan weet ik genoeg weg met die troep en hou ik het gewoon bij een pilletje af en toe.
toch nog bedankt. :wave:

Heb drie keer gerookt nu, en merk nu al dat het lastig is er niet elk uur aan te denken. Kim, lukt het jou wel eens om er een paar weken vanaf te blijven?

Stan zei:
Heb drie keer gerookt nu, en merk nu al dat het lastig is er niet elk uur aan te denken. Kim, lukt het jou wel eens om er een paar weken vanaf te blijven?

Nee :oops: nog niet eens een dag laat staan een week

Terug
Bovenaan