Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
sarcasm zei:Ik heb geen probleem met schaamhaar bij de man omdat mannen juist lekker harig moeten zijn, maar bij vrouwen vind ik dat niet sexy, vrouwen horen juist glad en zacht te zijn.
W.F.L. zei:sarcasm zei:Ik heb geen probleem met schaamhaar bij de man omdat mannen juist lekker harig moeten zijn, maar bij vrouwen vind ik dat niet sexy, vrouwen horen juist glad en zacht te zijn.
+1
"Lekker harig" is pushing it a bit maar verder ben ik het er volledig mee eens ja. En dan zeggen ze dat dat voor vrouwen een repressieve standaard is!
Pff.
Andrew zei:Is de kut behaard dan is het de beurt niet waard! zei iemand hier ooit eens
sarcasm zei:Andrew zei:Is de kut behaard dan is het de beurt niet waard! zei iemand hier ooit eens
Gadverdamme, daar krijg ik toch een heel verkeerd beeld bij... Ook al scheer je het of onthaar je het, behaard is het toch wel, of het nou korter dan een mm is of langer dan een cm, behaard is behaard.... Als je uitgaat van dat standpunt is dat toch wel zo'n vreselijke verkeerde opmerking!
Kale mannen zijn vreselijk sexy.Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Drientje zei:Kale mannen zijn vreselijk sexy.Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Hoe ging die tegel van Ragnarok ook alweer Konijn?
Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Jij bent dan ook nog maar 15.Andrew zei:Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Ik heb ook geen borsthaar, gelukkig maar, ik vind dat echt smerig : p
Volgens mij leef jij nog in 2008, ik word over een paar maanden alweer 18Drientje zei:Jij bent dan ook nog maar 15.Andrew zei:Dreuge zei:ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man?![]()
Ik heb ook geen borsthaar, gelukkig maar, ik vind dat echt smerig : p
Als jij nou mod wordt kun je dat vast wel regelen...Rabbithole zei:We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
Gelijk heb je. Ik denk er eigenlijk net zo over maar ja, je moet mensen toch ergens mee sarren?Rabbithole zei:Nee, ik heb erover getwijfeld maar ik wilde toch niet dat DF een verplichting zou worden.![]()
Rabbithole zei:We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
sarcasm zei:Rabbithole zei:We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P
LOL, mag ik dan wel vragen wat jouw persoonlijke beweegredenen zijn om zo'n knopje te verzoeken?
Junk Deluxe zei:Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
KoxBox zei:Junk Deluxe zei:Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je
Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.
Ik moest lachenJunk Deluxe zei:KoxBox zei:Junk Deluxe zei:Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
Jaaa wat ben jij een grapjas![]()
Junk Deluxe zei:KoxBox zei:Junk Deluxe zei:Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
Jaaa wat ben jij een grapjas![]()
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!Lyst zei:Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Dat gaat dan ook voor een man op he.cropp zei:Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!Lyst zei:Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Klopt, ik vind dat je als man jezelf ook gewoon kunt verzorgen, en als meisjes helemaal niet pijpen is dat jammer, maar geen afknapper hoor...Drientje zei:Dat gaat dan ook voor een man op he.cropp zei:Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!Lyst zei:Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.