Schaamhaarfobie = degeneratie

Ik heb geen probleem met schaamhaar bij de man omdat mannen juist lekker harig moeten zijn, maar bij vrouwen vind ik dat niet sexy, vrouwen horen juist glad en zacht te zijn. Kaal is af en toe wel lekker maar kan best wel schuren tijdens de sex de dagen na het scheren. Beter is om het aan de voorkant te trimmen en de bikinilijn, de haren op de lipjes en rond de anus gewoon weg te scheren of te ontharen. Zo heb je geen kinderkutje, maar is het wel netjes verzorgd en krijgt de andere partij geen haren tussen zijn tanden tijdens de orale sex en schuurt het ook niet.

sarcasm zei:
Ik heb geen probleem met schaamhaar bij de man omdat mannen juist lekker harig moeten zijn, maar bij vrouwen vind ik dat niet sexy, vrouwen horen juist glad en zacht te zijn.

+1

"Lekker harig" is pushing it a bit maar verder ben ik het er volledig mee eens ja. En dan zeggen ze dat dat voor vrouwen een repressieve standaard is!

Pff.

W.F.L. zei:
sarcasm zei:
Ik heb geen probleem met schaamhaar bij de man omdat mannen juist lekker harig moeten zijn, maar bij vrouwen vind ik dat niet sexy, vrouwen horen juist glad en zacht te zijn.

+1

"Lekker harig" is pushing it a bit maar verder ben ik het er volledig mee eens ja. En dan zeggen ze dat dat voor vrouwen een repressieve standaard is!

Pff.

Ik hou van lekker harige mannen, het hoeven absoluut geen gorilla's te zijn met haar op hun rug en zo want dat vind ik ook niet sexy, maar ik vind het heerlijk om slaap te vallen terwijl ik met een man zijn borsthaar speel. Hoe meer hoe beter, wat mij betreft. Ik vind het eng om in slaap te vallen met een kale man, dan moet ik echt af en toe voelen of er geen borsten aan zitten om me er van te overtuigen dat ik wel echt met een man in bed lig. Mannen horen niet kaal en zacht te zijn. Maar goed, dat is slechts mijn mening. Smaken verschillen.

Andrew zei:
Is de kut behaard dan is het de beurt niet waard! zei iemand hier ooit eens

Gadverdamme, daar krijg ik toch een heel verkeerd beeld bij... Ook al scheer je het of onthaar je het, behaard is het toch wel, of het nou korter dan een mm is of langer dan een cm, behaard is behaard.... Als je uitgaat van dat standpunt is dat toch wel zo'n vreselijke verkeerde opmerking!

sarcasm zei:
Andrew zei:
Is de kut behaard dan is het de beurt niet waard! zei iemand hier ooit eens

Gadverdamme, daar krijg ik toch een heel verkeerd beeld bij... Ook al scheer je het of onthaar je het, behaard is het toch wel, of het nou korter dan een mm is of langer dan een cm, behaard is behaard.... Als je uitgaat van dat standpunt is dat toch wel zo'n vreselijke verkeerde opmerking!

nee zover moet je niet denken, zo had ik er niet eens over nagedacht totdat jij iets zei.

Mensen zijn gewoon verzorgder dan 50 jaar geleden. Toen gebruikten ze geen deo, droegen ze oude versleten kleding en wassen deed je met koud water bij een wasbak. Een beetje zoals het er nu nog steeds aan toe gaat in Arabische landen en delen van Oost-Europa.

Dreuge zei:
ik heb geen borsthaar ben ik nu geen echte man? :cry:

Als je in de gemiddelde leeftijdsklasse hier zit ben je sowieso nog geen man en dan komt dat borsthaar vanzelf wel. Maar nee, ook zonder borsthaar kan je wel een man zijn. Man zijn heeft met meer te maken dan alleen maar haar... Ik persoonlijk vind borsthaar gewoon lekker mannelijk... (smaken verschillen)

Rabbithole zei:
Nee, ik heb erover getwijfeld maar ik wilde toch niet dat DF een verplichting zou worden. :)
Gelijk heb je. Ik denk er eigenlijk net zo over maar ja, je moet mensen toch ergens mee sarren?

En hier zou dan dat knopje erg handig zijn weer.

Rabbithole zei:
We hebben volgens mij toch echt een [sarcasm] [/sarcasm] button nodig op dit forum. :P

LOL, mag ik dan wel vragen wat jouw persoonlijke beweegredenen zijn om zo'n knopje te verzoeken?

Ach, er zijn de laatste tijd flink wat gevallen geweest op dit forum waarbij mensen niet begrepen dat een opmerking sarcastisch werd bedoeld, en alles te serieus werd genomen. :D Dat levert toch wel eens vervelende situaties op.

ik ga voor kaal, met streepje, of kaal. De man kort. ik vind het praktischer en hygienischer

Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.

Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je

Junk Deluxe zei:
Ik heb het ook niet zo staan op schaamhaar , niet dat ik er vies van ben ofzo maareeee...
je kan het beetje vergelijken met een ferarri tussen een hoop struiken zetten zodat je hem maar amper kunt zien, snap je

Ik denk dat jij dan over een mini beschikt.

KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:

Jaaa wat ben jij een grapjas :p

Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:

Jaaa wat ben jij een grapjas :p

Danku. Als je zoiets post vraag je erom vind ik. :wink:

Lyst zei:
Er gaan luchtjes in zitten, t schuurt, t staat zo oostblok t wordt een smurrieboel als je met glijmiddel/massage olie/kaarsvet etc aan de gang gaat en ik haat t om haar in m'n mond te krijgen tijdens t geven van orale sex. Daarom voor mij: kaal, voor zowel man als vrouw.
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!

cropp zei:
Lyst zei:
Ik sta opzich best open voor nieuwe dingen maar No Fucking Way dat ik een vrouw bef met schaamhaar!
Dat gaat dan ook voor een man op he.

Drientje zei:
cropp zei:
Lyst zei:
Dat gaat dan ook voor een man op he.
Klopt, ik vind dat je als man jezelf ook gewoon kunt verzorgen, en als meisjes helemaal niet pijpen is dat jammer, maar geen afknapper hoor...

ik hou het bij gewoon kortgeknipt want van ontharingscrème krijg ik verschrikkelijke uitslag ( ja ook die met allerlei kalmerende/goed voor je huid middeltjes erin, blijft chemische troep) en scheren is ook geen succes omdat er door dat gebruik van crème last ben blijven houden en dus ook al reactie krijg op scheercrème, moet nu dus ook met een bikini/badpak met pijpjes gaan zwemmen omdat m.n bikinilijn er niet uitziet. optie laseren maar dat kost ook aardig wat,

Terug
Bovenaan