Schrikken als ie inslaat

Lana

Wijs gebruiker
Ik heb nu een zoontje van 3 en bij mij is het daarom al een tijd geleden dat ik gespaced heb. Ben eigenlijk altijd een speedfreakje geweest. Maar een xtctje lustte ik ook op z'n tijd wel.

Maar wat ik me nog steeds afvraag van die tijd:

Iedere keer als ik xtc nam, schrok ik me rot als de pil insloeg. Echt niet normaal. In 1 keer: KLAP, je hart gaat tekeer een gezoem in je kop alsof er een hele zwerm bijen in zit.
Eigenlijk te heftig om het goed aan te kunnen, zeker door de schrik wordt dat effect dubbel versterkt. Want dan wil je hart helemaal wel.

Als de eerste klap voorbij is, werd het altijd super lekker en gezellig. Echt de gekste dingen maakte je mee.
Maar die schrik joh.

Terwijl ik altijd hoor en lees dat mensen daar van genieten. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen zich kapot schrokken.
Dus bij deze... Zijn er meer mensen die schrikken van de inslag?

Deranged

Badass junkie
Schrikken van de inslag. :rolleyes: Dat is juist altijd een geweldig moment. Laat je niet gewoon teveel of te sterke pillen inslaan? De inslag is normaal gesproken nog niet eens zo hevig, vanaf daar begint hij op gang te komen en vergeleken met wat komen gaat stelt de inslag nooit zo heel veel voor. Tenminste, dat is hoe ik het altijd heb ervaren.

spacekonijn

Badass junkie
schrok 1 x van de inslag toen ik er 2 ( a 110mg) tegelijk nam , binnen een kwartier BAM trrr :openmouth: .....
dus misschien neem je gewoon teveel?

verder vind ik de inslag juist altijd het lekkerst namelijk

caatje

Badass junkie
ik ken dat gevoel van schrikken niet platsen. De inslag is het moment wat ik toch als het lekkerste ervaar. Het moment waar je op wacht om daarna lekker te spacen

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik ben er zelf een keer een beetje van geschrokken, de 2e keer dat ik xtc gebruikte en opeens een heel sterke pil had. Van een halfje ging ik hoor.. wist niet wat me overkwam. Door vrienden gerustgesteld en toen kon ik ervan genieten.

Nu heb ik het vaak niet eens meer dat ze zo hard inslaan, best jammer...

Deranged

Badass junkie
Het lekkerst is toch natuurlijk het hoogtepunt of toppunt van het xtc effect, oftewel de peak, de xtc die voluit gaat en het effect dat op de peak zit. Zoals ik al zei is de inslag hier niks bij, vanaf daar moet hij namelijk op gang komen. Op dat moment neem ik ook altijd de 2e in, zo kom ik een half uur later op een zeer geslaagd effect te zitten. Maar zijn er ook mensen bij wie de inslag wel meteen het volle effect is dan? Voor zover ik kan herinneren was mijn eerste keer in de gymzaal behoorlijk overdonderend, maar mijn overige ervaringen met de inslag zijn dat het nooit zo heel hevig was en altijd slechts een fractie van things to come.

Jonge jonge wat een lulverhaal weer. De inslag het lekkerste? Snap er geen reet van, ieder weldenkend mens zou toch met me eens moeten zijn dat de peak die later pas komt verreweg het allerbeste is en de reden dat we uberhaupt xtc nemen, lijkt me. Of er moeten echt mensen zijn die de inslag zo intens ervaren, bij mij is het nooit meer dan een flauw voorproefje. Maar wat ik al zei, een hoop gelul weer ik kap er nu echt eens mee. :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
ja deranged ik bedoel meer.....

eerst komt ie lichtjes en rustig op , en daarna slaat de peak ineens in zeg maar :P

caatje

Badass junkie
Dat zeg ik toch? Het moment daarna is om te spacen, maar het moment van inslag ( bij mij , warm gevoel dat met een noodvaart omhoog trekt, licht in mn hoofd, heel even totaal weg van de wereld) blijf ik toch t lekkerste vinden. Het spacegevoel ( veilig warm cocon gevoel, liefde, wazige gesprekken) is waar je het voor doet. De inslag is voor mij het startsein zeg maar

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de inslag en de piek zijn voor mij de 2mooiste momenten op xtc, de allereerste x xtc was de inslag toch wel heeeel hevig en plotseling was het daar, en er kwamen niet echt pieken ofzo, ik had het toen wel gedronken, en redelijk veel ook voor de eerste keer denk ik, 0.250mg mdma kristallen.

Deranged

Badass junkie
Het is mij ook best een aantal keer overkomen dat ik tijdens het wachten plotseling moest schijten en de inslag precies op het moment gebeurde dat ik de lading loste. Is me best een aantal keer overkomen met verschillende pillen, vreemde overeenkomst ook tussen het uitschijten van een lading een stront en het inslaan van een xtc pil. Alle keren liepen ze precies gelijk aan elkaar, ik lul echt niet btw. Vroeg me eigenlijk af of er misschien nog iemand anders was die ook bekend was met dit bizarre verschijnsel. :flushed:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Vroeg me eigenlijk af of er misschien nog iemand anders was die ook bekend was met dit bizarre verschijnsel. :flushed:

heb ik ook al eens meegemaakt, wou nog snel naar het toilet voor ie insloeg,nja precies op het moment, is wel vreemd gevoel :grin:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Het is mij ook best een aantal keer overkomen dat ik tijdens het wachten plotseling moest schijten en de inslag precies op het moment gebeurde dat ik de lading loste. Is me best een aantal keer overkomen met verschillende pillen, vreemde overeenkomst ook tussen het uitschijten van een lading een stront en het inslaan van een xtc pil. Alle keren liepen ze precies gelijk aan elkaar, ik lul echt niet btw. Vroeg me eigenlijk af of er misschien nog iemand anders was die ook bekend was met dit bizarre verschijnsel. :flushed:
hahahahahaha nee dat heb ik nooit gehad... wel een beetje dat rare tintelende gevoel in me buik... :grin:

caatje

Badass junkie
nee nooit gehad voor zover ikme kan herinneren. Wel dat ik ernstig moet poepen als ik ga slikken of heb geslikt. (net als nu dus :) )

fc

Experimenterende gebruiker
dallandra zei:
nouja schrikken..ik moet meestal wel ff gaan zitten als ie inslaat.
ik ook die inslag vind ik vreselijk na 1 h als ie begint te werken na die inslag ongeveer 10 min is het lekker genieten, maar ik haat die inslag , hartkloppingen , draaierig , etc.... heb ik ook

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik moet altijd eerst kotsen als íe in begint te slaan tegenwoordig.. heel k**, maar da's even 1 minuutje boven de wc alles eruit gooien, alleen na mijn 1e pil, en dan is't klaar... en is't lekker.

Lana

Wijs gebruiker
Bedankt voor de reacties.
Misschien was de eerste keer dat ik een pilletje nam ook niet zo'n best moment. Al meteen verkeerd begonnen.
Ik was 14 en m'n broer zei vlak voor het slapen gaan: Hier Lana, moet je dit pilletje eens nemen voor je gaat slapen. Ga je straks lekker spacen in bed, doe 'k ook altijd. Ik had toen nog alleen ervaring met speed en blowen en ik verwachtte eigenlijk een beetje een stoned-achtig effect omdat m'n broer dat zo zei.
Dus ik hop pil erin, tijdje later helemaal vergeten dat ik dat ding had ingenomen. En in slaap gevallen.
Ineens schiet ik overeind, alles trillen, zoemen, m'n hart ging tekeer, en omdat het donker was in m'n slaapkamer, zag ik niks. Waardoor ik met m'n leipe kop dacht dat ik blind geworden was.
Na een tijdje begon het wel te dagen dat het er allemaal bij hoorde en ging ik naar beneden. Daar heb ik vervolgens de rest van de nacht rondjes om de keukentafel heen gelopen en puzzels uit de kranten opgelost. En kon ik er best mee lachen, toch zeker toen ik m'n kop in de spiegel zag.
Maar dat eerste moment is me altijd bijgebleven en misschien dat ik daarom iedere pil die erna kwam nog steeds schrok... :rolleyes:

dallandra

Wijs gebruiker
ik begin voor de zekerheid altijd met een halfje,zeker als ik niet weet hoeveel erin zit.
dan slaat ie ook niet zo hard in.

nutsss

Wijs gebruiker
de inslag... heeeeeeeeeeeerlijk
helaas is dat alleen de eerste paar keer zo geweest. alle geluiden vervormen, kijken door een tunnel, heerlijk warm gevoel...

ik hoop dat het met kristallen weer terugkomt.. als ik ze ooit kan krijgen

Met pillen voel ik tegenwoordig slechts een zachte inslag, het begint zachtjes te zoemen in mn hoofd en ik krijg het koud en ga gapen... daarna komt het langzaam op en voel ik me heel lekker, heel los en heel warm qua gevoelens.

Bovenaan