Ik heb nu een zoontje van 3 en bij mij is het daarom al een tijd geleden dat ik gespaced heb. Ben eigenlijk altijd een speedfreakje geweest. Maar een xtctje lustte ik ook op z'n tijd wel.
Maar wat ik me nog steeds afvraag van die tijd:
Iedere keer als ik xtc nam, schrok ik me rot als de pil insloeg. Echt niet normaal. In 1 keer: KLAP, je hart gaat tekeer een gezoem in je kop alsof er een hele zwerm bijen in zit.
Eigenlijk te heftig om het goed aan te kunnen, zeker door de schrik wordt dat effect dubbel versterkt. Want dan wil je hart helemaal wel.
Als de eerste klap voorbij is, werd het altijd super lekker en gezellig. Echt de gekste dingen maakte je mee.
Maar die schrik joh.
Terwijl ik altijd hoor en lees dat mensen daar van genieten. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen zich kapot schrokken.
Dus bij deze... Zijn er meer mensen die schrikken van de inslag?
Maar wat ik me nog steeds afvraag van die tijd:
Iedere keer als ik xtc nam, schrok ik me rot als de pil insloeg. Echt niet normaal. In 1 keer: KLAP, je hart gaat tekeer een gezoem in je kop alsof er een hele zwerm bijen in zit.
Eigenlijk te heftig om het goed aan te kunnen, zeker door de schrik wordt dat effect dubbel versterkt. Want dan wil je hart helemaal wel.
Als de eerste klap voorbij is, werd het altijd super lekker en gezellig. Echt de gekste dingen maakte je mee.
Maar die schrik joh.
Terwijl ik altijd hoor en lees dat mensen daar van genieten. Ik heb nog nooit gehoord dat mensen zich kapot schrokken.
Dus bij deze... Zijn er meer mensen die schrikken van de inslag?
Dat is juist altijd een geweldig moment. Laat je niet gewoon teveel of te sterke pillen inslaan? De inslag is normaal gesproken nog niet eens zo hevig, vanaf daar begint hij op gang te komen en vergeleken met wat komen gaat stelt de inslag nooit zo heel veel voor. Tenminste, dat is hoe ik het altijd heb ervaren.