Seks/intimiteit en ketamine

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vraag me een beetje af, gaat dit samen? Want ik heb echt zo'n idee dat een drug die zo erg verdooft en je tegelijkertijd loskoppelt van je emoties (ik bedoel, seks is vooral een emotionele en lichamelijke gebeurtenis) het niet al te veel goed doet, heb ik hier gelijk in?

Ik wou binnenkort een keer ket doen met m'n vriendin, maar ik ben een beetje bang dat dat heel erg awkward zou kunnen uitpakken, en daar zit ik niet zo op te wachten. Iemand?

W.F.L.

Badass junkie
Ket kan ook gewoon heel chill vallen, dat hangt een beetje van de setting af. Als het gewoon jij en je vriendin zijn zou ik niet echt schrik hebben dat het awkward uitpakt eigenlijk :P Tenzij je je niet op je gemak voelt ofzo maar dat kan ik me moeilijk voorstellen :grin:

Maar denk dat de combi ketamine en gevoelens overal het algemeen niet echt goed samengaan. :P Sex en keta lijkt me ook niet echt wat, laatste waar ik aan denk als ik keta op heb is sex eigenlijk. Als je dan toch intimiteit wil kan je beter MDMA nemen ofzo denk ik :grin:

Drientje

DF-koning
Een beste relatie heb je dan dat je je nu al zorgen maakt over de awkwardness als je drugs gebruikt hebt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Een beste relatie heb je dan dat je je nu al zorgen maakt over de awkwardness als je drugs gebruikt hebt.

Ja, inderdaad. :)

OT: Het lijkt mij het proberen waard, ook al lijkt het geen logische combinatie. Ik zou wel de dosis laag houden als ik jou was. Dus niet gaan k-holen. :grin:

Helaas heb ik het nog niet uitgeprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het zeker doen. :) Als het niet voor geile seks zorgt, dan zorgt het wel voor geweldig grappige momenten denk ik. Beide goed. :sunglasses:

Aalpoepert

Badass junkie
Moet het dan perse op sex uitlopen? Denk jij alleen maar aan sex overal bij? Kan je dan niet gewoon een keer drugs gebruiken zonder gelijk te moeten neuken?

Ik denk dat het heel erg van de dosis afhangt.

Drientje

DF-koning
Ik denk dat het zelfs met een kleine dosis niet gaat lukken.

Stijfheid is ver te zoeken na een klein beetje keta.

Aalpoepert

Badass junkie
Drientje zei:
Ik denk dat het zelfs met een kleine dosis niet gaat lukken.

Stijfheid is ver te zoeken na een klein beetje keta.
:flushed: wel hoor, bij mij wel in ieder geval.
Maar bij een heel grote dosis is het niet nodig, dan ben ik veel te druk bezig met wollig zijn om aan mijn kleine Aalpoepertje te denken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Als het niet voor geile seks zorgt, dan zorgt het wel voor geweldig grappige momenten denk ik. Beide goed. :sunglasses:
Hahahaha.

"Hey, is dat jou hand of de mijne?"

I like it!

Haha. :grin:

Ik denk dat het enorm fijn is, als je van het bovenstaande houdt.

Dat zou eigenlijk ook de reden voor mij zijn om het eens te proberen. Ik zou me ziek lachen denk ik. :sunglasses:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik snap de vraag van de topic eigenlijk niet.. Ik kom steeds maar uit op een sexbeluste AT.

Wat als het niet gaat, sex op keta? Ga je het dan niet met haar samen gebruiken?

Angramar Temenos

Badass junkie
Nee, het punt is vooral, ik heb pas een maandje met der ofzo en ik denk dat ik enorm voor lul (ha, ha) zou staan als het heel awkward zou lopen. Ik kan niet zo geweldig tegen awkward.

Oom Klaas

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Nee, het punt is vooral, ik heb pas een maandje met der ofzo en ik denk dat ik enorm voor lul (ha, ha) zou staan als het heel awkward zou lopen. Ik kan niet zo geweldig tegen awkward.

Irritante Engelse woorden.

Maar waarom zou je ook na pas een maand wat te hebben proberen seks op keta te hebben als je denkt dat het niet goed gaat uitpakken :confused:

Dreuge

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Irritante Engelse woorden.

Maar waarom zou je ook na pas een maand wat te hebben proberen seks op keta te hebben als je denkt dat het niet goed gaat uitpakken :confused:

hahaha :tearsofjoy: waarom zou je met een duikbrilletje op je kop over straat gaan? :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Vergeet je je lol broek humorpantalon niet?

Aalpoepert

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Laat het ook maar, ik dacht er een beetje serieus op gereageerd zou worden - heb DF weer eens overschat :wave:. Kleine kindertjes :tearsofjoy:
W.F.L. zei:
Ket kan ook gewoon heel chill vallen, dat hangt een beetje van de setting af. Als het gewoon jij en je vriendin zijn zou ik niet echt schrik hebben dat het awkward uitpakt eigenlijk :P Tenzij je je niet op je gemak voelt ofzo maar dat kan ik me moeilijk voorstellen :grin:

Maar denk dat de combi ketamine en gevoelens overal het algemeen niet echt goed samengaan. :P Sex en keta lijkt me ook niet echt wat, laatste waar ik aan denk als ik keta op heb is sex eigenlijk. Als je dan toch intimiteit wil kan je beter MDMA nemen ofzo denk ik :grin:
Sublimo zei:
Het lijkt mij het proberen waard, ook al lijkt het geen logische combinatie. Ik zou wel de dosis laag houden als ik jou was. Dus niet gaan k-holen. :grin:

Helaas heb ik het nog niet uitgeprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het zeker doen. :) Als het niet voor geile seks zorgt, dan zorgt het wel voor geweldig grappige momenten denk ik. Beide goed. :sunglasses:
Aalpoepert zei:
Ik denk dat het heel erg van de dosis afhangt.

Nou zeg wat een kutforum dat ze niet eens normaal serieus kunnen reageren op jou posts.

W.F.L.

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Hoe wil je dat doen met de motoriek van een robot?

Volgens mij moet je dit gewoon niet willen.

En deze.

Ik vraag me trouwens ook nog steeds af wat er in hemelsnaam "awkward" (hoe zeg je dat eigenlijk in het Nederlands? :grin:) aan zou kunnen zijn. Je bent wel vrij onzeker hé? Nogmaals, neem toch gewoon MDMA ofzo, dan voel je je iig wel op je gemak. Hoop ik voor jou, anders is dit zowiezo gedoemd om te falen ja :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Haha, ik vind het wel mooi om in een topic over Angramar over mij te gaan lullen, dat zou hij ook doen.. :grin: Is het W.F.L.-bashing time ja? :P

Maar goed, iedereen die mij wilt ontmoeten mag mijn nummer hebben hoor. :P Dan kom ik naar jou toe, en kunnen we gezellig samen stil zijn :grin:

Exceptional Insight zei:
+ Grote mond op internet

Haha, als jij het al zegt is het wel ernstig inderdaad :P

Exceptional Insight zei:
+ Affiniteit met coke

Busted! :flushed:

Maar ik wil toch even benadrukken dat ik niet altijd stil ben? Toen Cropp mij ontmoet had was ik al lang op speed, en dan word ik zowiezo nog introverter dan ik al ben.. en Drientje.. Scares the fuck out of me :openmouth:

tomz0r

Badass junkie
Als je je duikbrilhelm op zet dan wordt ze zo geil dat ze het niet merkt als je een paar slippertjes maakt hoor. Gewoon doen. :sunglasses:

W.F.L.

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Ik vind er weinig denigrerends aan. Shit happens.
Ver-slaaf-d. Tot slaaf gemaakt. Slaaf van een beetje poeder. Ik zou me heel klein voelen.

Tsja, ik ben 1.70m, dan is dat normaal om je klein te voelen. Maar goed, ik voel me eigenlijk enkel kansloos :P Maar het is m'n eigen schuld, toch?

Bovenaan