Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ellesdee zei:omg erg ongemakkelijke situatie :P
Mephisto zei:Ellesdee zei:omg erg ongemakkelijke situatie :P
hoe zit het eigelijk bij jou? :P
[SF] Safiertje zei:Ik kan prima seks hebben zonder verliefd te zijn, maar vind seks wel veel mooier als ik ook van diegen hou![]()
jcutter zei:Seks met liefde gaat erg lekker diep.
Emotioneel gezien dan.
Je zit wat met je lichaam over elkaar heen te wrijven en zo.
Geef mij maar sex met liefde.
Sinds ik dat heb gehad, vind ik sex met een kutwijf niks aan.
Ik voel me dan zo bekeken gezien ik me dan net een aap voel die neukt voor het leven in het dierentuin vol met lachende huismoeders die toekijken en stiekem erg jaloers zijn.
Imo: Als je verzot bent op psychedelica, dan is sex in een wolk vol met liefde: Het einde!
vind ik ook. ik heb er geen probleem mee om iemand op te scharrelen, maar in een relatie is dit gwn beter. je kent mekaars verlangens ofzo beter danTouk zei:Seks zonder liefde kan inderdaad, maar als je seks hebt met iemand die je lief hebt, is dit vaak intenser, juist omdat er sprake is van een zogenaamde chemische reactie tussen twee, of meer mensen...
Merijn zei:Hieruit blijkt maar weer dat drugsgebruikers ook sex leuk vinden, kunnen we ook een poll doen waarin we kijken in hoeverre de mensen die sex aan liefde koppelen bepaalde soorten drugsgebruikers zijn?
Daar kunnen we echt nog eens wat leren!
Drientje zei:Sex en drugs is ulitiem genot!!! LSD schijnt heel bijzonder te zijn... Nu nog een geschikte kandidaat!!!
aliblabla zei:Drientje zei:Sex en drugs is ulitiem genot!!! LSD schijnt heel bijzonder te zijn... Nu nog een geschikte kandidaat!!!
en wat zijn de eisen?![]()
Drientje zei:aliblabla zei:Drientje zei:Sex en drugs is ulitiem genot!!! LSD schijnt heel bijzonder te zijn... Nu nog een geschikte kandidaat!!!
en wat zijn de eisen?![]()
Verplichte tripper, piercings hebbende, dreads of kaal, lang, mager, goed kunnen poi-en en compleet gestoord en houdt van GOA en stevige dames die in VW's rondrijden...
WEl erg specifiek he?
X