sexfilmpje van jezelf

KingDavidTripleHarp.jpg

Yep, die daar in het midden blijft gevoelig!

Exceptional Insight zei:
Aww kijk eens, twee vriendjes en ze mogen laat opblijven van mama. Are you special little buddies?

southpark-1207SuperFunTime-1_1208899218.jpg

Degene die het het hardste roept... Maar om antwoord te geven op je vraag: nee, Sjeikh is niet een vriendje van mij, ik ken hem van een ander forum en ik kan die achterlijke moslim lul niet uitstaan. Altijd maar achterlijke opmerkingen en zo. Maar goed, daar kom je van zelf wel achter...

Exceptional Insight zei:
Aww kijk eens, twee vriendjes en ze mogen laat opblijven van mama. Are you special little buddies?

southpark-1207SuperFunTime-1_1208899218.jpg

Bedenk me trouwens dat dit geen goed gedrag is voor een modder-eter, is dit hoe je het juiste voorbeeld geeft, want ik heb geen problemen om me aan jouw gedrag aan te passen, maar of het er gezelliger op wordt valt te betwijfelen...

sarcasm zei:
[...]Maar goed, daar kom je van zelf wel achter...
Dat zijn we al hoor, er is niet veel meer voor nodig om die baard te knippen.

images

"If any of you so much as pass gas in my direction and upset my delicate nasal passages,
your testicles will become my private property."

wat ben jij een koekwous zeg voor een modje? Voel jij je machtig nu je een beetje macht heb gekregen op een forum over drugs en sex..

Mashallah!

Je ma zou trots op je geweest zijn... zucht

En @ sarcasm... Try me :rock: once again...

Marla Singer zei:
Ik geef geen links weg hoor, dan is voor mij die ene spanning waar we het juist om doen, direct weg! :P
zo van``ik sta met mijn poes op het net maar niemand vindt het?``

het rijmt wel :D

Terug
Bovenaan