Als het slechts incidenteel voorkomt, zou ik me niet te druk maken hierover. Bepaalde stimulerende drugs (zoals coke en speed), kunnen er o.a ook voor zorgen dat je obsessief met seks bezig bent. Wanneer je dit als storend ervaart, moet je deze drugs gewoon links laten liggen vind ik.
(De ene persoon is hier overigens gevoeliger voor dan de ander. Er zijn ook mensen die altijd juist totaal het tegenovergestelde ervaren, als ze onder invloed zijn. Bij weer andere personen wisselt het heel sterk en hangt het gewoon af van hun gemoedstoestand en/of setting. Als je dit echter altijd ervaart tijdens gebruik - en je behoefte wordt niet echt vervuld/beantwoord - dan lijkt het me wel heel frustrerend trouwens!!)
Als je dit echter ook voortdurend ervaart tijdens je gewone, dagelijkse leven en je wordt hierdoor ook nog eens (ernstig) beperkt in je normale functioneren, dan is het misschien tijd om toch eens kritisch naar jezelf te gaan kijken. Het is geen onbespreekbaar fenomeen (meer) en het wordt tegenwoordig dan ook steeds meer als een serieuze stoornis gezien. Je kunt er zelfs speciaal voor in therapie!