sexverslaving

Judas

Wijs gebruiker
Wie wordt er nog meer op al dan niet aangename wijze geteisterd door een onafgebroken stroom obsessieve seksuele gedachten en de dwangmatige handelingen die daar gepaard mee gaan?

Hoe zorg je dat het niet compleet uit de hand loopt?

acidboy

Badass junkie
Denk dat dat al aan de orde is gezien de 'dwangmatige handelingen die met de obsessieve gedachten gepaard gaan'.

En als dat excessieve vormen aanneemt.. gut, ik zou het niet weten. Andere dingen gaan doen die je afleiden, zoals bij elke verslaving :)

Mindgamer

Badass junkie
Hoeren en sletten neuken. Dat is mijn hobby, tot ik een normaal meisje gevonden heb, maar dat gaat nogal moeilijk. Tja, liefde is zóóó prachtig mooi :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mijn advies: jezelf dwingen om minder te masturberen.

Seks hebben/klaarkomen verhoogt op den duur je libido toch alleenmaar, vooral als er een patroon in zit zoals bijv. dagelijks masturberen (of meerdere keren per dag).
Macht der gewoonte, dat sowieso.
Maar daarnaast: als je bijv. dagelijks masturbeert en je wacht 1 dag dan zal automatisch het verlangen tot een orgasme op komen zetten.
Als je langere tussenpozen hebt tussen je orgasmes, dan zul je er (hoogstwaarschijnlijk en uitgezonderd uitzonderingen) minder snel weer behoefte aan hebben. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het slechts incidenteel voorkomt, zou ik me niet te druk maken hierover. Bepaalde stimulerende drugs (zoals coke en speed), kunnen er o.a ook voor zorgen dat je obsessief met seks bezig bent. Wanneer je dit als storend ervaart, moet je deze drugs gewoon links laten liggen vind ik.

(De ene persoon is hier overigens gevoeliger voor dan de ander. Er zijn ook mensen die altijd juist totaal het tegenovergestelde ervaren, als ze onder invloed zijn. Bij weer andere personen wisselt het heel sterk en hangt het gewoon af van hun gemoedstoestand en/of setting. Als je dit echter altijd ervaart tijdens gebruik - en je behoefte wordt niet echt vervuld/beantwoord - dan lijkt het me wel heel frustrerend trouwens!!)

Als je dit echter ook voortdurend ervaart tijdens je gewone, dagelijkse leven en je wordt hierdoor ook nog eens (ernstig) beperkt in je normale functioneren, dan is het misschien tijd om toch eens kritisch naar jezelf te gaan kijken. Het is geen onbespreekbaar fenomeen (meer) en het wordt tegenwoordig dan ook steeds meer als een serieuze stoornis gezien. Je kunt er zelfs speciaal voor in therapie!

Drientje

DF-koning
Arme yeti!

Mindgamer

Badass junkie
loadrunner zei:
De meest natuurlijke manier om je dopamine, serotonine en adrenaline hoog te houden.
Dat ligt eraan hoor.
Je geld uitgeven voor seksueel genot, levert maar bizar weinig dopamine, serotonine en adrenaline op :wink:

Mindgamer

Badass junkie
Hahaha, jezus.
Probeer je via het forum hulp te zoeken of zo, haha.
Geweldig,,,wat een lekkere bil heeft dat wijf zeg,,de tering..
En jij woont in Amsterdam he...
Daar heb je echt heel veel lekkere hoeren wonen :hearteyes:
Wat zou ik daar graag willen wonen..

Judas

Wijs gebruiker
Kom een keer langs, dan gaan we samen op vrouwenjacht, kan wel wat hulp gebruiken want de verdoving werkt niet altijd even goed.

Mindgamer

Badass junkie
Lijkt mij gezellig, maar energie steken in iets onzekers vind ik maar waardeloos. Werp liever een 50je binnen een bordeel. Schaam me er niet voor.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd gedacht dat je gek was yeti, en dat blijkt maar weer man.
Je hebt vaak constructieve posts en je afkickverhaal is indrukwekkend. Maar wtf gast, vrouwen stalken.. beetje foto's lopen maken..
Das nie juist!

Soma

Bewuste gebruiker
Sja, er zijn nu eenmaal mensen die daar op kicken. Maar je gaat toch niet echt vrouwen gaan ontvoeren, stalken of verkrachten he?

Judas

Wijs gebruiker
Nee Soma, het was maar een puberaal geintje. Ik ben fel gekant tegen geweld, dwang, macht en aanverwante rottigheid. De 18e eeuwse Franse filosoof Pascal schreef: 'Enkel via de liefde kan men de waarheid betreden' , en dat is mijn levensmotto. Sorry dat ik je bezorgd gemaakt heb. Die foto's zijn in scene gezet, het zijn videostills uit een videoclip die ik voor een rockbandje aan het maken ben.
Het klopt dat ik een oversexte gek ben Mirrorball, maar liever levend gek dan dood normaal :wink:

Mindgamer

Badass junkie
Toevallig, zodra ik over Pascal las en zijn citaat op een bladzijde zag staan, wist ik dat dit mijn levensmotto ging worden en het is dus ook mijn levensmotto geworden.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Vreemd, hoe meer ik drugs ging gebruiken hoe minder zin ik had nog in seks.
Nu (met afkicken) is het andersom en kan ik seks geen dag meer uit men gedachte laten.. soms tot erge irritatie aan toe XD
:grin: :flushed:

Mindgamer

Badass junkie
SneeuwWitje zei:
Vreemd, hoe meer ik drugs ging gebruiken hoe minder zin ik had nog in seks.
Nu (met afkicken) is het andersom en kan ik seks geen dag meer uit men gedachte laten.. soms tot erge irritatie aan toe XD
:grin: :flushed:
Dat had ik dus ook.
Toen ik nog veel drugs gebruikte, kon ik ook veel beter tegen alleen zijn, nu kan ik daar steeds minder goed tegen :(

Drientje

DF-koning
Raar bij mij is het juist andersom. Als ik drugs gebruikt heb wil ik niet alleen zijn maar nu ik al een hele tijd niets op heb vind ik alleen zijn best wel relaxed. Er mag alleen af en toe best een leuk mans/vrouws persoon aankloppen om wat dierlijke instincten te temmen.

Bovenaan