Smoren+stijve krijgen

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind het een beetje vreemd als het rookwarenlexicon verwisselbaar wordt met een sexueel lexicon. Peuken zijn fags, shaggen is neuken, a shag is een batspartij, blowen pijpen, wat..

Irezz

Bewuste gebruiker
Belgen zijn vaak gewoon extreme chauvenisten die ervan uitgaan dat men hen wel zal verstaan.
Of, andere mogelijkheid: ze dénken dat Nederland ook vlaams is.
topicstarter: ongeveer de helft, misschien meer, van alle vlaamse woorden die wij dagelijks gebruiken, zijn veel nederlanders compleet onbekend. En ik ben ervan overtuigd dat Nederlanders ook voor ons onverstaanbare woorden kunnen ertussen gooien, of het allesinds moeilijker maken om te verstaan. Maar heb je er al ééntje dat zien doen? about 85% van de Vlamingen around 'tho... spellingsfouten kunnen erdoor weetje, sommige mensen hebben daar nu eenmaal problemen mij, of zijn doped. Verstaanbaar. Maar Vlaams dialect op een Nederlands forum vind ik persoonlijk te ver gaan.

En niet dat ik veel geef om image, maar de Belgenmoppen maken duidelijk weer hun opmars! Je snapt wel wat ik bedoel.

Vroeger betekende "smoren" gewoon roken (sigaretten), de vorige generaties gebruiken het nog zo, maar na verloop van tijd is het bij de jeugd blowen beginnen te betekenen.
persies is gewoon dialect voor precies.

Het trieste is tho, dat het niet eens verstaanbaar is voor heel Vlaanderen. Van Gent tot Brussel, misschien Antwerpen, sure, ze kennen het woord. Daarbuiten moeten ze ook maar raden tho.

ja, ik mag dit allemaal zeggen. ik ben namelijk belg. :wink:
Ik hoop dat duidelijk is dat ik dit alleen maar vind en hopelijk niemand zich geviseerd voelt ^^

Doe ke gewuun een efforeken!
~Wim Opbrouck, In De Gloria :wink:

ontopic: Harder Better Faster Stronger.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik denk dat je gewoon te lui bent om te neuken, om je er echt voor in te spannen. Dat komt weer door het blowen. (Of smoren, wat je wil)

Maar wat is nu je doel van dit topic? Wil je een oplossing? Niet blowen of wappen dus.
(Wappe is wippe met een slappe)

Drientje

DF-koning
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Wat is persies minder hard?

Perzië bestaat toch niet meer?

Het tegenwoordig Iran.. :)
No way.

Drientje

DF-koning
Ook niet.
Mis.
Fout.

Het oude Perzië is nu Iran. Hoewel volgens sommige bronnen het nog veel groter was.

Overigens heb ik geen ervaring met blowen en een stijve, ik krijg nooit een stijve.

Bestaat er een vrouwelijk equivalent van een stijve? Misschien een wijde....

Manonnie

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ja zoiets, dat kan ook bij vrouwen toch :P Wiet is vaatverwijdend, dus eh.. :grin:
Nou het spijt me maar als jouw vriendin een kut als een vat (of vaat) heeft, heb ik toch een beetje medelijden met je :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Ik vind het een mooie. Een wijde krijgen.

Ik ook, eigenlijk. Haha! :grin:

Waar is Mindgamer trouwens, die had hier zo'n plaatje kunnen posten van een kut met een clitoris ter grootte van een kinderlul.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Gelukkig kan ik onder elke omstandigheid of status een stijve krijgen. Zeker als er een dame op je wacht.. :sunglasses: Alleen soms moet je Hem wat extra aandacht geven of wat meer geduld hebben.

:wave:

Bovenaan