een ploffie is super lekker om je avond mee af te sluiten(geloof me als je t goed doet is t gevoel vele male lekkerder dan een jointje........mijn mening he :P )
alleen hiero ff de juiste manier om t te doen,je moet t niet aan een natte sigaret plakken das pure verspilling...
stap 1...men neme een marlboro
draai t filter eruit,pluis er een beetje van weg 1 derde ongeveer en frummel de rest weer terug...
stap 2.....draai voorzichtig de sigaret tussen je duim en wijsvinger heen en weer van beneden naar boven en laat ongeveer de helft van de tabak eruitvallen op een cd hoesje,de resterende tabbak ff losjes opschudden in de huls zelf
stap 3.......een flinke lijn leggen en met je mond opzuigen in de half lege sigaret goed opschudden en weer vullen met de tabbak die je op je cd hoesje hebt liggen
stap 4......als alles weer op zijn plaats zit lik je ff kort aan de sigaret zodat deze licht vochtig(niet teveel likken anders valt de hele bups er weer uit)word,op die manier brand hij minder snel....
aansteken en heel erg genieten maar
houd er wel rekening mee dat t verschrikkelijk stinkt,tot t extreme....
maar geloof een ouwe rot,t is zo de moeite waard(als je t goed doet)
duur grapje is t wel,want helaas is t waar dat t meeste verbrand voordat t je longen bereikt....ik doe er dus altijd (deed

)flink veel in
sucses met t ultieme lekkerre gevoel van je avond afsluiten