Snuiven of bommetjes?

michael1992

Experimenterende gebruiker
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Bommetjes zijn net zo snel als snuiven bij mij (motoriek is ook niet 100%)
Maar mischien voor de eerste keer kun je proberen het te snuiven, kijken of het bevalt, zoniet, doneren is een mogelijkheid. :smoke:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
eerst gewoon paar lijntjes snuiven,
en na een tijdje gewoon ook bommetje erin mikken(slikken te verstaan)

kaasbaas

Badass junkie
Het maakt geen bal uit of je snuift, slikt of het in je poeperd stopt kwa verslaving en tolerantie. Snuiven komt wel wat sneller aan dan slikken, maar dan moet je neus natuurlijk niet dicht zitten met snot.

Begin gewoon rustig, ik weet niet of je 't alleen gaat proberen of met vrienden? Maar begint gewoon met de helft of 3 kwart van wat de ervaren gebruikers nemen en neem na een half uur meer als je dat wilt. Dan komt 't wel goed, het ligt er natuurlijk ook aan hoe zuiver je speed is.

Bedenk wel, een pep junk met tolerantie moet wat meer snuiven dan de mensen die af en toe een snuifje doen.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik zou de eerste (paar) keer gewoon snuiven, even kijken hoe alles is en daarna experimenteren met bommetjes.

Birdo

Hm ik vind bommen op een of andere manier lekkerder qua werking, maar dat zit waarschijnlijk in mn hoofd =). Denk dat de rustigere comeup me gewoon beter valt, en het ontbreken van de drip in m'n keel haha.

°Thomas°

Ik zou snuiven als je nog geen ervaring hebt met pep.
is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij:tongueout:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil,maar naar mijn goesting is het echt om te :kots:

kaasbaas

Badass junkie
°Thomas° zei:
is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij:tongueout:

Als je pep nog een beetje nat is dan snij je gewoon je lijntje lekker rustig zodat de vieze stoffen die voor de smaak en dat brandende gevoel zorgen kunnen vervliegen.

Bietje snijden, kwartiertje laten liggen, wat meer snijden, 5 á 10 min laten leggen, laatste snij gedoe doen en snuiven maar. Scheelt al een hoop kwa smaak.

Reden waarom je 't vaker snijd is omdat natte pep niet te snijden is.. en ik hou wel echt van poederpep, leuke bezigheid dat snijden :rock:.

clockcable

Bewuste gebruiker
Lekker hakken en rondschuiven met die berg pep op de spiegel. Dat is inderdaad echt een leuke bezigheid.

seth

Gast
snuiven, bommetjes zijn moeilijker in te schatten (als je geen weegschaal hebt). Snuiven kun je hele kleine lijnen maken, en nemen zoals je nodig hebt.

Immo

Badass junkie
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten

Ik vindt de werking van nasaal, oraal en rectaal toch wel een beetje verschillen hoor. Het is en blijft amfetamine, maar de opkom en het effect daarna hebben een andere intensiteit ofzo, weet het juiste woord er niet echt voor. :)

knolselderij

Wijs gebruiker
Immo zei:
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.

maar het gevoel in je neus blijft natuurlijk wel weer egt lekker

Flameon

Badass junkie
Sublimo zei:
Flameon zei:
Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten

Ik vindt de werking van nasaal, oraal en rectaal toch wel een beetje verschillen hoor. Het is en blijft amfetamine, maar de opkom en het effect daarna hebben een andere intensiteit ofzo, weet het juiste woord er niet echt voor. :)

De inslag is anders toch? Of echt totaal anders?

Drientje

DF-koning
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.

seth

Gast
Drientje zei:
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.

nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen

alex0303

bommetjes ik vind het gewoon makkelijker in te nemen, maar is kut te doseren :( maar naar enige tijd snap je het wel en gooi je er precies genoeg in net als de keren er voor

soms is een lijn ook gewoon lekker!!, en als je geen zin heb om een bommetje te maken xD
en als je begin met een lijn heb je meestal wel zin om een bommetje te maken en je kamer op te ruimen wat ik trouwens vaak doe als ik pep op heb xD

Birdo

seth zei:
Drientje zei:

nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen

:openmouth: idd, is er zo'n groot verschil tussen bommen en pluggen..?

Antondebeuker

KoxBox zei:
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.

Dan maar een mietje, kan er niet mee zitten. :smoke:

Zelf vind ik bommetjes veel relaxter werken, maar dat verschilt enorm van persoon tot persoon heb ik wel gemerkt.
Gewoon allebei proberen en zie maar wat het prettigste werkt.

Chris Pontius

Badass junkie
Carlitos zei:

Jij dropt:

richie87

Belezen gebruiker
michael1992 zei:
Ik wil binnenkort voor het eerst speed gaan proberen. Maar wat kan ik nu het beste doen? Snuiven of bommetjes maken? Een beetje snuiven om het uit te proberen kan misschien geen kwaad. Maar misschien blijf ik dan bij snuiven omdat het zo makkelijk is en zo snel werkt. En dat is niet echt de bedoeling. En heb ooit eens horen zeggen dat snuiven sneller kan leiden tot verslaving. Maar bommetjes zijn dan weer moeilijk te doseren. (Heb geen weegschaal ofzo)

Wat zouden jullie doen?

Als je nu al bang bent voor een verslaving zou ik er niet aan beginnen boy... sowieso de hoeveelheid in de gaten houden... eerste keer dat ik snoof heb ik gelijk 4/5 gram weg gewerkt,trust me it was like dying the next days!!!

Bovenaan