speed gebruikers zijn eng

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha

Klaara

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha
ja ik ook! en niet eens omdat ik het geweldig naar mn zin gehad heb (zoals teknozem zei) maar omdat ik bleef hangen in een spelletje met het niveau van bubbleshooter!! en dat 8 uur lang non-stop.. pff gelukkig heb ik een hele soepele rug die zich aanpast aan m'n laptop :P eigen schuld, zeer oog....
:wink:

knolselderij

Wijs gebruiker
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pbwebmaster zei:
Marla Singer zei:
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P

Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.

Van de slapeloze nachten kreeg ik flinke wallen op den duur, maar ook toen vond niemand mij eng er uit zien. :wink:

W.F.L.

Badass junkie
knolselderij zei:
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me

Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh.. :tearsofjoy: Had wel slecht geslapen die week.

knolselderij

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
knolselderij zei:

Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh.. :tearsofjoy: Had wel slecht geslapen die week.

als mensen zeggen dat je al beter uitziet als de vorige week ben je niet goed bezig.

maajja ik wie ben ik om de moraal ridder uit te hangen (ik hoop dat WFL me wel nog aardig vind)
ik wou alleen zeggen dat je van mdma of pillen veel erger uit ziet

SperSIZEboon

Badass junkie
W.F.L. zei:
knolselderij zei:

hehehe dat hoor ik soms ook wel eens :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
knolselderij zei:

Misschien was die anderepersoon ook al aardig doorgesnoven? :rock:

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Ik denk eigenlijk niet dat mensen er echt overdreven anders uit gaan zien als ze
alleen speed op hebben, behalve misschien de eerste keer.
Heb wel vaak het gevoel dat m'n huid anders begint aan te voelen als ik gesnoven heb,
misschien wordt die net iets vettiger ofzo in verband met de zweetklieren ?

Als iemand al meerdere nachten wakker is onder speed is dat natuurlijk wel te zien.

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
toevoeging:
en eerlijk gezegd denk ik dat je pupillen ook maar lichtelijk van grootte veranderen.
Misschien zelf zo weinig dat het zelfs niet opvalt

westergas

Belezen gebruiker
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....

Mike

Bewuste gebruiker
westergas zei:
Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.

En coke dan? Is dat niet slecht voor je? :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
westergas zei:

Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.

Elohtibbar

Badass junkie
westergas zei:

Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je? Alles valt met mate te gebruiken hè. Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na). En waarom zou het troep zijn als je de schadelijke gevolgen teniet kan doen door wat moeite te nemen, gewoon te eten, vitamientjes te nemen, niet te lang doorhalen, niet teveel gebruiken, wisselende methodes van inname hanteert en het zulke fantastische nachten oplevert? :hearteyes:

Exceptional Insight zei:
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.

Juist, jij gebruikt toch ook speed omdat je geen coke kan betalen met die krantenwijk van je?

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Walldac zei:
Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.

Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
zal er ook wel aanligge aan de hoeveelheid dat je naar binnenwerkt :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Sowieso zijn mdma-gebruikers veel opvallender. Over het algemeen krijgen de meeste mensen grotere pupillen en ergere klapperkaken van mdma dan van speed.

westergas

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
westergas zei:
Rabbithole zei:
Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Mentale en fysieke breakdown.

Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )

Drientje

DF-koning
Tripper zei:
Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Bij jou kunnen uppers toch geen goed doen dus alles wat jij zegt is uit het verband gerukt.

Elohtibbar

Badass junkie
westergas zei:
Rabbithole zei:
Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart. :rolleyes: Overdrijven is écht een kunst!

Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.

Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng :mrgreen: )

Dan moet je het aangeven dat je het hebt over mensen die extreem veel gebruiken. Je zei dat speed sowieso troep is, en dat je mensen niet begrijpt die het nog steeds nemen. Waar ik dus op reageerde dat normaal gebruik prima mogelijk is, alles met mate. Als we zo gaan beredeneren is vitamine B ook troep, want dat is ook slecht voor je als je er veel van binnen krijgt.

Beanhead

Badass junkie
Speedgebruikers eng.

Over het algemeen als je een klein lijntje speed snuift zit je vol met zelfvertrouwen, wil je graag praten met mensen en zie je (als je net begint) er zelfs gezonder en mooier uit imo, waarom ik dat zeg is omdat ik wel wat mensen pep heb zien snuiven terwijl ik zelf nuchter was (thuissituatie dan) en dat ze echt ineens kleurtje in hun gezicht kregen en een glimlach vertoonden.

Als je natuurlijk heel de nacht doortrekt superveel speed snuift knetterhard danst en nog wat bier en andere drugs er bij gooit.

Ja dan is het wel mogelijk dat iemand "eng" is...

BLABLA WIJ ZIJN ENGE MENSE :tearsofjoy:

Bovenaan