Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Exceptional Insight zei:Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
ja ik ook! en niet eens omdat ik het geweldig naar mn zin gehad heb (zoals teknozem zei) maar omdat ik bleef hangen in een spelletje met het niveau van bubbleshooter!! en dat 8 uur lang non-stop.. pff gelukkig heb ik een hele soepele rug die zich aanpast aan m'n laptop :P eigen schuld, zeer oog....Dr Gonzo zei:als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha
pbwebmaster zei:Marla Singer zei:Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.
knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
W.F.L. zei:knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh..Had wel slecht geslapen die week.
hehehe dat hoor ik soms ook wel eensW.F.L. zei:knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh..Had wel slecht geslapen die week.
W.F.L. zei:knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me

westergas zei:Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.
Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal....
Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.westergas zei:Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.
westergas zei:Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet.
Exceptional Insight zei:Haha. Amphetamine; A poor man's cocaine.
Chris Pontius zei:
zal er ook wel aanligge aan de hoeveelheid dat je naar binnenwerktWalldac zei:Ik gebruik vrij vaak speed, maar je ziet het niet zo erg aan mij.
Geen grote ogen of knarsende tanden.
Dat verschilt van persoon tot persoon denk ik.
Maar ik denk dat de meeste mensen op dat feest eerder een pilletje naar binnen hadden.
Mentale en fysieke breakdown.Rabbithole zei:Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Rabbithole zei:Het doet niets met je, mits je goed voor jezelf zorgt (voor, tijdens en na).
westergas zei:Mentale en fysieke breakdown.Rabbithole zei:Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Overdrijven is écht een kunst!Rabbithole zei:westergas zei:Mentale en fysieke breakdown.Rabbithole zei:Vertel dan eens jongen; wat doet het dan met je?
Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart.Overdrijven is écht een kunst!
)Ik merk anders geen nadelen de dagen erna. Wat doe ik verkeerd?Beanhead zei:Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.
'Tmaakt je kapot.
Bij jou kunnen uppers toch geen goed doen dus alles wat jij zegt is uit het verband gerukt.Tripper zei:Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
westergas zei:Rabbithole zei:Nee. Niet als je er normaal mee omgaat. Alsof iedereen die af en toe een lijntje speed pakt breakdowns ervaart.Overdrijven is écht een kunst!
Nee ik heb het niet over af-en-toe een lijntje. Toen ik speed nam snapte ik nog niets van drugs en nam dus veel te veel, wat dus echt extreem slecht voor me was. In kleine hoeveelheden zal speed misschien best te behappen zijn maar een avondje echt hard gaan is neurotoxisch.
Sorry voor de off-topic (nogmaals ik vind speedgebruikers niet eng)
Watervergiftiging.Drientje zei:ALLE stoffen op de wereld hebben een LD50 dus uiteindelijk is zelfs te veel water dodelijk.

Exceptional Insight zei:Ik merk anders geen nadelen de dagen erna. Wat doe ik verkeerd?Beanhead zei:Ja héh, als je doorhaalt en veel neemt is het echt funest voor je.
'Tmaakt je kapot.
Dus wanneer je verslaafd bent verdwijnen de negatieve aspecten? Vet!Tripper zei:Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Dit komt wellicht meer in de buurt van de waarheid.Beanhead zei:Jij bent baas.
Exceptional Insight zei:Dus wanneer je verslaafd bent verdwijnen de negatieve aspecten? Vet!Tripper zei:Dan ben je al wat verder op het pad van verslaving, dacht ik ergens te lezen in een speedtopic.
Dit ís de waarheid.Beanhead zei:Jij bent baas.
dat weet je toch schat?Exceptional Insight zei:Kijk! Op jou kan ik tenminste rekenen!![]()