addicted23
Newbie
Omdat ik toch het vermoede had dat mijn speed versneden is met caff
heb ik besloten het te gaan zuiveren en aangezien ik even niet zo 123 aan
watervrije aceton kon komen dacht ik waarom niet gewoon even proberen
met nagellak remover.
Wat ik heb gedaan is een glas gepakt daar een koffiefilter op gelegd en
de zijkant met een elastiek vast gemaakt,
gram speed er mooi op verdeeld (die helemaal gedroogd was) en toen de
nagellak remover er voorzichtig overheen gegoten beetje bij beetje,
Na dat ik dit heb gedaan goed laten drogen en de overgebleven speed netjes
op een steen gegooid, daarna nogmaals goed verdeeld over de steen en opnieuw
laten drogen zodat alle nagellak remover verdampt is.
Van de gram die ik erop gebruikte is 0,4gr overgebleven, dit ziet er nu witter dan wit
uit, het lijkt bijna op coke als je het zo ziet, iig het ziet er na min idee echt zuiver uit.
1 min puntje in die nagellak remover zat ook parfum toegevoegd die je nu op dit moment nog ruikt maar ik ga ervan uit dat dit na een paar uur drogen er ook uit is.
Het gekke is dat ik de nagellak remover van albert heijn gebruikt heb en die is aceton vrij
dus je zou zeggen dat het eigenlijk niet zou moeten werken maar blijkbaar werkt het dus toch wel, moet eerlijk zeggen dat ik de speed nog niet getest heb aangezien ik het nog even een paar
uur extra wil laten drogen maar ik ben er van overtuigt dat het wel degelijk werkt.
Zijn er hier meer mensen die dit ooit geprobeerd hebben?
en zo ja wat waren de ervaringen ermee
Ik laat jullie sws weten als ik hem getest heb, want mocht het op deze manier weken dan
zou dat wel heel makkelijk zijn plus dat het ook nog eens heel goedkoop is aangezien het bijna niks kost bij de appie heijn.
heb ik besloten het te gaan zuiveren en aangezien ik even niet zo 123 aan
watervrije aceton kon komen dacht ik waarom niet gewoon even proberen
met nagellak remover.
Wat ik heb gedaan is een glas gepakt daar een koffiefilter op gelegd en
de zijkant met een elastiek vast gemaakt,
gram speed er mooi op verdeeld (die helemaal gedroogd was) en toen de
nagellak remover er voorzichtig overheen gegoten beetje bij beetje,
Na dat ik dit heb gedaan goed laten drogen en de overgebleven speed netjes
op een steen gegooid, daarna nogmaals goed verdeeld over de steen en opnieuw
laten drogen zodat alle nagellak remover verdampt is.
Van de gram die ik erop gebruikte is 0,4gr overgebleven, dit ziet er nu witter dan wit
uit, het lijkt bijna op coke als je het zo ziet, iig het ziet er na min idee echt zuiver uit.
1 min puntje in die nagellak remover zat ook parfum toegevoegd die je nu op dit moment nog ruikt maar ik ga ervan uit dat dit na een paar uur drogen er ook uit is.
Het gekke is dat ik de nagellak remover van albert heijn gebruikt heb en die is aceton vrij
dus je zou zeggen dat het eigenlijk niet zou moeten werken maar blijkbaar werkt het dus toch wel, moet eerlijk zeggen dat ik de speed nog niet getest heb aangezien ik het nog even een paar
uur extra wil laten drogen maar ik ben er van overtuigt dat het wel degelijk werkt.
Zijn er hier meer mensen die dit ooit geprobeerd hebben?
en zo ja wat waren de ervaringen ermee
Ik laat jullie sws weten als ik hem getest heb, want mocht het op deze manier weken dan
zou dat wel heel makkelijk zijn plus dat het ook nog eens heel goedkoop is aangezien het bijna niks kost bij de appie heijn.