Speed kater minder erg met een jointje?

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Als je dus hebt gesnoven, en voordat je gaat slapen een jointje rookt.. ben je de volgende dag dan minder verrot? of als je wakker wordt en dan een jointje rookt ? Tenminste, ik heb 1 keer speed gesnoven en was de volgende dag behoorlijk verrot.. maar had er ook xtc bij genomen, is de kater dan erger?

Alvast bedankt

Mac...

Badass junkie
Ja de kater is dan erger. Nogal logisch, want je hebt nog meer rotzooi in je lijf zitten. Of 's avonds een joint roken helpt, weet ik niet. Het helpt mij wel enigszins ontspannen. Wel kom je lekker bij als je de volgende dag een joint rookt.

Kleine_Tripster

Experimenterende gebruiker
Oke bedankt.. dan rook ik zowiezo als ik niet kan slapen even een jointje en volgende dag ook :wink: .. maar ik was dus na 3 dagen (avonden) speed gesnoven te hebben.. de 3e dag helemaaal niet verrot.. hoe kan dat?

matthijs

Badass junkie
Ik denk dat hij bedoelt dat het wel redelijk wat is, en dat het logisch dat je, je dan verneukt voelt

Mac...

Badass junkie
Nee hoor, de vraag is waarom ze na 3 dagen ineens niet meer rot is. Nja, drugs blijft raar spul hè. Je zal wel gewoon geluk hebben gehad, mss per ongeluk toch de juiste voedingsstoffen binnen gekregen. Met andere woorden: Er valt zeer waarschijnlijk geen antwoord op te geven, dus zal het wel met de stand van de maan te maken hebben.

Snapje?

Bovenaan