Speed meej een kleurke

buzzy

Badass junkie
Nouja als ik het doe dan doe ik het toch meestal relaxt in me woonkamer op de tafel dus waarom niet meteen een lijntje leggen :) Je hebt er ook nog meer aan :mrgreen:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Nouja als ik het doe dan doe ik het toch meestal relaxt in me woonkamer op de tafel dus waarom niet meteen een lijntje leggen :) Je hebt er ook nog meer aan :mrgreen:

Dat komt omdat jij dan op een plaats verkeerd waar je wel je atributen bij de hand hebt,en het leuk vindt om het ritueel uit te voeren want dat is ook leuk.tsjak tsjak schuif schuif zip zip ...daar ligt ie voor jou en die voor mij...shit zeg maar..

Je kan er ook juist minder aan hebben als je vrienden allemaal om je heen zitten met hun rietjes in de aanval.. :grin:

Of ze hebben zelf ook natuurlijk...maar dan nog waarom heb je dr dan meer aan?

Snapnie..?

buzzy

Badass junkie
1 lijn = meer dan 1 sleutelpuntje :wink:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Dus qua hoeveelheid heb je dr meer aan, ik heb het niet over handiger of wat dan ook :P

Meestal wel ja,maar je kan op een sleutel ook in de hoogte een flinke berg leggen die overeen komt met een lijn.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend hoor,maar van pep hoef ik geen 10 cm dikke lijn in me naze..

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.

Of je moet pep relaxed vinden om hard op te gaan,tsja dan kan je dikke lijnen leggen maar dan zit je wel te tandenknarsen na een uurtje.. :grin:

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
buzzy zei:

Meestal wel ja,maar je kan op een sleutel ook in de hoogte een flinke berg leggen die overeen komt met een lijn.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend hoor,maar van pep hoef ik geen 10 cm dikke lijn in me naze..

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.t

Of je moet pep relaxed vinden om hard op te gaan,tsja dan kan je dikke lijnen leggen maar dan zit je wel te tandenknarsen na een uurtje.. :grin:
:P
tandenknarsen my ass
bij mij toch niet althans...
mdma daarentegen in hoge dosis... :openmouth:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Psychonaut1976 zei:
buzzy zei:

Want zelfs al zit je de hele avond op sos met zuipen erbij en je neemt op een gegeven moment een sleutelpunt pep,je komt meteen down van half aangeschoten en sos-strak naar een neutraal gevoel..nuchter...alsof je de avond weer opnieuw moet beginnen door de pep.t

:P
tandenknarsen my ass
bij mij toch niet althans...
mdma daarentegen in hoge dosis... :openmouth:

Als je goeie speed hebt en zelfs al een halfje binnen een uur naar binnen kiept op wat voorn manier dan ook ga je tandjeklappen en bekkentrekken door de strakheid.

A

Anonymous

Gast
Ieuw, die heeft het vast in de *** geduwd om mee te smokkelen.

S ][Nickname][

Experimenterende gebruiker
Psychonaut1976 zei:
S ][Nickname][ zei:
spliffsnatcher zei:
nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:

Leg uit..want marketing ligt mij ook voor de hand,nogal riskant om een gangbare pep aan te bieden met een gek kleurtje,voor hetzelfde geld wil niemand hem.

Maar je weet meer? vertel..ben nieuwsgierig.
dat geeft aan dat er een stof niet goed is uitgewassen bij de synthese of dat er een teveel/tekort aan is (om welke stof het gaat ben ik op t moment kwijt), daardoor kan de pep geel of roze kleuren.

J0rrit

Badass junkie
S ][Nickname][ zei:
Psychonaut1976 zei:
S ][Nickname][ zei:
spliffsnatcher zei:
nu was het idd zodat vroeger (+-10jaar terug) 1 soort speed kenmerkend was door zen roze kleur. en dat was numero uno. Gewoon eenvorm van marketing zeg maar, want enige wat ze deden was er roze kleurstof in laten trekken.

ik kan jou verzekeren dat ze dat niet express deden, en dat het geen kleurstof is :wink:

Leg uit..want marketing ligt mij ook voor de hand,nogal riskant om een gangbare pep aan te bieden met een gek kleurtje,voor hetzelfde geld wil niemand hem.

Maar je weet meer? vertel..ben nieuwsgierig.
dat geeft aan dat er een stof niet goed is uitgewassen bij de synthese of dat er een teveel/tekort aan is (om welke stof het gaat ben ik op t moment kwijt), daardoor kan de pep geel of roze kleuren.

of blauw

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
het vergeten uitwassen of om corrcter te zijn onder vacuum uit trekken gebeurt eerder bij mdma en geeft de kristallen een zachte tint.

en idd bij speed gebeurt ongeveer hetzelfde paarse roze of witte waas is niet ongewoon. maar dan spreek je over een heel lichte waas.

waar ik het over had was echt wel roze, in de zin van bijna snoepsuiker.

S ][Nickname][

spliffsnatcher zei:
waar ik het over had was echt wel roze, in de zin van bijna snoepsuiker.
als je witte pep versnijd met een rood poeder krijg je roze... wat dat rode dan is zou ik niet weten? gekleurd manitol ofzo?
:stoned:
al denk ik toch dat het om een afwijkend productie-proces gaat waardoor het geel of roze kleurt

davista

Newbie
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
gewoon rode kleurstof die je zo inde handel kan kopen, kap zo een flacon opeen kilo bloem en ze kleurt helemal roze.

zoals ik al zei, dit was vroeger een soort promo stunt. Drugs is big bussiness dus wees maar zeker dat daar ook over nagedacht wordt.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
davista zei:
Het rode of gele kleurtje kwam dacht ik door ongereageerd jodium tijdens het kookproces. Maar zoals ze zeggen dat pure methamfetamine spierwit ziet. Heb ik ook nog nooit zo'n goede gehad als die met een oranje achtig kleurtje.

Jawel heb nu spierwitte thats the shit.......pure..........

JewCookie

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
davista zei:

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:

meestal is het idd goeie kwaliteit.. maar ook dealers kunnen andere snuifbare 100% witte stoffen vinden om de boel mee te versnijden wees maar nie bang.. :)
jah amai nie
ik had in het weekend ook knalwitte (zogezegde speed) gekocht) en de grootste rommel die ik ooit in mijn leven heb gehad.

boy

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:

jah amai nie
ik had in het weekend ook knalwitte (zogezegde speed) gekocht) en de grootste rommel die ik ooit in mijn leven heb gehad.

Dat kan natuurlijk ook :P

Wit staat niet garant voor zuiverheid, maar in theorie is de meest zuivere speed wit van kleur.

S ][Nickname][

schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
Psychonaut1976 zei:
davista zei:

jah amai nie

whehe inderdaad, meel is ook wit :wink:

caatje

Badass junkie
flash kieke zei:
Maat van mij gaat strax blauwe pep halen.

smurfen pep

regenboog pep:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw

JewCookie

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
tijd terug was ik bij een spuiter en die had een zak van 2 kg speed, en leek alsof er aan de buitenkant allemaal blauwe toelie zat, was goeie pep btw

als je 2 kg aanschaft mag ik hopen dat het goeie pep is.. :openmouth:

boy

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Colaiuta zei:

als je 2 kg aanschaft mag ik hopen dat het goeie pep is.. :openmouth:

Nou, er gaat serieus heel wat rommel rond hoor. De helft van de dealers wordt al genaaid zonder dat ze het doorhebben.

JewCookie

Wijs gebruiker
nja maar als je 2 kilo koopt mag ik aanemen dat je eerst een paar lijnen uit die 2kg zak probeert.. :wave:

k heb nu btw ook een roze kledder..

beter als de witte die ik laatste tijd had..

Bovenaan