tja bringabong, dat klopt, maar dan hebben we het over mijn verslaving en dat is niet het topiconderwerp, maar ik wil daar best iets over zeggen. iN het kort.....slechte jeugd met emotionele verwaarlozing, later twintig jaar gepest op school, toen gepest in militaire dienst, op veertiende jaar sociale isolatie, geen vrienden meer helemaal niemand. Totale isolatie tot mijn 24 ste. Toen huis uit gegaan op kamers en aan de drank geraakt. Toen vrendin met borderline, zes jaar relatie mee gehad. Toen weer alleen......ben toen alleen gaan stappen in weekenden en kwam amfetamine tegen. Gelijk verkocht aan het gevoel. Daarna kwamen de pillen, ghb en steviig drankgebruik ging door. Geldproblemen, ruzie met ouders die me steeds meer afwezen, verkeerde mensen tegenkomen die misbruik van me maakte zowel financieel en zelfs een keer sexueel, geen verkrachting maar poging tot door een man..Het wordt een lang verhaal....later begon dagelijks speedgebruik, en toenemende agressie en verdriet om ouders die me lieten barsten.......toen ouders gaan bedreigen uiteindelijk.......in aanraking met justitie paar keer voor verschillende dingen, later psychotisch geworden en daarvoor al in contact geweest met de riagg. toen volgde nog zes psychoses waarin ik lang bleef hangen, en steeds opname in psychiatrisch ziekenhuis. Later de moeder van de kinderen ontmoet ...paar keer agressief naar haar toe geweest, dreigend...politie erbij gehaald. En nu ff omslagpunt.....vanaf dat moment poeslief jongetje, geen dreiging of justitie meer , maar wel iedere keer psychotisch. EErste kind wordt geboren. We houden het .......en praten er niet over ....was niet gepland....eerst moeite met vaderschap, later steeds beter , moeder kinderen gaat mij steeds meer domineren enzovoort. Steeds slechtere omgang echter tweede kind, wederom niet gepland geboren. Amfetaminegebruik en coke gebruik wordt meer. Tussendoor nog in afkickliiniek gezeten, recent bij jellinek. Afwijzing door ouders emotioneel wordt steeds erger, kan dat ondanks mijn 37 jr niet verkroppen.......laten weken niks van zic horen ....juist als ik het zoals nu zwaar heb.....juist dan blijven ze weg.......en als ze bellen , me moeder belt dan is het om me te krenken........althans zo komt het binnen. Ik zit10 jaar in wao , geen uitzicht op werk of dagbesteding. psychiatrische diagnose startte met stoornis tussen neurose en borderline, is nu veranderd in schizofrenie. Band met kinderen laatste maanden steeds hechter geworden omdat ik met de moeder in een huis vertoefde door omstandigheden, relatie echter tussen ons al jaren emotioneel over. dus alleen de kids hou ik van......en die raak ik nu kwijt........kortom, zo zag en ziet het eruit, kan niet stoppen met de verdoving en energie de pep me geeft. OJa, topicstarter heet xtczoeker, ik ben bekender onder de naam fatsoen1