Spuiten & Slikkers testers gezocht!

Snoetsie

Newbie
Beste Spuiten & Slikken-achtige mensen!

Regelmatig zijn we op zoek naar leuke kijkers die onderdeel willen zijn van ons programma.
Dit kan zijn voor een drugstest tijdens de live-show, tot een mening geven in een item, gadgets testen, ervaringen delen enz.
Dit is elke keer weer anders.

Aanstaande zondag gaan we de zelf-drugs-testers testen.
Dit doen we met de BN’rs aan tafel maar we zoeken ook nog 2 mensen m/v die zaterdag drugs nemen en zondag in de show zich willen laten testen met een zelf-tester-urine-drugs-ding.
Dit betekent een klein rolletje in de show van 30 maart & een on-burgelijke leuke zondagavond!

Mischien kunnen wij jou binnenkort welkom heten, dus mail z.s.m naar: [email protected]

Grote groeten,
Het spuiten & Slikken team

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Snoetsie zei:
Beste Spuiten & Slikken-achtige mensen!

Regelmatig zijn we op zoek naar leuke kijkers die onderdeel willen zijn van ons programma.
Dit kan zijn voor een drugstest tijdens de live-show, tot een mening geven in een item, gadgets testen, ervaringen delen enz.
Dit is elke keer weer anders.

Aanstaande zondag gaan we de zelf-drugs-testers testen.
Dit doen we met de BN’rs aan tafel maar we zoeken ook nog 2 mensen m/v die zaterdag drugs nemen en zondag in de show zich willen laten testen met een zelf-tester-urine-drugs-ding.
Dit betekent een klein rolletje in de show van 30 maart & een on-burgelijke leuke zondagavond!

Mischien kunnen wij jou binnenkort welkom heten, dus mail z.s.m naar: [email protected]

Grote groeten,
Het spuiten & Slikken team

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hmmmm, klinkt wel lachen. Ook omdat Tyler zaterdag zijn verjaardag viert en wij dus ook nog wel aan de drugs zullen gaan zaterdag...... Vrees alleen dat ik zondag te brak en vaag ben om naar een studio te komen, dus lijkt me toch niet zo'n denderend plan. :wink:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Bij een beetje df-er slaat je meter helemaal door man... Is niet representatief te noemen :P

"We hebben uhmmmm... ALLES gevonden" Met zo'n filemon stem...

jcutter

Badass junkie
Ik denk dat ik ga stotteren wanneer er allemaal mensen naar mij kijken en de camera's op mij zijn gericht :flushed:

ik en Santa Maria van t forum hadden een mailtje gestuurd, helaas lag ik gister de hele dag ziek in bed en ben vergeten mijn mail te checken, want we mochten dus meedoen... :cry: :openmouth:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
volgens mij ook welkom, vervoer weet ik niet hoe t getregeld word, Ik heb genoeg Engelse en Belgische gasten gezien in de BNN progamma's. dus ... schrijf een email, je kan nooit weten. :wink:

Majic

Experimenterende gebruiker
misschien kan dit nog is in de toekomst ik wil best wel alles gebruiken hoor :grin: boeit me niet ik slik het wle ;D

Bovenaan