Dat je hart protesteert bij amfetaminegebruik is logisch, maar ik heb soms last van een heel typische pijn bij wanneer ik een nakkie heb gepakt. Als ik me rustig houd is er niets aan de hand, maar wanneer ik diep inadem en/of mijn linkerarm uitstrek krijg ik een gemeen steekje precies in het midden van mijn linkerborst. Hierbij is mijn hartslag normaal, zo'n 70/80 slagen per minuut.
Ik hoorde van een verpleegkundige dat pijn in de hartstreek in 90% van de gevallen niet zozeer te maken heeft met de hartspier zelf maar met de spieren rondom je hart en tegen je ribbenkast aan. Met speed verkrampen die spieren dan ook. Wat denken jullie, is het mijn arme hartje zelf dat oproept om te stoppen met die belachelijk heerlijke pep of een simpele algemene verkramping van spiertjes? Ben benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft.
Toodles!
Ik hoorde van een verpleegkundige dat pijn in de hartstreek in 90% van de gevallen niet zozeer te maken heeft met de hartspier zelf maar met de spieren rondom je hart en tegen je ribbenkast aan. Met speed verkrampen die spieren dan ook. Wat denken jullie, is het mijn arme hartje zelf dat oproept om te stoppen met die belachelijk heerlijke pep of een simpele algemene verkramping van spiertjes? Ben benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft.
Toodles!

niet gelijk van het ergste uitgaan.. als het je hart is dan merk je dat egt wel volgens mij